There is no god
Japp, det ska gaddas in på min överkropp. Känns lite onödigt att ta en diskussion om varför. Så ingen behöver ifrågasätta mitt val. Min fråga är vart jag ska göra den? Jag vill inte ha den på ryggen då det redan sitter en tattoo där. Underarmen har jag funderat på men vet inte om jag vill, skulle vara skönt om den var lite diskret. Ingen behöver ifrågasätta det heller, jag har mina anledningar. Självklart har jag själv tänkt på en del ställen, söker ändå kloka råd på whoa.nu. Som sagt så skulle jag vilja ha den på överkroppen, men ett bra förslag vart den skulle kunna sitta på min underkropp är faktiskt också välkommet.
Gosh, ber om ursäkt för särskrivning.
längst sidan under armen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad originellt. Kan du inte tatuera något som symboliserar ateism istället? Det hade ju varit snyggare att ha något symbolisk än en övertydlig text. Aja jag hade tagit underarmen, men det känns som att det ska vara du som tänker igenom en sån här grej istället för nån annan på ett internetforum.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nämner du texten du ska ha för att det ska göra det lättare för folk att rekommendera taturare som är speciellt duktiga på att tatuera "there is no god"? eller söker du tips på tatuerare generellt?
Antwon. Grejen är att jag diggar min idé med en övertydlig text. Och självklart kommer jag tänka igenom det här på egen hand. Men lite kloka råd på vägen är aldrig fel.
SunTzu Näe, nämner nog mer texten för att man lättare ska kunna få en bild i huvudet hur den skulle kunna se ut på kroppen. Jag förstår precis vad du tänker när du skriver ditt inlägg, men du kan gå vidare nu.
Kanske lite som Guy Pearce?
Dra dit en bild på Nietzsche i profil istället. Varför inte "God is dead" också? "Deus mortuus est"?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Det här känns verkligen som en sån tatuering som man kommer att ångra senare i livet. När du kommer upp dig i åldern lite och inser att "There is no god" inte låter så kjempecool längre. Men men, man gör vad man vill med sin kropp. Hade jag tvingats till det så hade jag skrivit det på undersidan av överarmen. Funderade själv på att skriva Alpha på min högra arm och Omega på min vänstra. Ångrade mig innan dock.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
skriv det i skrivstil på din vänstra handled. Litet snyggt diskret.
work some magic
Längs revbenen, mest för att det vore coolt med en tatuering på revbenen.
Moderator
2008-01-20 22:31
Om du har en liten snopp kan du ju tatuera alldeles ovanför den.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Gör dig själv en tjänst och vänta några år. Det är det klokaste rådet någon skulle kunna ge dig i den här tråden.
Vem är du, tjänsteman?
Gör den på bröstet isf.. som en båge.. eller på handleden..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
från armhålan och nedat längst sidan.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Om du har en liten snopp kan du ju tatuera alldeles ovanför den. Hahahahahaha
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Om du har en liten snopp kan du ju tatuera alldeles ovanför den. Hahahahahaha HAHAHAHA!!!!
work some magic
Om du har en liten snopp kan du ju tatuera alldeles ovanför den. Det gav mig en idé, om du gör det på din penis i erigerat tillstånd så kan du ha turen att det kommer stå "here is no go", detta förutsatt att du är en vanlig svensk pojke som vi andra utan en brandslang som balle. Således blir det en festlig överraskning för din partner, ett litet sexskämt så att säga. "Here is no go" hon/han ignorerar instruktionerna och per automatik skriker din penis ut ett kraftuttryck "there is no god".
They have gun control in Cuba. They have universal health care in Cuba. So why do they want to come here? – Paul Harvey<br> ___________________<br>
there is no god because my föräldrar is skilda and I listen to angry hiphop
På vänstra sidan bröstkorgen. Sen tränar du som fan.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Tack alla som skrivit, de seriösa råden lyssnar jag på. Resten får mig näääästan att dra på smilebanden. Detta är ingen spontan grej jag hade tänkt göra. Tål att tänkas på i ett år eller två.
på penis
shimmy shimmy yo
Om man ska tatuera in Nietzsche ska man skippa latinet, då är det bara tyskan som gäller med tilläggstexten: "Gott ist tot! Gott bleibt tot! Und wir haben ihn getötet." :D
Längs med utsidan av foten. Sjukt snyggt med text där. Alltså inte på foten, utan om du tittar på ett par skor så menar jag längs med där skons ovandel sitter fast i sulan.
Varför är folk så dumma?
Fast jag tycker att du inte borde skriva "There is no god"... det låter lite som "there is no spoon" i Matrix. Haha.
Producent
2008-01-21 23:00
there is på högra undersidan av armen och no god på den vänstra så kan du lägga ihop armarna och spell out the whole story :)
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
gör ett ambigram å sätt den på bröstkorgen
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
annars är insidan av överarmen diskret och vackert.
We call them winerbrods.
bröstet vore väl rätt schyst som en båge som nån nämnde, annars kanske på magen över naveln som en båge.
krrrrrrrra
mellan brösten å halsen, som en båge format runt halsen lixom alltså O-)8 ..... O = huvud, - = hals, ) = texten och 8 = brösten så att säga. du borde fatta. fett snyggt å ha text där iaf.
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
på insidan av läppen kanske, så syns de bara när du trycker läpparna mot en ruta?:)
kaptekrok HAHAHAHAHAHA
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet