Bra namn på klädbutik?
Hej! Har ni några förslag på låt säga en klädbutik med inriktning på svenskdesignade kläder?
Vill du att vi hittar på ett namn åt en klädbutik? Suede. Done. Stämning? Möjligt. Suecia. Bättre.
•pave paradise•
Jean-Pierre Barda Jonas Gardells gamla garderob Vintageklädsjukan Tre Provrum
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Svenne Kör på det! Kan bara sluta med framgång!
Gonnoré Von Fietzelstein
Mikael Söderlund was here!
Gonorré*
Mikael Söderlund was here!
Graffare
2008-01-17 22:32
"Svenne" kan faktiskt go throught! =) "Smaklös" "Finurligt"
http://metafourhiphop.com/
babagurgur
K.I.S Killaz In Suits
Kläder. det behöver inte vara så komplicerat. "ska vi gå till Kläder och kolla om dom fått in nåt nytt?"
We call them winerbrods.
Förslag till ett jeansmärke: Perfekta Underbart Njutningsbara Garderobsfyllande Skapelser Kontrollerade Av Världen Förkortning P.U.N.G.S.K.AV. ja jag har tråkigt ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha kläader va ju bäst! kör på d :D
Svenne kan ju va riktigt grymt tror ja. Har ni något mer bra?
Ja ger mig inte i första taget =) Tänkte mig nåt svensk ord på ca 5 stavelser, nåt riktigt grymt...Har ni något bra på gång?
eller kanske: paltor och annat skit, syyyyr den opp! din svid, barbapapas krypin, tengils textil.
svenne kan faktiskt funka, interesting
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"The money for clothes program"
fullfjädrad när jag kickat en gås..
straight outta sweden
http://www.kommandot.se/wp/
Det är utsidan som räknas
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
touch my jeans (tjejbutik) gretas gear en sekund senare I flyyyyyyyy awaaaaaaaaaaaaaaaaay musses musvärmare
Sylt & Pannkaka Kårny Tjacka trasor här! Yo
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Bultsax Fashion
och vem fan är du?
epix!
ge mig din månadspeng
Svensk design säger du? SweDe (från svensk-swede)? Sveign? Konungens nya kläder? Min personliga favorit: "Fnasken i asken"
Varför är folk så dumma?
ett namn som hade lockat kunder hade ju varit "Gratis!"
ge mig din månadspeng
känns ju som svea har roffat åt sig det finurliga med anknytning till "Sverige". Kanske ett random ord med ett oväntat svenskt trema eller flera(exempel; Motörhead) inkluderat skulle funka?
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Roni Har du hört om det gamla bandet Troja som skulle vara lika häftiga som Motörhead och sätta prickar över o-et? Försäljningen av tröjor under en spelning i Sverige gick tydligen sådär ;)
Sanningshalten kan variera.
Varför är folk så dumma?
riennevaplus X0 hehe, Tröja clothing kanske skulle funka bättre som exportvara?:)
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Native Homesown Närsytt Dina kläder Mammas bästa Swe-Wear Svenska Kläder ge mig 1 promille av inkomsterna sen bara XD
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
swecrunk
paj som en blåbärspaj
Swe`t
I got it from my mama . moncans.blogg.se
Din mamma! Tänk allt roligt man kan ha åt det!
-Vart köpte du den där tröjan? -Din mamma! Lär ju funka.. (: Annars kan ju "ÅÄÖ" kännas ganska svenskt? Vore rätt coolt namn också.
Crocodile Dundee for president!
Men lika glad är jag för det!
Bara för att det ska vara "svenskt" behöver det ju inte innehålla ordet "Sverige" eller "Sweden" -- till alla som försökt berika tråden med variationer på dessa (som låter helt värdelösa f.ö.). :P Förslag, det har jag inga gratis tyvärr.
Skivsamlare
2008-01-26 12:52
Skivsamlare
2008-01-26 12:53
sweet
Lagom
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Lagom och Svenne är de bästa förslagen hittills tycker jag..
Butik utan batik (hoppas jag?!)
Finns ett klädmärke som heter Lagom - Adams Ray och Nette Sandström
http://www.iamthereasonwhy.com/
en underskattad grej är att använda uttrycket "som en kuk.." i företagssammanhand: T ex skivbolag: Som en kuk records Så mitt tips är: Som en kuk fashion eller, men helst inte: Fashion som en kuk