I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Portfolio!

Övrigt - Blandat

2008-01-17 14:25

Portfolio!

yo min portfolio är ny och fresh , showreelen släpps någon gång nästa vecka. peyz

about själva adressen är att den är fuckad ibland i vissa webbläsare , mitt webhotell som fucka ur men iaf håll till godo folksz.

emilrydberg.se

Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2008-01-17 14:35
Fuckelifucked up
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2008-01-17 20:19
Koda om från quicktime till FLV... alla har flash. quicktime o wmplayer borde förbjudas i webbläsare.

annars bra arbete... lite få, och lite för lite mångfalld, typ en website och logga hade varit nice för att se hur du är på layout och typografi.

"fördomar fördummar"

2008-01-17 20:36
varför ska jag ha webbsidor och logotyper i min portfolio när jag inte sysslar med sådant ? :)
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2008-01-17 22:33
ser ganska schysst ut ändå. men kanske skulle ha lite mer att visa upp.

du måste ju ha mer en 5 saker du kan visa?

och sen fick jag inte quicktime grejen att fungera. använder mac för övrigt så det borde funka
Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!

2008-01-17 23:52
om folk inte förstår "Soon Out" så vet jag inte vad det är som är fel , showreelen är påväg men kommer ändras till flashformat.

jag har mer än 5 saker att visa men det jag sysslar mest med är motion och det är showreelen tyngden kommer ligga på :)

2008-01-18 13:41
Varför lägger du upp sidan om du inte är riktigt klar med den, då?
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2008-01-18 14:32
Användaren är inte inloggad Barnaerskoent X21

För att skapa en hype.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2008-01-18 14:46
hype hype

2008-01-18 17:49
Bra hype.......

2008-01-18 17:53
snyggt
jag har alltid rätt.

2008-01-18 19:34
barnaerskont. javisst är det , kan inte du tjura för dig själv?

2008-01-18 19:51
Jag gillade sidan! Sen uppfattar man den smått dryga inställningen. Visst, svingryma bilder men jag hade varken velat ha dig som praktikant eller gett sig jobb.  Ta det som nått du kan ändra och inte gnäll - synd om talangen kommer grusas av kass attityd.

(och nej, jag fattade inte heller att det kommer nått snart när man klickar på den svarta bilden längst upp. Kanske för att den är för snygg... :-))

2008-01-18 19:53
Rätt snyggt, ser ut som du prempar på computer arts
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2008-01-18 20:08
vart är jag dryg? jag har inte riktigt förstått det du är den första som säger ngt sånt.

ne prempar inte computer arts men jag läser den :)

2008-01-18 20:23
Dels här och dels texter om att du letar efter en snygg brud och att vad din mamma gillar i about me känns helt off. Kanske jag som är överkänslig, kanske inte. Låt istället dina illustrationer snacka för sig själv, det tål dem!

2008-01-18 20:56
grejjen är att från byråerna jag snackat med och annat folk har det bara uppfattats som att jag är en lättsam person som inte är alltför allvarlig utan lägger tyngden på arbetet istället för långa texter om mig själv.

jag tycker inte jag har varit dryg här? en kille har sagt att jag har för lite variation " inga webbsidor " och då svarade jag att jag inte höll på med sådant. och den andra för att jag inte orkar med personer som ska vara dryga istället för att komma med något konstruktivt.

2008-01-18 22:13
jag brukar alltid hata dessa fejjor som lägger upp en bild som dom har gjort i paint o sen kallar det för sin portfolio. men du är dock inte en av desa.
blev lite besviken över att jag inte fick mig ett gott skratt.

sidan var snygg o kändes väll helt ok. men som folk har påpekat, jag skulle nog väntat med att lägga upp portfolion tills jag haft rejelt med mångsidigt material.

sedan att hypa något på whoa?? känns inte helt rätt. sen så fram står du ju inte som den seriösaste när du skriver "yo min portfolio är ny och fresh".

en annan grej du kan fimpa är att skriva din ålder på sidan. den är inte av relevans. låt materialet tala istället. plus att det blir lite kamratposten "hej jag e en glad kille på 19 jordsnurr" över det hela.

hoppas att jag kan kommit med någon givande kritik.

jobba på man.
www.enigmatic.se

2008-01-18 22:34
för er som vill se motiondelen av mitt arbete finns.

Youtubechannel

2008-01-18 22:35
oj oj oj nu vart det helt fel! pastade fel adress.. hahaha

RÄTTLÄNK!

2008-01-18 22:56
Det är inte bara din morsa som gillar your work ska jag säga dig.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-01-18 23:18
Haha! Franzolänken var roligare

2008-01-18 23:20
shiet, och du är 19! ^^
awsum
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-18 23:26
tackfan :)

2008-01-19 12:22
emil

Min spontana reaktion, efter kollat sidan och efter läst tråden vart att du var dryg, ja. Men är jag ensam om det kanske det snarare handlar om avudsjuka ;-)

Verkligen kul att andra uppfattar de textpartierna som att du är lättsam. Då ska du lyssna på dem! Lycka till med ditt fortsata - du har talang, ingen tvekan!

2008-01-19 12:22
tack aiva! jag jobbar hårt för att bli bättre och tänker inte lägga av !

2008-01-21 14:15
fler komments ppl?

2008-01-21 16:16
Fresh! Hur har du gjort den där "dropdownen"? Flash eller är det javascript?
pläääästics.

2008-01-21 16:24
det är javascript , jquery
Skivsamlare

2008-02-02 16:52
Snygg, stilren och enkel - så man ska lägga upp en portfolio enligt mitt tycke. Har sett saker du gjort innan på GF, så det ska bli kul att se när allt presenteras sen. Har du tänkte dela upp det i olika sektioner?

Har ingen negativ kritik at komma med förutom att du skrivit "an" framför nice då det ska vara ett "a" istället :)

Keep up the good wörk.
Yes! In Concert — For the love of music

2008-02-02 20:03
nar din portfolio bestar av 5 bilder som presenteras rakt upp och ner, vad ar da finessen med att behova klicka fram den lilla info som finns om dig? ha infon framme hela tiden och arbeta mer pa upplagget. Det ar for enkelt.

skulle tycka det var sa mycket intressantare med kanske fler bilder fran varje projekt eller atminstone en lank. 5 bilder visar ju inte ett skit av vad du kan.

visa processen till hur du kom fram till dessa bilder? antar du har fett med filer och fler illustrationer.... det du slangt ihop kan jag gora pa en eftermiddag.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-02 20:04
du har ju potensial for illustrationerna ar bra skulle jag tillagga ocksa :)

2008-02-02 20:24
mitt skissblock är borttappat / snott. en liten röd bok. om någon i karlskrona sett den blir jag ju glad.

tack för kommentarerna , den kommer ändras mycket innan jag går ut skolan kan jag säga.
det jag sysslar med i huvudsak är motion så det är showreelen tyngden ligger på och den ligge r högst upp. kommer försöka fylla den med så mycket bra material jag kan , dock tar skolprojekten grymt mycket tid.

peace

2008-02-02 22:31
aa sag inte ens showreelen, att den var klickbar.

fortsatt forfan. du gor grymma grejjer