I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dansa i Stockholm?

Övrigt - Blandat

2008-01-17 12:45

Dansa i Stockholm?

Jag flyttar upp till Stockholm i mitten av Mars och vill jätte gärna fortsätta ta avancerade klasser i ragga/dancehall.. Har kollat runt lite med alla kurser verkar börja nu i slutet av Januari!

Är det någon här på Whoa som är dansant och har några tips om vart man kan få bra klasser för grymma lärare?

2008-01-17 13:35

Danscenter på medborgarplatsen är great!

Dom har dock en ny lärare i dancehall så jag vet inte hur denne är än, får se om någon vecka :)

I'm really smart, like... like Jeopardy smart.

2008-01-17 16:10
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2008-01-17 16:28
Ahh men jag har kollat lite på danscenters hemsida men dom verkar inte ha några avancerade klasser i danhall/ragga? plus att deras kurser börjar nästa vecka och jag inte flyttar förrän i mars.. :/

2008-01-17 17:33
nej jag vet men det e för hon nya då ... dom hade det förut iaf !

2008-01-30 13:16
jag vet ett annat ställe.. blue hill i solna (norra sthlm) ..... där har dom avancerade tror jag?

2008-01-30 13:20
dom flesta dansskolor börjar väl sina kurser i januari, så att hitta nån som börjar i mars, är nog omöjligt, om du inte hittar nån drop in-klass nånstans, men det verkar vara segt med såna i sverige..
så antingen får du börja mitt i terminen och jobba lite hårdare för att komma in i den klassen, eller så väntar du till hösten!

2008-01-30 14:20
alltså jag tror inte det är försent nu, danscenter startade förra veckan så det e nog lugnt!