I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

salong Noir Stockholm på regeringsgatan.

Övrigt - Blandat

2008-01-09 11:08

salong Noir Stockholm på regeringsgatan.

har någon whoait fått håret färgat där?
ris eller ros?

det kostar ju en slant och av den anledningen vill jag bara kolla om folk har fått sitt hår gjort där och vad ni tyckt om resultatet.

eventuella diskussioner om världsfred och i-landsproblem kan tas i en annan tråd. vill ha relevanta svar. Mitt hår, mitt tempel och yadeyada

Femme fatale

2008-01-09 13:02
Jag skulle rekomendera Corinne&friends i Sturegallerian istället.

2008-01-09 13:52
och jag rekommenderar wig på sturegatan eller dom hairdressing på krukmakarg.
New job. New Life. Good life

2008-01-09 15:55
jag som kille går in och säger Urban by Björn Axen på norrlandsg.
And your fat friend, her nickname is Mini-van..
http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120

2008-01-09 16:11
men jag undrar specifikt om noir stockholm. ska dit och de ska titta på mitt hår imorgon men ville ha lite kött på benen innan jag drar dit. har så jävla mycket hår på skallen att vad en frisör väljer att göra ändå tar massa energi, tid och pengar och jag orkar inte bli missnöjd haha.

underorganet. brukar du färga på urban?

observera att det gäller färgning och slingor och inget med klippning. måste hitta en frisör som kan ljusa upp ett för tillfället rödbrunt hår och få det ljusbrunt/mörkblont som jag haft innan.
Femme fatale

2008-01-09 16:12
det är något fel när jag skriver meddelanden, även om jag gör styckeindelningar så postas allt som klumptext. det är därför det står så jävla jobbigt när jag skriver:)
Femme fatale