Norrmännen bygger underjordiska baser inför undergången!
I am a Norwegian politician. I would like to say that difficult things will happen from the year 2008 till the year 2012. The Norwegian government is building more and more underground bases and bunkers. When asked, they simply say that it is for the protection of the people of Norway. When I enquire when they are due to be finished, they reply “before 2011”. Israel is also doing the same and many other countries too. My proof that what I am saying is true is in the photographs I have sent of myself and all the Prime Ministers and ministers I tend to meet and am acquainted with. They know all of this, but they don’t want to alarm the people or create mass panic. Planet X is coming, and Norway has begun with storage of food and seeds in the Svalbard area and in the arctic north with the help of the US and EU and all around in Norway. They will only save those that are in the elite of power and those that can build up again: doctors, scientists, and so on. As for me, I already know that I am going to leave before 2012 to go the area of Mosjøen where we have a deep underground military facility. There we are divided into sectors, red, blue and green. The signs of the Norwegian military are already given to them and the camps have already been built a long time ago. The people that are going to be left on the surface and die with along the others will get no help whatsoever. The plan is that 2,000,000 Norwegians are going to be safe, and the rest will die. That means 2,600,000 will perish into the night not knowing what to do. All the sectors and arks are connected with tunnels and have railcars that can take you from one ark to the other. This is so that they can be in contact with each other. Only the large doors separate them so that the sectors are not compromised in any matter. I am very sad. Often I cry with others that know that so many will learn too late, and then it will all be over for them. The government has been lying to the people from 1983 till now. All the major politicians know this in Norway, but few will say it to the people and the public - because they are afraid in case they too will miss the NOAH 12 railcars that will take them to the ark sites where they will be safe. If they tell anyone, they are dead for sure. But I don’t care any more about myself. Mankind must survive and the species must survive. People must know this. All the governments in the world are aware of this and they just say it is going to happen. For those of the people that can save themselves I can only say reach for higher ground and find caves up in the high places where you can have a food storage for at least five years with canned food and water to last for a while. Radiation pills and biosuits are also advisable if your budget allows it. For the last time I say may God help us all... but God will not help us I know. Only each person individually can make a difference. Wake up, please...! I could have written to you using another name but I am not afraid of anything any more. When you know certain things, you become invincible and no harm can come to you when you know that the end is soon. I assure you 100% that things will happen. There are four years to prepare for the endgame. Get weapons, and make survival groups, and a place where you can be safe with food for a time. Ask me anything and I will answer as much as I know about the Norwegian connection to all this. And just look around: they are building underground bases and bunkers everywhere. Open your eyes, people. Ask the governments what they are building, and they will say “Oh, it’s just storage for food”, and so on. They blind you with all the lies. The marks of the alien presence are also there, and I often see the Norwegian elite politicians are not what t
The marks of the alien presence are also there, and I often see the Norwegian elite politicians are not what they say they are. It’s like they are controlled in every thought, and what they have to say is just as they are told to do things in such manners. It is clear for me who they are, and who they are not. You can see it in their eyes and in their minds. Remember that those who are going to be in and around the city areas in 2012 are those that are going to be hit first and die first. Later the army will purge the rest of the survivors and they have a shoot to kill order if there is any resistance to bring them into the camps where every one will get marked with a number and a tag. I also see that Benazir Bhutto is spoken of on your site. Her death was tragic. I have met Benazir, as you can see. You will also see from the photographs that I have met with a number of other notable politicians and world leaders. The public will not know what happens till the very end, because the government does not want to create mass panic. Everything will happen quietly and the government will just disappear. But I say this: don't go quietly into the night. Take precautions to be safe with your family. Come together with others. Work together to find ways to solve all the many problems you will face. Kind regards http://projectcamelot.org/norway.html#1
Orka tro på sånt här..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-01-08 20:12
Sjukt kul om det skulle vara sant. Reaktionen skulle vara lite som Stans när han får reda på att usas regering låg bakom 9/11. "Really?"
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
hahaha ! Vem e på och bygger en grotta i bergen? =D
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
haha alla flyttar till kebenekajse eller hur fan det stavas , norrland blir ænligen fullt med folk:)
Fsyfdldfø'
Jag skall gräva en grotta i Internet dit alla kan flytta. Lifetime achievement!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I am a Swedish whoa member. I would like to say that difficult things will happen from the year 2008 till the year 2012.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
hoppas inte det händer, mitt ego skulle spricka när jag blir en av "the chosen ones". fast å andra sidan är jag evig
http://www.kommandot.se/wp/
"Ett Noaks ark för växter" yeah right bra coverup dock ;)
de tänker baxa alla munchies och fly in i berget
-
haha jag tror faktiskt lite på det, samhället slutar aldrig förvåna en. Liksom varför spara massa växter i en mega bas mitt ute i nowhere? Hmm.. så viktiga är det väl inte att spara massa genetiskt korrekta växter så de måste sparas i värsta underjordsbasen. Om man nu inte förväntar sig någonslags massförstörelse.
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
Mr_JamaR - Svalbard-lagret har varit i pressen av och till det senaste året, så det är inte så mycket sammanträffande som man kan tro ;)narzil - Med tanke på hur mycket monokulturer och hafsigt konstruerade GMO-grödor som finns ute på odlingarna så behövs det nog ett backuplager med grödor. Processen fram till byggstart var f.ö. ingen enkel match heller utan krävde en del lobbyarbete från "the scientific community" som det så fint heter :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
växter som använts inom växtförädling har alltid sparats så att man ska kunna gå tillbaka och ändra. det är inget modernt utan nåt som folk insåg redan då de först började odla i större skala
http://www.kommandot.se/wp/
I R IN UR BASE STEALING ALL UR FUTURZ Men seriöst, ska de inte försöka kränga ett piller som 'botar' undergången, eller lova att vi blir skonade om vi hittar Jeebus/skickar 20 kopior av meddelandet/byter till Geico bilförsäkringar? Spam nuförtiden, de försöker inte ens! När JAG var ung...
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Hi, this is elvis, still allive yall!
Den som lever får se, tillsdess vet ingen något alls
work some magic
Det har varit på nyheterna ett antal gånger med film, bilder och diskussioner så varför skulle det inte vara sant?
typ, eller?
"Radiation pills and biosuits are also advisable if your budget allows it." Komiskt det där om ens budget tillåter, världen ska gå under du kan rädda dig själv om du köper utrustning fast bara om ens budget tillåter.
Det har varit på nyheterna ett antal gånger med film, bilder och diskussioner så varför skulle det inte vara sant? Jasså? källor?
work some magic
ser fram emot 2013, blir ett gott skratt.
cry me a river! --> thcrew
Orkar inte läsa allt, min eng e inte så bra heller.. Vill någon sammafatta allt lite snabbt?
Highfive anyone, anyone?
Jag hoppas det inte blir lika jobbigt som när jorden gick under år 2000. :( Det var skitjobbigt för mig och jag tror inte att jag orkar gå igenom något så traumatiskt igen.
Militären håller tydligen på o gräva massa i bergen här uppe i norra Norge, där jag bor. Det är tydligen allmän vetskap bland lokalbefolkningen, men ingen vet exakt varför.
3rdsoul P22 Jag hoppas det inte blir lika jobbigt som när jorden gick under år 2000 glöm inte 2003 också;) hahah..
Finns massa topicar nu omjordns undergång och Planet X.. ja orkar inte gå in i ännu en diskussion om detta då vi pratar mycke om de..
Men låt normännen bygga och slösa skatte pengar på detta. medans vi andra njuter utav ännu ett underbart år 2013.:)
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Ja det skall bli kul på nyårs-afton 2012-13, undrar just vad alla livströtta foliehattar skall komma med för förklaringar. 1 Januari år 2000 var det många röda miner bland dom som predikat om eld och undergång...
Moderator
2008-02-27 22:07
Alla med koll vet att jorden (som vi känner den) gick under i augusti 1997.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok P22 Vad hände?, då?:/ tyvärr måste ja erkänna att ja inte vet hehe.
Men att jorden är på väg att gå under är ett faktum som vi vetat länge.
Personer som undrar varför vi letat efter andra planeter och liv i universum har ju endast med att göra att denna planet e på väg att gå under.
så nästa gång det är en stor diskussion i skolan om varför vi inte försöker att rädda denna planet iställe för att leta efter andra i rymden har ju svaret där.
Jorden är förstörd för länge sen.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Skämta bort det bara.. Läs Uppenbarelseboken och inse vad som kommer hända.
One chapter a day
Moderator
2008-02-27 22:38
JohnJohansson112 Det är då SkyNet fetar iväg en massa kärnvapen mot Ryssland, som svarar och here we go världskrig med kärnvapen och enter the robots.
snark... ja samla era vapen och göm er underjorden... hahahah
alltså huvudanledningen till att jag avfärdar hela hans patetiska snack som nonsens är att han nämner att man ska skaffa vapen till domedagen... det är som bill hicks snacka om om några amerikaner som fick nys om ett flygande tefat så dom rusar till platsen med shotguns hahahaah... sköna
zoned: Inse någonting som en viss person har skrivit för mer än tusen år sedan och tolka det som han har skrivit som att det är en "dold" varning till oss i framtiden?? Hur långsökt är inte detta zoned??
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Bara under 2000-talet finns det ett antal såna datum som vi redan passerat: 2000 Tredje världskriget - enligt Michael Drosnin, författare till "The Bible code" Han har hittat en gömt meddelande i Pentateuch (de fem första böckerna i bibeln) som förutspår tredje världskriget vilket inkluderar ett världsomfattande kärnvapenkrig. 2000, 1 januari Domedagen - enligt påven John XXIII (1961) Enligt påven kommer en terroristgrupp från Libyen att spränga en atombomb i en störe europeisk stad. Detta blir början på ett sex månader långt krig där miljontals människor dör. 2000, 1 januari Satan träder fram - enligt William Cooper ledare för en milisgrupp i St. Johns, Arizona Gizapyramidens hemliga kammare kommer att öppnas, deras hemligheter avslöjas, Satan träder fram och den amerikanska milisen kommer att starta ett krig. 2000, 21 januari Total månförmörkelse, synlig i Europa och USA 2000, april Planetarisk "conjunction" (Mars, Jupiter och Saturnus) 2000, maj "Great conjuction" mellan Jupiter och Saturnus Inträffade även år 7 f.Kr. och vissa anser att detta var Betlehemsstjärnan som ledde de tre vise männen till Jesus. 2000, 21 september Jesus andra återkomst - enligt Dan Millar Fyra händelser inträffar denna dag: "The sidereal day" nollställs Judiska nyåret, om man räknar enligt den Kanaanitiska kalendern som användes i gamla Israel innan den Babylonska fångenskapen Judiska "feast of jubilees" enligt ett meddelande fån junfru Maria till fader Stefan Gobbi Höstdagjämning 2000, 25 december Det 1000-åriga paradiset - enligt påven John XXIII (1962) Enligt Sun Magazine (97-07-24) har påven förutspått att Jesus kommer att uppenbara sig i himlen ovanför New York. Han kommer att utropa det 1000-åriga paradiset som dock föregås av sex månaders stor sorg. 2001 Kaos i världen - enligt Jack van Impe Ministries, författare till boken "On the edge of eternity" Han förutspår att "...2001 will usher in international chaos such as we've never seen in our history. The world will experience drought, war, malaria and hunger afflicting entire populations throughout the African continent. By the year 2001 there will be global chaos." Islam kommer att ha vuxit sig mycket starkare än kristendomen och en enda världsdominerande kyrka ledd av demoner kommer att skapas. Israel kommer att återinföra tempelritualer med djuroffer. 2001 Atlantis återuppstår - enligt Charles Spiegel, pensionerad psykologiprofessor Hans predikningar förutspår Atlantis återuppståndelse i Karibien någon gång under 2001. Kort därefter kommer 1000 utomjordiska varelser från "Myton" att landa där med 33 rymdskepp och sprida ny kunskap till mänskligheten. 2004 Armageddon och Kristus återuppståndelse - enligt Arnie Stanton (97-09-16) Den 16/9 -97 hölls den fjärde judiska festivalen som sammanföll med en månförmörkelse sedan 3/4 -96. Han citerar Lukas 21:25-26 där det står: "...signs in the sun, in the moon and on the earth distress of nations". Själv anser han att de senaste månförmörkelserna är de sista kända astronomiska tecken som förebådar en 7 års (360 dagar/år) nedräkning till Armageddon och Kristus återuppståndelse på jorden. Enligt Arnie's beräkningar återuppstår Kristus några månader innan 29/9 2004 då asteroiden Toutais sveper förbi nära jorden (kanske t.o.m. slår ned). 2005. 5 maj Titanerna släpps lösa - enligt filmen Herkules Enligt uppgift ska en egyptisk pyramid ha en gång utformad som en kalender som tidigare ska ha påvisat bl.a. digerdöden och andra världskriget 2012 Kometnedslag - enligt Michael Drosnin, författare till boken "The Bible code" Han har hittat ett gömt meddelande i Pentateuch (de fem första böckerna i Bibeln) som förutspår ett kometnedslag som utplånar allt liv på jorden. 2012, 22 december Världens ände - enligt Mayafolket Enligt Mayafolkets skapades världen vid Venus födelse (13 augusti 3314 f.Kr.) och de beräknade att den skulle upphöra efter 13 "baktuner". Mayakalender har följande uppdelning: en månad=20 dagar 1 år=360 dagar (18 månader) 1 katun=7200 dagar (20 år) 1 baktun=144000 dagar (20 katuner) De uppskattade att världens ände skulle inträffa någon gång kring vintersolståndet år 2012.
bra anka dessa domedagsprofeter e helt knasiga.
Vissa saker stämde ju där, kanske inte i europa eller usa men resten av världen. men vi bor verkar tro att u-länderna bara finns på tv.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
rostad P19 Förtydliga dig är du snäll, vad exakt var det som stämde?
Producent
2008-03-02 17:47
8| alltsa om politikerna inte säger nagot till nagon om det, och om den som nämner detta blir mördad, varför skulle dom säga nagonting till denna killen, antingen ljuger han eller sa har han kraftiga hallucinationer känns lite "1950-marsmännen kommer" att tro pa sadant här
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."