I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stel i kroppen efter att du och din partner delat säng?

Övrigt - Blandat

   

2008-01-07 23:35

Stel i kroppen efter att du och din partner delat säng?

Alla som någonsin sovit i samma säng tillsammans med en kramgo, "speciell someone", vet att det kan vara sjukt lurigt att hitta en position som tillfredställer er båda. Resultaten kan givetvis variera, men oftast är det stela nackar, ömmande armar, pensinärsliknande höfter och skrapsår på knän som vinner budgivningen. Ni vaknar upp dagen efter och får skamset erkänna att eran oförmåga att hålla er borta från varandra har gett er men för dagen.

Svaret på denna triviala, men fortfarande viktiga problematik är nu äntligen här. Mehdi Mojtabvi (om det är en person eller ett företag eller en grupp vet jag inte), har nämnligen skapat en madrass som är specifikt designad för alla kärlekskranka par ute i världen. Den lillla gizmon har fått namnet Love Mattress (kärleks madrass för alla er som fick underkänt i engelska) och fungerar genom att madrassen är uppdelad i flera fristående delar och önskade kroppsdelar kan därför placeras under och i de uppkomna mellanrummen.

Personligen tycker jag detta är mer än genialt och ser fram emot den dag då IKEA plockar upp idéen och springer med den. Visserligen har jag ingen att dela säng med för tillfället, men med en madrass av detta slag väntandes hämma lär det inte dröja länge innnan kvinnorna bönar och ber på sina bara knän för att komma hem på ett litet smakprov.

Bild (känsliga klickare varnas)

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.