I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp med översättning

Övrigt - Blandat

2008-01-04 02:49

hjälp med översättning

ehej, jag förstår inte vad detta betyder: "mita kuruperu ranena mita rataston sinuar"

det stod skrivet på underarmen min en morgon när jag vaknade på semestern häromdagen, är därför nyfiken på att få veta innebörden, kan någon översätta vore det grymt. vet inte vilket språk det är men tippar på finska eller liknande. stod ursprungligen skrivet med en halvskum handstil, har renskrivit det själv, kan då ha förväxlat någon bokstav med någon annan.

tack på förhand

2008-01-04 03:11
haha, ja det är finska! sinua finns iaf med i ordet "jag älskar dig" "mina rakastan sinua". så om det finns någon turesventon här.. som vill lattja lite så varsågod. du fick en ledtråd av mig iaf
Kung i undre världen

2008-01-04 03:17
Min pojkvän är finne.. han förstog inte.. han sa bara "Men på slutet verkar det stå "jag älskar dig".. Kan du ha blandat många bokstäver kanske?

Eller äre estländska? skulle tippa på det!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-01-04 07:29
Har en polare från Estland, kan höra med honom senare om jag får tag på honom!

2008-01-04 09:20
Detta var spännande!

2008-01-04 10:13
Jag tror att det betyder , : Titta i en ordlista.

Bara leta tills du hittar rätt språk.
Henkish a.K.a ProNooB.

2008-01-04 16:45
Då har jag väl ett litet hum om vad det kan stå nu då, bara att kämpa vidare!

Om Lillfridas pojkvän var säker på sin finska och inte förstod så kan man ju nästan utesluta att det skulle vara finska då. Men då både han och Stjärnan förstod litegran så betyder väl det att det rör sig om ett snarlikt språk.. Får snällt vänta på att SaXoR hör med sin estländare!

2008-01-04 16:48
Jag tror det står välkommen till AIDS-världen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-04 16:50
afrp_p   hahaha classic :D
mhm

2008-01-04 17:09
nej inte välkommen till aids =/

sjuk jävel isåfall, "välkommen till aids-världen, jag älskar dig!"

2008-01-04 18:42
hahhahahha!

2008-01-04 18:42
Han hade ingen aning om vad det stog..

2008-01-05 17:58
Lillfrida
Om jah blandat många bokstäver, kan pöjken din översätta något mer ur stycket då?

2008-01-05 18:12
Det verkar inte så, Han var helt säker på att det var Estländska efter att ha läst texten ett par gånger.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-01-05 18:42
De estländska översättningssidor jag googlade hittade inget. 

Googlar man på ett ord för sig hittar man inget, förutom på ordet Ranena som verkar kunna vara ett namn då det fanns en bulgarisk artist, och siter från rumänien och tjeckien bl.a.
Samt rataston som gav finska träffar.
Fried little fishies

2008-01-05 19:34
Antagligen har han stavat lite fel.
Vi behöver en estlänning!

2008-01-05 19:39
Donnie Darko vibbar? Någon?
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!