I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nu är det brådis, hjälp mig!

Övrigt - Blandat

2008-01-02 22:23

Nu är det brådis, hjälp mig!

Kuken, jag har varit riktigt oförsiktig och hade oskyddat sex med en tjej igår.
Nu när jag stod och duschade såg jag att jag hade en liten fläck på ollonet, ser ut som ett pyttelitet blåmärke ungefär. Jag har haft oskyddat sex med henne någon vecka innan detta också.

Undrar nu om någon kanske har något hum om vad det kan vara, eftersom jag läst på internet och kikat omkring me inte hittat något vettigt, och ungdomsmottagningen har inte öppet nu såklart.

Så, finns det någon galning där ute som har något att komma med?

Tack på förhand.

Shit bre

2008-01-02 22:32
hehe.. "något att komma med"...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-02 22:34
GONNE!!!

2008-01-02 22:39
Tror du?
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!

2008-01-02 22:39
AIDS
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-01-02 22:41
Pigmentförändring alltså? Det är inget mer böldliknande? Eller ja, en vårta, eller liknande ("u"/"v"-form, utbuktning)?

Om inte, samt inga besvär, kan du nog vara lugn. Men annars; besvär + någon form av vårta, då skulle jag nog slinka förbi ungdomsmottagningen för något standardprov...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-02 22:43
Testa dig oavsett. Jag skulle inte lägga all min tillit på Whoa...

2008-01-02 22:45
Pedro_Sanchez
Nej, givetvis inte ... Men om man inte har besvär, så är det inte särskilt många sjukdomar man kan ha åkt på. Främst prövar man klamydia på ungdomsmottagningarna, och de avyttrar sig oftast (även fast det kan slinka förbi obemärkt sägs det).

Men visst, att undersöka är ju en simpel procedur nu för tiden (kissa i kopp).

2008-01-02 22:46
hon kanske gillar hårt å brukar knöppa me fingrarna på ditt stackas ollon, därav blåmärket ?

2008-01-02 22:48
Jo, ska slinka förbi imorn. Märkte först idag alltså, tror inte den har suttit där mer än en dag. Det gör inte ont över huvudtaget, och den är ytterst liten, men mörk. Som man bäddar får man ligga..
Shit bre

2008-01-02 22:50
Nah man, men däremot kanske hon kom åt med någon tand via oralsexet? Kom jag och tänka på nu, det var bira i sammanhanget.
Shit bre

Giljotinen på ollonet , tyvärr jag beklagar

Äh
Shit bre

2008-01-02 22:51
ja har aldrig fått blåmärke på kungen men.. det bör ju kunna hända.. å va ni packade å hon hade dålig balans å tuggade lite på dig å du va så wasted så du fattade ingenting.. så bör det ju vara en liten chans !

2008-01-02 22:53
Jotack jag får väl hoppas på det än så länge. Sjukt vad bra svar man fick, hade väntat mig snäppet värre.
Shit bre

2008-01-02 22:55
nilsL P20

Men, Klamydia ger väl inga besvär, även om man bär på viruset. Eller rättare sagt, det behöver inte ge några tecken på att man är smittad. Det kan ligga i en i flera år...

2008-01-02 22:58
Det kan inte vara ett brustet blodkärl då bara? Eller en liten miniblodpropp? Det är inte så ovanligt. Dock har jag ingen snopp själv så jag vet inte riktigt hur dom brukar bete sig. Låter inte som nån könis iallafall.

2008-01-02 23:00
Min pojkvän har också ett litet blåmärke på ollonet efter att han varit med en brud för typ ett år sen. Och den sitter kvar. Det är ingen böld eller vårta eller nåt utan enbart ett blått litet märke. Det ser ut som ett blåmärke.. strange.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-01-02 23:01
Tanken har slagit mig med, det är en liten mörkröd "fläck". Har kikat och hittar inget om någon röd liten fläck alltså, får se vad gubben som antagligen kommer kika på killen har att säga, ouff hemskt.
Shit bre

2008-01-02 23:01
Lillafrida: Har han kollat upp det ?
Shit bre

2008-01-02 23:02
hon hade inte troser på sig då som ni var för fulla å dra undan.. så du låg å nötte göbben mot lite av troserna ?.. det har ja åkt ut för.. min vackra va alldeles förstörd efter

:/

2008-01-02 23:03
Användaren är inloggad Meckish X24

Nepp men har har inte haft några problem heller.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-01-02 23:04
Hehe det var värst, nja inte vad jag kommer ihåg. Kan tänka mig att man kom åt stubb eller något sånt, fan vad skumt det har ju hänt förut utan ett sådant här märke alltså.
Shit bre

2008-01-02 23:05
Lillafrida: Okej så du har testat dig efter eran debut?
Shit bre

2008-01-02 23:09
Tror inte att bruden har smittat dig med något i alla fall, så jag tycker inte att du ska hetsa upp dig över något i förskott.

2008-01-02 23:09
Meckish X24

Tyvärr inte. Frågade han om märket nu och han sa att han inte trodde att de va kvar.
Det enda han har testat sig för är klamydia sen dess, så.. jadu.
Promotor

2008-01-02 23:10
Flens eller svamp? testa o tvätta dig

2008-01-02 23:11
Förresten så tror jag att märket på hans är från en tand, det är så pass känsligt där nere att om ngt stöter i så kan det lätt bli ett blåmärke.

Och blåmärken på vissa ställen kan sitta kvar i evigheter.

2008-01-02 23:12
Haha, nej man. Jag duschar dagligen så det kan det inte vara.
Shit bre

2008-01-02 23:13
Jag hoppas och tror på tanden jag med.
Shit bre

2008-01-02 23:14
Jag tror definitivt inte på någon sjukdom iaf.

2008-01-02 23:16
ahh, blåmärke, det har jag med.. eller blått och blått, det är väl antagligen en blödning under huden som gjort att det är en liten röd fläck kvar.. haft i säkert 5-6 år..

inget att oroa sig för såvida det inte ger mer symtom. och jag tvivlar på att det finns något med inkubationstid på 24 timmar faktiskt..

chilla en vecka och gå och testa dig bara..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-01-02 23:16
Fyfan, du får mig att minska mina ångest tankar.. Tack.
Shit bre

2008-01-02 23:17
ja du borde använda det som rimmar på något i din rubrik.
feelin you dawg. kanske itne för jag har aldrig haft ngn som man säger på amerikanska "S.T.D"

2008-01-02 23:18
Simba: Ah vad fett, tack för ditt svar. Tänkte sticka förbi mottagningen imorn och kolla med tider och skit. Jag tackar för alla vettiga svar!
Shit bre

2008-01-02 23:21
Dusomknarkar: Yes, men ångesten sitter kvar ska du se, säger bara det. Använd kondom alla. Så slipper ni ett helvete förhoppningsvis..
Shit bre

2008-01-02 23:49
Meckish X24

testa dej inte för tidigt bara, tror dom säger en vecka efter potentiellt smittotillfälle för att det ens ska synas på testerna..

men som sagt, låter inte som något mer än en blödning kanske.. och isf kommer det antagligen sitta där hela livet.. :P

Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-01-02 23:51
meckish..

har du lärt dig nu då?.. nästa gång du är tokfull å du rullar hem.. å du får napp av en fine flikka.. som säger.. hej ska vi leka.. kommer du tänka på skydd då ?.. kommer du det ?.. va

nej nej då äre dags föör ny whoatråd :D:D

2008-01-02 23:52
beräätta sen hur det gick! Lycka till!
work some magic

2008-01-03 00:23
Simba: Okej, då avvaktar jag ett par dagar då! Men jag håller tummarna för eventuell blödning :)

Fraodi: Haha, jag sitter med en kodis i bakfickan nu, så helvete om jag sviker mig igen.

Brodin1: Ska bl. Tackar!
Shit bre

2008-01-03 00:38
langa en bild så vi får se?
 HELSINGBORGS IF!

2008-01-03 00:41
ingen som tagit upp kondylom? det ger väl utslag ( inte för att jag har någon personlig erfarenhet av det :)
shimmy shimmy yo

2008-01-03 08:20
Oredan P25
hahaha, kondylom är väl könsvårtor?

2008-01-03 10:36
Det där är väl ett tidigt tecken på AIDS om jag inte minns fel.

Eller nja, kanske inte ändå. Använd kondom.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-01-03 11:27
Användaren är inte inloggad Meckish X24

Gå och testa dig; du har haft oskyddat sex, det är anledning nog.

Kondom, sjukt bra ångestdämpande sak f ö =)
It's only gay if balls are touching