I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min hund pajjade precis min laptop

Övrigt - Blandat

   
Toastare

2007-12-31 03:42

Min hund pajjade precis min laptop

Okej, lugn och fin nu...

Min hund välte precis ned min laptop.. min älskade Powerbook från sängen så skärmen splittrades inuti och den är nu helt fucked.

Jag har precis blandat en väldigt stark rom och cola... för att behålla lugnet, han kunde ju inte hjälpa det. Han är inte djävulens högra hand även om ALLT pekar på det just nu.

Min Powerbook är mitt ALLT! Jag MÅSTE ha den... eller en ny mac.. eller laga den.
Den är begagnad och saknar kvitto (yada yada) ..någon som vet om det här går att lämna in och fixa?? En ny kostar ju mig minst 15.000kr och jag tror inte en ny går på min försäkring.. även om drulle försäkringen borde täcka det här.

Det går ju iaf att få tag i det som ligger på den som tur är... eftersom jag precis skulle använda andra hälften av mitt lov att göra backupper på allt mitt skolarbete som jag måste spara på eftersom det också är mina arbetsprov.

Mi hund har gått och gömt mig.. och jag har inte sagt ett ord, inte ens skrikit.. bara tagit det lugnt och sett till att få ett glas sprit (barn ta inte efter det exemplet, ibland är ett måste)

Om ni undrar hur jag kan skriva så sitter jag på min mammas laptop..


Okej nu försöker jag hitta nått positivt.. jag kanske får en ny dator.. yeaye.. eller inte.

KUKFITTA! är rätt uttryck för det här.. och HORA!!!

Jag skyller allt på Emma!