I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur dricker nu Hpnotiq?

Övrigt - Blandat

Groupie

2007-12-29 19:50

Hur dricker nu Hpnotiq?

Inhandlade idag en Hpnotiq, som förmodligen är överhypad skit men eftersom mitt nya livsmål är att testa olika "hiphop"-drycker (ja det låter löjligt) så tänkte jag att jag ändå skulle försöka mig på att dricka denna.

Eftersom jag har noll koll på drinkar och ingen erfarenhet alls av Hpnotiq så sitter jag nu och funderar på hur detta är godast att dricka. På flaskan står det ju rent men det lär man tröttna på efter ett tag så nu är min fråga, hur föredrar ni att dricka det? Och har ni några tips på vad man kan blanda det med? Det jat hört/läst hittills har varit att blanda det med Vodka, Hennesy eller Champagne. Men det måste väl finnas fler saker att blanda med?

2007-12-29 19:52
finns massa drinkar på www.hpnotic.com

Bara hitta en favorit

2007-12-29 19:56
den är inte god, tyvär inte ens lite, skumt smakande sörja som fräter i munnen typ.
And your fat friend, her nickname is Mini-van..
http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120

2007-12-29 19:56
Varför är det en hiphop-dryck?

Hade aldrig hört talas om hpnotiq när jag köpte den för första (och enda) gången,
köpte det pga den balla färgen på drycken. Det smakade fan skit :(

bajs bajs bajs eller motorolja. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-29 20:04

Hpnotiq är inte all that!
Men green hulk är ok, henny och hpnotiq

"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2007-12-29 20:12
Jag älskar hpnotiq, brukar dricka den rakt ur flaskan, inga konstigheter. Annars funkar det att grogga den med sprite eller kanske ha lite champange/mousserande vin i...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2007-12-29 20:15
Godast rent eller med någon apelsinläsk tycker jag

2007-12-29 20:16
drick den med bara krossad is och lime.. fett gott! du kan ju fylla upp med sprite oxå om det behövs..

2007-12-29 20:24
En standardblandning brukar innehålla sprite, som föregående talare påpekat. Man får dock leta jävligt länge för att hitta en sötare dryck än Hpnotiq. Inget som faller mig i smaken, möjligtvis rent ..

2007-12-29 20:39
Peex sa det, lime och krossad is, eller rakt ur flaskan går också suveränt!

2007-12-29 20:41
jag gillar det inte, jag gör det inte!
AIK

2007-12-29 20:45
eller förresten det var ganska grymt iallafall
AIK

2007-12-29 21:51
hatar det här.. bara för att jag har köpt den för att prova så dyker det upp ett forum om den.. samma känsla som deja vu! jag sitter o dricker den nu blandat med mousserande vin. tycker den är helt ok.. först när jag smakade den smaka den skit men nu tycker jag om den. den är fresh!

2007-12-29 22:21

jag gick fram till baren och sa blanda något soft med den dära flaskan. Sen fick jag något mer det och sprite och några mer saker. Helg okej men inget slut ju vita ryssen

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-30 05:01
måste ha lime eller citron i, annars är den rent för söt för mitt tycke!

så som de flesta sagt, spite, is, limejuice/limekoncentrar fin fint!,
b0b0b0b0

2007-12-30 05:47
blanda med sprite, fett gott
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2007-12-30 11:31
lill_larss0n
Konjak, redbull (valfri energi dricka, jag föredrar nettos hustler) och lime är en CJ, crunk juice.
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2007-12-30 11:32
50/50 Cristal och Hpnotiq är the shizzle...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2007-12-30 14:43
on the rocks med iskuber.

2007-12-30 14:43
eller direkt ur en välkyld flaska, riktigt hip-hop! hah

2007-12-30 15:20
sockervatten,  skiten dricks av mesar som inte klarar av något manligare.
mama said knock you out

2007-12-30 16:13
hypnotiq fizz, 4cl hpnotiq 2cl Sour mix 2cl sockerlag, skakas med is i shaker sila upp i champagneglas, fyll upp med club soda (soda vatten) 

hpnotiq collin. 4cl hpnotiq 4cl sour mix 2cl Sockerlag, skaka med is i shaker häll i allt (dvs även is ) i ett highball glas och fyll upp med clubsoda.

sourmix gör du genom att blanda sockerlag med pressade citroner. precis så att du känner sötman igenom den sura smaken.
och sockerlag gör du genom att ta lika delar socker och vatten och kokar eller kör i mixer.
Må barbarer göra intrång på din personliga yta!

2007-12-30 17:53
bottles on me, tell the waiter to order another round and put that cheap ass hpnotiq down, put your cris up nucccccca
gyaals shake yah pom poms to di vybz ah di dancehall!
Groupie

2007-12-30 21:34
Carlos_Lopez: Haha jadu jag har bara fått för mig att det är ganska hiphop förknippat och då tyckte jag det var en rolig grej att testa även om jag själv tycker det låter jävligt löjligt.

Bul-len: Låter som grymma tips, får se om jag orkar vara så seriös imorgon men om Hpnotiqen överhuvudtaget faller mig i smaken måste jag testa det där!

Tack för alla tips! Känns som det kommer bli att blanda med sprite eller någon citrusdryck!