I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stockholms Dykcenter

Övrigt - Blandat

2007-12-29 14:26

Stockholms Dykcenter

Någon som gått grundkurs där och faktiskt fått ut sitt dykcertifikat ?

Jag gick där i sommras och jag vet inte hur många bortförklaringar jag fått för att med cert inte är tryckt.

"Khadaffi sitt imperium på livets tre goda – kommunism, islam och kvinnlig värnplikt"

2007-12-29 15:01
dyker de padi? så vitt jag vet är det padi som trycker certen, och det kan ta tid. men man ska ju finnas i padis system bara man blivit godkänd och alla dykställen kan söka via det.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2007-12-29 15:11
Jo de är Padi, grejen e killen på Sthlms Dykcenter har kommit med ursäkter typ att min bild ramlat ur etc.

Plus att första gången jag var där så kom det in en tjej och skällde ut dem för att hon efter ett år inte fått sitt cert. Plus att två stycken höll på att bli överkörda under dykkursen eftersom vi dök i en farled för båtar utan flagga.

Så jag undrar ifall nån har en bra upplevelse av dem =)
"Khadaffi sitt imperium på livets tre goda – kommunism, islam och kvinnlig värnplikt"

2007-12-29 15:13
jag har ingen erfarenhet av dem tyvärr. men testa på dykarna istället =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2007-12-29 16:16
Tack, jag är upprörd där istället. =)