Hur kan ni ens tänka på att para en hund som är så ung, men en bäbis-hane till och med! Över huvudtaget så låter ni då inte som att ni är redo att para er hund. Nu vet jag ju inte vad ni har för historia med hundar men det är fan en eller två saker att göra då man tar valpar. Tro mig. Det är inte så glamouröst som det kanske verkar i filmer etc etc. Hur vet ni att en 9månader gammal valp är en perfekt match mot eran hona förresten? 9 månader, fan inte ens alla "dolda fel" som en valp kan ha har ju kunnat ha en chans att visa sig... För tidigt! Om ni är ute efter en hane som är bra, kika på dem som är typ 5 år eller äldre, då vet man om det finns risk för sjukdomar osv.. Sen så bör ni ju i alla fall vänta tills nästa löpning på tiken, det ger tiken mer mognad, och även er... ni måste verkligen veta vad ni ger er in på och inte bara göra det, kolla upp fakta, ring SKK och fråga allt och be om råd. Dumt att tro att man kan få mycket råd på whoa, ring någon proffessionell. Ja, jag tycker i alla fall att det är dumt utav er. Skaffa lite mer kött på benen innan ni funderar på att ha valpar. Det är jävligt mkt jobb. Jag har vuxit upp med att mamma har haft kennel så jag vet...
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with