Ge bort trisslotter.
Skulle du kunna göra det? I födelsedags present eller i julklapp tillex? Jag skulle ALDRIG kunna leva med mig själv om han/hon vann flera mille.. fyfan
work some magic
Det är därför du skrapar skiten innan du ger bort dem. "Spelar det nån roll, det var inge vinst ändå!" Så kör med det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe.. sånt e hemskt om nån vann massa av trisslotter man har gett..
Jag brukar alltid få en 2-3 stycken av min mors bäste vän varje jul, aldrig vunnit något specielt dock
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Pappsen köper alltid varsin till hela familjen, och så säger vi alltid att vi delar på allt över 1000 spänn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Läste nånstans att oddsen är större att du dör på vägen till att köpa en trisslott än att vinna storvinsten;)
Haha fick ett paket med typ 4 olika slags lotter av någon för någon jul sen, vann på 3 av dom! typ 1000 spänn :)
^ Smart sagt.
nej men man kan köpa en 5an lott för där kan man ändå bara vinna som högst 5 kr!
Toastare
2007-12-11 23:56
liindaa2, nej på en femmanlott kan du vinna upp till typ 1 miljon. Om man vann 5 kr varför i hela världen skulle man spela då? För att vinna tillbaka insatsen? Jävligt dåliga odds...och dålig vinst. och jag är precis likadan, finns inte på världskartan att jag ger bort en trisslott.
Jag skyller allt på Emma!
de e klart man kan vinna mer men den chansen är så liten bara för att lotten e så billig. ofta man har vunnit 1 miljon på den lotten, dom flesta vinner 5-10kr på den om dom ens vinner.. jag tycker vi alla provar å köper en imorogn så får vi se om någon vinner över 10kr :)
Toastare
2007-12-12 00:06
liindaa2, ja men frågan är hur många femman lotter som finns och hur stor chansen är procentuellt att vinna i jämförelse med trisslotter eller andra lotter. kanske visar sig att alla tänker så och inte köper dem.. och då ökar ju vinstchansen för de som verkligen köper den. nu ska jag sluta skriva här för jag ska ändå inte köpa några lotter innan april och i förra veckan vann en kvinna här i GBG 50.000kr/mån i 10 år.. och jag vet att det var min lott för att jag inte skulle köpa lotter. så klart. men jag har tur på annat sätt..hoppas jag.
Jag skyller allt på Emma!
okej nu blev de många ord för en sån liten lott jag ska iaf köpa en lott imorgon å ja hoppas på storvinst!
Fick en Tian-lott av min bror en gång, vann 5000. Vi splittade. Va fan?
Varför skulle jag inte ge en trisslott till ngn jag känner. Om personen vinner skulle jag bara bli glad för deras skull.
Tack & Hej!
liindaa2 F17 Blir de storvinst så kan du få dela den med mig =)
Vi är överallt!
jag har fan vnnit en hundring på en femma lott
brodin1: Varför skulle du inte kunna leva med det? Det är ju inte som att du hade köpt lotten över huvud taget om det inte varit för presenten. Du låter rätt missunnsam på det stora hela, faktiskt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
ja köper bara lotter te min familj ändå så vinner dom några miljoner ska ja fan ha lite pengar :) så ja e på den torra sidan!
Sleep is the cousin of death
Precis... lotter är ju en rätt smart present på det sättet, eftersom du sannolikt får del i en ev vinst. Men ändå tycker vissa att "risken" att nån annan får ännu mer pengar väger tyngre? Wow.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
jag har köpt min polare trisslotter dom senaste 3 födelsedagarna. 3stk och en gång har han vunnit typ 250-300:- andra har varit nitlotter. min pappas arbetskolega sålde bort en 1miljon vinst på ett lotto en gång, inte så kul.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Jag köper inte lotter till nån som jag inte kan tycka det är enbart kul om dom vann! Visst skulle man bli lite jasådär, men samtidigt köper jag ändå aldrig lotter själv så då kan man inte vinna. Nej, ger bara till dem som det är okej om dom vinner.
What we do in life echos in eternity.
En kul story som påminner om detta: Syrran jobbade en gång i tiden som barnvakt åt en familj, när hon en lördagkväll skulle jobba så var det avtalat att hon skulle få 500 kronor för kvällens jobb. När hon kom dit så hade farsan i familjen varit snäll nog att ge syrran en bingolott, så att hon skulle ha någonting att sysselsätta sig med under kvällen. Syrran var 14 på den tiden och blev såklart jätteglad när hon vann 500 spänn, men då kom morsan i familjen in i bilden och sade att lottovinsten skulle räcka alldeles utmärkt som lön! Det var nog det största lågvattenmärket jag har hört talas om!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
om man vinenr så borde man fan ge lite till den som köpt trisslotten annars ere lite svin aktigt
Producent
2007-12-14 20:13
min kompis morsa köpte en lott i present o den som fick den skrapade fram 100000 inte så kul asså ahaha
fittbjörn // Då är man tamefan skyldig att bjucka på en flaska Jack Daniels...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Pitchad F23 Bror ju på hur mycket man vinner och vem som köpt lotten åt en.
Vi är överallt!
everlast: om det är en stor summa borde man ge viss andel till den som man fått trislotten av, oavsett vem dte är från
det var ju nyligen en hedersam person hade hittat en trisslott med storvinst, dvs över miljonen definitivt var det, och som tack fick mannen som lämnat lotten till ägaren bara 1000 kr.. det där är helt sjukt. har man vunnit flera flera miljoner kronor och tappar bort sin lott borde man ha mer hjärta än så. en miljon borde han ha fått. utan honom hade det ju aldrig blivit nåra pengar
Femme fatale
Pitchad F23 Mjo, fast bror väll på vart gränsen går för storvinst, kan ju vara 10 000kr och upp? Skulle jag vinna tex 100 000kr så skulle inte min första tanke vara att ge bort pengarna.
Vi är överallt!
Måste vara den tråkigaste presenten man kan ge bort, typ här får du en lott det är 1 på miljonen att du vinner någon utav de större vinsterna. Undrar när folk skall börja bojkotta svenska spels skraplotter, Staten skall ha kontroll på spelandet genom monopol, ett sätt att se till att minska spelberoendet är genom att ha de troligtvis sämsta lotterna i världen?? Möjligt att det finns någon lott som är sämre i Turkmenistan, typ påhittade vinstern, men triss och Svenska spels övriga lotter är fan bissara.
Ja, jag har dyslexi.
min gammelfaster ger alltid mig och mina två kusiner trisslotter i julklapp och eftersom vi får dom tillsammans så antar jag att dagen då någon vinner (den dagen som aldrig kommer komma haha) så delar vi. hittills har ingen vunnit något över 50:- så då har det inte direkt varit någon idé att dela på vinsten. jag har själv vunnit 1000:- som högst och då var jag typ 11 år. pappa tog mina cash och köpte aktier/fonder åt mig, haha. vilken blåsning ; ) jag skulle aldrig, aldrig, aldrig, kunna köpa trisslotter åt andra än mig själv eller kanske mor + far. det kan låta jävligt surt och det handlar väl inte om att jag inte kan bli glad för andras skull - det skulle jag om någon vann storvinsten MEN jag skulle bli så jävla avundsjuk samtidigt.
Måste vara den tråkigaste presenten man kan ge bort, typ här får du en lott det är 1 på miljonen att du vinner någon utav de större vinsterna. tänkte precis skriva ungefär samma. så otroligt värdelös present! om jag någonsin får en trisslott i present kommer jag inte känna glädje, snarare irritation. ge mig hellre 10kr så kan jag iaf köpa vad jag vill för pengarna, din lata fantasilösa jävel! antar att dom flesta känner som jag, men ändå är trisslotter en helt reko present som ofta ges bort? vad är det folk inte förstår? (1 på miljonen, om det ändå vore så väl...)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Äh man brukar ju oftast få en trisslott med något annat som typ, en tröja och sen en trisslott.. Det är ju liksom lite spänning, ingen riktig tanke bakom lotten utan bara en kul grej å köpa .
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Skulle bara ge bort till någon som jag vet är redo att dela vinsten med mig. Typ syrranm morsan, farsan eller flickvännen.
At the gates of Eternity...
mammas killes pappa som inte vill kalla låtsasmorfar eftersom jag aldrig har träffat människan har i år köpt trisslotter för en summa av 700 kronor i julklapp åt sin omgivning...och det är det enda han vill i julklapp av sin omgivning.förra året gav mamma honom något annat men då blev han besviken och medgav att han hellre velat ha en trisslott. mamma som åker bort för att fira jul med mig och brorsan skulle idag åka och hälsa på gubben för att få sin julklapp innan hon åker för att " man vill ju veta om du vinner något" som han sa!
medoria aningen spelberoende kanske?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Om vänder på det, hur kul är det att få nitlotter?
VAd är värst att en vän vinner 1mille eller att någon du inte känner vinner 1mille. förmodligen skule du inte köpt lotten om du inte skulle ge bort den
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
rhetoric: ja, man kanske skulle ge honom terapi i julklapp istället för lotter.....