Moderator
2007-12-05 17:26
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
trött på länka?
i get more pussy then panty!
Moderator
2007-12-05 17:30
trodde ff fixade det där automatiskt. tur man kan editera.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Finns det någon riktigt bra svensk streetwear blogg? har du koll lego
MR-J Fräschness finns, men vet inte om den är bra / dålig då jag inte spanar in den för ofta.
www.frashness.se
BOILING PANDAS | twitter.com/boilingpandas
Skivsamlare
2007-12-05 18:22
Wops, fel användare.
Yes! In Concert — For the love of music
Moderator
2007-12-05 21:06
MR-J dålig koll på det där, skulle vara sixfeetdownbloggen då, går att nå via caliroots på nån vänster. annars vet jag inte riktigt om det finns någon vettig.
Dom här popsnörena är skitsöta, gillar att kolla på dom.
Moderniteter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag brukar faktiskt läsa Elin Klings blogg på Stureplan, men det är i självplågeri syfte. Jag brusar upp över att folk kan vara så otroligt blåsta och tomma. Men hey, den får mig att känna mig som världens härskare så någon poäng har den.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola
HAHA, läs den
här . detta kan man skratta åt i evigheter :)
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
betaform Hon kan inte vara seriös?
Jag hoppas inte det iallafall!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
modeblogg = det rätta hjälpmedlet för att se ut som alla andra. Dessutom, som alla moderiktiga redan har sett ut. Och då snackar vi modebloggar av lite högre kvalitet. Man kan ju lätt skumma igenom 100 pers på vilken kvasiblogg som helst utan att se en ända person som är riktigt välklädd. Sorgligt.
facehunter när jag kommer på det, manolo när jag har tråkigt. sneakerfreaker då och då. det är väl det tror jag. och aworldbeneath.
Rehab is for quiters.
bästa sen är ju sartorialist ett måste men den har börjat tappa på sista, jag gillar inte att den är så teoretiserande samtidigt som det är kul att dom fått hittat korrar. facehunter är också kul, mest för att en del personer är så fult klädda, i alla fall enligt mig...
Modebloggar är provocerande. Den enda jag läser är att man ska tydligen plocka ut det vildaste i olika affärer och sen kombinera det till en hipp utstyrsel. Och desto fler som säger; JA! Vilken fantastisk idé, desto mer kommer 80talet att komma tillbaka med stora steg. Ebba tipsar?
whoopzidoo
Moderator
2007-12-14 16:58
tackar nick! Sartorialist är i stockholm, klä upp er när ni går ut!
Jonka haha, tack för den, Den lägger jag till som bokmärke under etiketten "hån"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Orkar inte läsa modebloggar regelbundet precis...Ibland hamnar jag må någon av slump, typ. Men absolut inte någon speciell.
Delam tange barat
Tack, vilken komplimang! =)
www.2faced1.com
"Som klockrenh säger." - oneoo