I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den bästa/värsta känslan?

Övrigt - Blandat

2007-12-03 22:24

Den bästa/värsta känslan?

Ja, vilken är egentligen den bästa känslan? Och vilken är den värsta? Det första som kommer upp i mitt huvud är "orgasm" och andra saker som helt enkelt är jävligt skönt för kroppen, men om man går lite längre än så?
En polare sa något jävligt bra för ett tag sen, "Den bästa känslan är sommarkänslan. Du vet den första riktigt varma dagen, när du kan gå i t-shirt med en glass i handen, och hela världen bara ler åt dig". Den känslan skulle man kunna sammanfatta med ordet lycka, men det jag vill få fram är när man känner den känslan, hur man känner den känslan, och varför man känner den känslan.
Så mitt svar på "Den bästa känslan" blir; "sommarkänslan".
På den värsta så måste jag säga ångest. När man verkligen inser att man borde ha gjort annorlunda, och att du aldrig får chansen att rätta till felet. När du sitter där med klumpen i halsen och kallsvettas. Fyfan.

Så, vad säger ni? Bästa/värsta känslan? Hit me!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.