Finne + ragg = ?
Kära Whoa, är det sant att möjligheten till ragg minskar exponentiellt i relation med storleken på en finne i ansiktet? :/ Har en stor & röd rackare bredvid näsan.
It's only gay if balls are touching
Haha, jag har inga procentiella bevis, men det sägs så iaf... PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
(Och hade planer på att få nattligt sällskap. Planen verkar dock modifierats till att få nattligt sällskap av min finne.)
nej det har ingen betydelse
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad_anka F18 - erkänn, det är bara din tolkning av practical joke. Jag ser framför mig hur du ser framför dig när jag transfomermar till vad jag tror är mr smooth operator, men egentligen blir Rudolf med röda mulen.
Jo, det klart! PZ
haaaaaaaaahahaha nej nej gud nej... i would look the other way!!!
um dois...
Jag kanske kan linda in huvudet i gasbinda? Chicks dig mummies, right?
Du är full nu va? PZ
Nä herregud, skall jobba en sväng om ett par timmar.
:/ Skall man inte slippa acne om man är 27.
nja, beror nog mycket på att du sitter i ett kvavt rum och svettas vid whoa med en datorlampa rakt i nyllet
du kan ju alltid sminka över finnen
- om finnen inte är sjukt stor. för då ser det ut som att du smetar in brunkräm över en röd julkula
om han har smink så är finnen ett mindre problem
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om den är stor som fan och den sitter på fel ställe så spelar det roll. men efter ett par öl blir bruden säkert fuckable ändå
haha naaaaaw. sätt ett plåster över den, och när damerna frågar vad som hänt så säger du att du varit i slagsmål. nattligt sällskap garanterat.
smink - ja, för jag har ju så mkt smink =)
Dusty Crates - "fel ställe"? huu, vill inte föreställa mig var det skulle vara.
electro F0 - du är som ett ondskefullt geni.
kör med plåster och klä ut dig till Nelly!
Toastare
2007-12-01 19:49
jag har en i pannan.,...tacka gud för lugg! 27års finnarna är luriga!
Jag skyller allt på Emma!
Johnny-V8 P28 - jag förstår.
Jag gjorde en
simulering av hur det skulle kunnat se ut. La till en piratlapp för ögat eftersom pirater rules the school.
BountyBoo F27 - jag skulle behövt syntlugg.
Toastare
2007-12-01 20:04
Kupo, platt-tånga håret då..
för jag har ju så många plattänger ^_^
Toastare
2007-12-01 20:06
Kupo, ja det var ju det jag tänkte på! När Johnny skrev Nelly..tänkte jag på Nelly Furtado.. och tänkte skitlänge på vad hon hade med saken att göra.
:DDD (jag) - Jag har en stor finne i ansiktet. (Johnny) - Klä ut dig till Nelly Furtado.
Kupo - hade jag varit singel hade jag lätt dejtat dig. finne eller ej.
We call them winerbrods.
haha, titeln fick mig att tro att det var nån tråd om att hooka finländare..
haha så länge finnen inte sitter på kuken ska det väl inte vara något problem att få nattligt sällskap?
sup någon brud så full på fulsprit att hon blir temporärt blind. there you go.
värsta är väl när finnen sätter sig vid läppkonturen så man ser ut som ett jävla ovetande herpesoffer. då vill inte ens apor veta av en
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
MISSION ACCOMPLISHED
1. Gjorde mitt bästa ljudteknikergig nånsin
2. Blev tydligen någon annans nattsällskap
Piratlapp = the win!
^_____^
skunkafied F25 - aww you ^_^
Roni - sårbarheten i ditt inlägg visar att du har varit med om det många många gånger...
We call them winerbrods.
kupo, finnen kanske var till hjälp snarare?
kupo: nu är du bara löjlig.
Se, det ordnade ju sig! Tänk alla smånojjar man går och bär på i onödan...
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Det beror väl på hurdan man är som människa. Om du låter det begränsa dig, så gör det just det.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
för mig är det mest begynnande till öl-mage som minskat att folk raggar på en . jag saknar min heroin chic period . eller fuck it jag gillar ju ölmage
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
"Jag ser framför mig hur du ser framför dig när jag transfomermar till vad jag tror är mr smooth operator, men egentligen blir Rudolf med röda mulen." haha, that one made my day =)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
alltid kul med små(stora) pungkulor i ansiktet