Indien!
Vad har ni för tips om man nu ändå hade tänkt sticka till det skitstora landet indien?
http://www.earforcefm.blogspot.com
dra till goa där är det nice!!
hehe men ja, mer än goa? Ingen som har varit i inden på den här sunkiga sidan??
http://www.earforcefm.blogspot.com
har bara erfarenheter av södra och norra goa, var där i två veckor och jag trivdes som fan!
Sooofta ner aight?
ska till norra goa själv... någon som vet mer om detta ställe?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
komda X0 du kommer digga det.. när ska du dit? jag älskade stället ville inte åka hem, kändes som att det var gratis att bo där tjockt billigt överallt, indierna är trevliga som fan (lärde känna en hel del som jag var ute å festade med), fin strand och gaaalen mat
Sooofta ner aight?
HAHA alla tipsar bara om GOA som om det vore de bästa i hela indien, klart är goa vackert, de säger iallaflal min mamma.. men jag hade kontakt med en som var där under ett par månader och han tipsade om mumbay, agra, varanasi osv osv. fast de beror ju på vad man exakt vill göra i länderna, 'r man där för att bara sola och bada så kanske goa passar bra. vill man hellre åka tuktuk ,se , uppleva och s¨nt ska man väll välja andra städer. Goa verkar bli ett sjukt vanligt turist resåmål.. jag tror man får finna sig in i de hela när man väl är där. jag funderar på att ta en lång resa till indien så snart jag ahr pengarna!:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
goa är iofs soft, men mycket av den södra västkusten är också badstränder. kerala är nice. annars gillar jag norra delaran som fan, mumbai, delhi, udaipur, varanasi, jaipur och allt vad de heter. "riktiga" indien. skulle gärna vart lite mer i kashmirdelen, men det var lite farligt när jag var där. syrran hängde en del i bergen iaf och det verkar ha varit grymt. kan också tipsa om att dra till nepal när ni ändå är där, sjukt jävla grymt
http://www.kommandot.se/wp/
Jag åker till Goa i februari!
-ess- F19 goa är ett turistmål men det går inte att gämföra med tex Thailand eller liknande shiet.
Sooofta ner aight?
Goa är mkt turister, knark och Trance... hippies o fans av electronisk musik. Det finns tydligen billiga sista minuten på apollo.. min kompis köper TUR o retur men åker bara dit TUR. för ca 3-Tusen Pona är bra omdu ska meditera
Take a ride not suicide
goa behöver inte vara mycket turister hippies och knark. finns månfa stränder som är fett chilla och oexploaterade. som att hävda att i thailand finns det bara sexturism
Skall vara i Goa under hela Feb. Kommer att bo på Moon Dance i little Vagator.
When we're good they never remember. When we're bad they never forget.
vill du se indien så åk till triangeln Delhi-Jaipur-Agra. och Taj Mahal i Agra är förstås ett måste! röda fortet i Jaipur! I delhi finns världens grymmaste djurpark, presidentpalats m.m. Har inte varit i bombay men de lär också va sevärt.
Min bild är... för mycket naket kanske?
HAha thailand har ju fna blivit nya mallorca!
rekomenderar goa starkt. ja, de är vädligt turistisgt, men hyr en vespa och se dig omkring. fins många små strönder och ställen där turismen inte alls är lika stor. vill du chilla- goa vill du festa- goa vill du knarka- goa. vill du kombinera detta på de bästa sätt, goa is the shit!
-ess- F19 Fast billigare, trevligare, varmare och vackrare då.
Look with your own eyes - See with your own mind
Beror helt klart på vad du vill se/göra/uppleva. Personligen tyckte jag Taj Mahal var sjukt överskattat, en sak att bocka av på sin "upplevelselista" inte mycket mer. Kerala är en sjukt mysig stat, och Madurai en sjukt mysig stad.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
jag ska också till goa i februari woohoo
indien!! har alla har sett darjeeling limited, eller?
I´m with stupid--->
åk till palolem om ni ska till goa. det var ruggigt oexploaterat för en sisådär 7-8 år sen iaf
palla aka till goa era notter. Jag vet inte vart jag ska an, det ar ett tag kvar (ska forst in i tibet och nepal) (ar nu i laos och har tidigare varit i kambodja, thailand, malaysia, singapore, filippinerna, kina, mongoliet, vietnam , ryssland, estland och finland under denna resa.) Men sjalvklart maste man aka till agra och samt se ganges.
dannyM_
fattar inte att alla aker till goa, det ar nastan i hojd med att aka till phuket om man ska till thailand. Lonlost.
dannyM_
jag har varit i chennai (det som förut kallades madras) och områdena runt omkring, var mest ute på landsbygden. det finns en strandstad i närheten som är för den som vill sola, bada och köpa hippie-krimskrams som heter Mahabalipuram. har även varit i bergsområde i samma delstat som hette Ooty,
där var det helt annan natur och klimat.
Allting var helt klart värt det hela och jag rekommenderar allt.
Sofia är en ärkeaktivist å i hjärtat en sann anarkist www.fittforcefive.wordpress.com
Alla menniskor som ska oka till Indien. Plocka upp ett ex av "are you experienced" fore avresa.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.