I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad skulle du gjöra?

Övrigt - Blandat

   

2007-11-23 04:12

Vad skulle du gjöra?

Jag hade ett förhållande med en tjej i 2 år, vi bestämde oss för att flytta ihop. efter ca 7 månader började det bråkas och vi tappade gnistan. vi gjorde slut men bodde tillsamans endå för att ordna med nytt boende, under den tiden bråkade vi inget och det funkade bra, vi var bästa vänner. vi fortsatte hålla kontakt och hon och en kompis planerade en resa jorden runt. under den resan mailade vi varandra och känsloran började komma tillbaka, från båda sidor. när hon kommer hem så blir vi tillsamans igen. de är strulit i början för jag hade en kortvarig flört med en tjej och hon blir avis men de löser sej. efter nån månad inser vi att vi har klamydia. hon skyller på mej och jag på henne. tillslut visar det sej att de inte är jag utan hon som smittat och sanningen kommer fram att hon varit med 7 stycken. de är ok tänker jag eftersom jag varit med nåra också fast inte i den skalan. resan avr under 6 månader. jag är väldigt shockad iaf och kommer på att jag nog inte känner min flickvänn så bra alls. efter ytterligare ett tag så komemr det fram att hon var otrogen mot mej precis innan det tog slut första gången. jag träffar henne och säger du har 5 minuter på dej att berätta allt som jag inte vet om sista tiden innan resan annars kan du gå ut genom dörren och aldrig visa dej här igen. hon berättar om 2 killar den ena under tiden vi gjorde slut och den andra nåra veckor efter. hon älskar mej verkligen skjut mycket, det syns och jag henne. vi har båda förändrats väldigt mycke under tiden vi inte träffats men de käns som ja inte vet var jag ahr henne. jag älskar verkligen den här tjejen men hon får mej att må så dåligt ibland. vad skulel du göra?