Flaaajjest det där käkar jag hellre än snacks tex :D CapKIllah haha det är inget för dom som inte älskar citron. Vissa doppar sina gurkstavar i dipp, jag doppar dom i salt och pressad citronsaft eller citronsyra. Jag är en suris. haha :D
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Haha. Det är nog som jag med smör och salt. Allt mer smör och salt på är gott. Majskolvar, sparris, broccoli, kronärtskocka.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
eww.. sparris :p grillade majskolvar med smör och salt!!!!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
sperma
Vi blir aldrig som dom från stan!
Måste hålla med flaaaaaaaajjest . Med smör och salt blir det mesta gott... grönsaker, popcorn, ägg, fisk, osv.
Jaaa tillomed mackor! Fisk har du helt rätt i. En nyfångad sik från bottenviken halstrad på öppen eld med smör, salt, färskpotatis (med smör och salt på) och tunnbröd.... gaaaaaaaaaaawd.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
hemlagat:stuvade makaroner med köttbullar äta ute : nachos på kebab House i Karlstad eller på St christophers Inn i Amsterdam äta lite finare: kött med pommes och beasås på nån fin restaurang, eller nån god pasta med gräddbaserad sås och oxfilé i. det jag lagar : korv stroganoff med soltorkade tomater och oliver med råris.
godis: allt med choklad och coccos.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
citron + salt <3 granatäpple = lätt godaste frukten och blnd de godaste som finns! kycklingmål classic utan bacon på max :D
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
afflaf it's a arabian thang. hahaha :D
Maten från julen dagen efter med en påskmust.. mumma! .]
Riktigt blodigt nötkött är de godaste vår jord har att erbjuda. Dryck mjölk om det är alkofritt, weissbier som måltidsdryck och scotch efter maten. Övrigt: Flabben redigt fylld med snus.
Rör inte min prilla !
Öl,Grillat och potatissallad, de är tamejfan LIVET!
Men lika glad är jag för det!
sushi, mosad potatis som man dränkt i brunsås, mozarella, fetaost, parmesan, paella, oxfilé, ångkokta blåmusslor i vitt vin, hemmagjord pizza, en mör ungsbakad laxfilé, mormors kokta(typ?) kyckling med gräddsås.. maaaaaaaaaaassa mer.
pata negra, gran reserva. köttets motsvarighet till chuck norris.
Rehab is for quiters.
Toastare
2007-11-18 19:42
Jag måste hålla med om att typ allt med smör och salt är sjukt gott. Smörkokta sockerärtor, späda morötter, brysselkål, nypotatis, rödbetor.. och kronärtskocka med citronsmör. mmm smörstekta kantareller. Gärna med några skivor rökt kalkon eller rökt skinka och gräddfil. en riktigt blodig oxfile är också sjukt gott. Med vitlöksmör på. en fin parmaskinka på mogen honungsmelon är sjukt gott. julskinka med houngssenap på värtbröd och ett glas julmust. vilken gatuköksmat som helst på fyllan och då yttras alltid orden "det här var det godaste jag ätit"..men det är alltid lögn. blåbär å hallon som man mosar med mjölk och socker. Tillsammans med en limpsmörgås med någon vällagrad ost. OST är sjukt gott det med.. Primadonna eller Gruyere som liksom smälter i munnen och har den där nötiga lite knäckiga smaken. kräftor!
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2007-11-18 20:19
Aspudden, så har jag räknat upp det ena goda efter det andra.. och så kommer du och lägger "Plopp"
haha :D jaa vad gillar man, typ en blodig köttbit, klyftpotatis och jävligt mycket kall bearnaisesås! Finns inte mycket som slår det !! pZ
Moderator
2007-11-18 23:06
För er som gillar salt och fett kan jag rekommendera att köpa majskorn och bacontärningar. Blanda i en skål och in i micron. Sjukt gott. Annars är Zeunerts must sjukt god också. Andra jul och påskmuster kommer inte ens i närheten av smakupplevelsen Zeunerts erbjuder. Himmelskt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Toastare
2007-11-18 23:08
alltså apotekarnes eller inget när det gäller must!
uppstyckade kycklingfileer med fin biarnésås med ris + ett stort glas julmust. sedan en marlboro red efter maten. ohh jävlar.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Moderator
2007-11-18 23:23
BountyBoo Nu gör du mig sådär upprörd igen. Jag ska försöka få dig bannad med motivationen att jag kommer drabbas av en hjärtattack annars. Har du ens smakat Zeunerts must? Apotekarnas kommer helt klart in på en godkänd andraplats, men kommer inte ens i närheten av högst upp på prispallen. Där står Zeunerts bergfast. Jag tror att du skulle behöva åka till Jämtland och vidga dina matvyer lite.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Ord på Bounty, märken utöver Apotekarnes smakar mest härsken importcola...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chickybitsrulle och cola alteranativt snusen man tar efter denna höjdarmåltid!
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Sjukt svårt att utse någon favorit rätt/smak när allt beror på humör och vilket mode man är i. Men en av alla favoriter som kommer upp såhär på rak arm är nog en dansk "fläskesteg" med alla tillbehör. Det går fan inte av för hackor alltså.
dingrinn.blogspot.com
Moderator
2007-11-18 23:35
Klockan12 Har du smakt Zeunerts?
Moderator
2007-11-18 23:36
tillfället gör det, första ölen när man kommit till en fesival.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Toastare
2007-11-18 23:38
KaptenKrok, haha.. okej tjälknöl och Zeunerts it is. Motbevisa mig.
Moderator
2007-11-18 23:41
Tjälknöl? Vad är det? Ingenting jag har hört talas om... Däremot ska jag fan göra det till mitt livsmål att bjuda dig på tjälaknul, potatisgratäng och en kall och god jävla Zeunerts must. Den går för övrigt bra ihop med ölkorv också.
Toastare
2007-11-18 23:43
KaptenKrok, haha vad jag gör bort mig nu.. menar självklart tjälaknul! ölkorv är för jävla gott. eller nån tysk paprikakorv med ost. In i micron i 2 minuter och sen bara äta med stark senap.
Trocadero som dryck.. Som nånting ätbart vet jag faktiskt inte, nåt i köttväg~ ;d
Mikael Söderlund was here!
jordgubbar med grädde. nybakad äppelpaj som fått svalna lite med vaniljsås. fanta. polly black & white. kebab med ris.
kinamat! sushi! choklad...
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
jennie-is-back haha äntligen hör jag en anna som jag inte har "hjärntvättat" tycka om citron med salt...det ska vara saftiga citroner i klyftor eller halvor mmm, underbart....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pastasallad, O'Boy, Öl, Oxfilé, Kräftor, Colaflaskor(lösgodis), Festis Guanabana und so weiter!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
förstaplatsen får ju öl givetvis, sen på andra så stormar nog salsan in, sen bronset går till *valfritt*+chili ^^
((MAAD))
Dricka: En fin gammal single malt whisky. Gärna rökig, t.ex Lagavulin. Mat: Finns alldeles för mycket att välja bland, men gourmet ska det vara.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Oxfilé, bearniae(?)sås och potatismos, allt tillagat på en planka i ugnen! (Plankstek för er som inte visste) Damn vad gott det är..
varierar som fan. Den aktuella favoriten: En hårdmakka med bredbar leverpastej + saltgurka + oboy! Coca cola är dock en ständig favvis.
kikk ass
Braap! braap! Nutella
och vem fan är du?
Glömde visst kycklingen på KFC
och vem fan är du?
kyssar ;O
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Renskav är godast, era inkompetenta jävlarrr!
Fast
pelmeni är också mäkta gott.
Din hojtlåda är tom.
helvete! skaldjur glömde jag ju! gott på alla sätt och vis
Din hojtlåda är tom.
Stekt abborre med färsk potatis och nån kall sås en varm sommardag på landet, MJAOW!
Vi är överallt!
kebab, tacos, cream frech kan äta de som yougurt, godis mest lakris & choklad, chips, gurka, piggelin, kladdkaka, äppel & blåbärspaj, cocacola, hambugare, kina mat, mormors mat! vindruvor, mango, sen finns det sååå sjukt mycket mer!
Turkisk feber .. Hade jag inte varit orolig för bestående men skulle jag lätt äta det till mat.. Och de där små chipsstjärnorna från OLW, sweet jesus...
My heart lives in my vagina.
Ätbart: KitKat, Tacos, Tzatziki, grillad flintastek, Marabou-chokladkaka, "Fizzy"-godisflaskor, Ballerina-kex, "Skrattande kon" mjukost, After Eight. Drickbart: Cola, Red Bull, Iskallt källvatten, Cider