Polare som inte går ihop
Ska ut med två polare imorrn, sen är det en till som frågade om han fick hänga med men en av de som jag ska ut med gillar han inte och lär inte vilja följa me ut om jag tar me han. Hur löser man detta på ett bra diplomatiskt sätt?
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Om du bestämt med de två först så säg åt den som vill hänga på att ni kan göra nått nästa helg istället. Blir ingen rolig stämning om folk inte gillar varandra. Eller så säger du åt han som inte gillar den andra att han inte behöver gifta sig med killen utan bara hänga med honom en kväll.
jag är discoverys ansikte utåt
Jag jobbar nästa varannan helg alltså nästa helg så det blir lite svårt, men visst helgen efter det. Jag tror att om jag bara nämner hans namn så vill han inte hänga med ut, så det är ju ingen bra idé om jag inte säger nått o bara tar med dom .
be dom växa upp? eller om någon av dom har en vettig anledning att vara sur osv så har ju en av dom gjort något elakt och då borde den uteslutas ur ditt umgänge,
((MAAD))
Jag brukar lämna över ansvaret på de som tjafsar, säger bara som det är till den som frågar sist... "Han ska med ut, bara så du vet..." Nuff said! Orkar inte med sånt där tjafs, hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa om man själv är kompis med båda så är det ju idioti av dom som är ovänner att slita i den gemensamma komponenten, låter lite som dagisbråk, "du måste ställa dig på min sida",
((MAAD))
Om din polare som ska med ut har en bra anledning att ogilla den andra snubben så skit i att ta med honom. Om din polare inte har någon speciell anledning att ogilla honom utan bara ogillar honom lite allmänt så skit i honom istället. Mer logiskt än så kan man inte resonera utifrån det du berättar :)
!!!!!!!!!!!!!!!!
davve_d Gjort något elakt har nog inte, men lite dryg kan han vara ibland mot den andra och jag förstår faktiskt inte riktigt varför. kleton jo han vet ju om att han ska med med för honom spelar det ju ingen roll, det är ju han som drygar sig mot den andra Q_B Ja jag tycker nog att han har en anledning att inte tycka om han, för hans sätt mot han är inte så bra alltid. Men vad ska jag säga nästa gång då, känns ju lite skumt o säga nått i stil med " han gillar dig inte så det går inte att du hänger med". Den här gången sa jag att han kunde hänga blev lite förundrad att han ens ville med.
Enligt regelboken så måste underätta den polaren om att den här dryga jäveln ska med, om han nu ska med. Annars riskerar du att göra han du bestämt med först ledsen och kinkig.
shimmy shimmy yo
Dra en "Nej.. vi kan inte ses då, för ____ är med och han hatar dig, HA HA" Eller "Njae, vi ska hem till _____ och hans mamma säger att han får bara ta med sig tvååååå kompisar!" Eller så får du helt enkelt dra med mer folk istället, så att inte de båda tvingas snacka med varandra för att ni är en sluten liten grabbkrets på 4 pers. Om du tar med fler så blir det hålligång, inget krystat snack mellan dom två och framförallt inga nävar i luften, förhoppningsvis.
What I said, yo!
Säger: get over it and have a drink. Alternativ: E du 5 eller? Efter en drink blir dom vänner eller såå.. ingen fara
Jag har ingen personlighet
säg att dom kan slåss om saken !
lost in skåne
nä jag funderar på o bara ignorera han den här gången om han ringer, sen får jag ta o snacka med han som jag bestämde med från början.....
haha, be den tredje snubben ta med någon polare, så slipper dom sitta och snacka med varandra hela kvällen? Så jäkla barnsliga kan dom ju inte vara att dom inte klarar av att vara i närheten av varandra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ultravåld> Aaaa fast då blir det typ två läger,skitsnack och onda blickar mellan borden sen blir det väl delade meningar om allt vilken nästa pub det ska bli osv. - Ej lyckat!
shit vad har dom gjort mot varandra egentligen?!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
ignorera för fan inte när din polare ringer. vilken vän är du till honom om du gör på det sättet? berätta som det är, att din andra polare inte gillar honom för någon anledning och sedan kan du föreslå att ni kan dra ut någon annan gång
The_Sun_God P19 Han som är dryg, han brukar vara nedlåtande mot den andra killen i tal om vad han jobbar med, att det inte skulle vara ett tillräckligt fint jobb typ. Sen kanske ni undrar vafan jag är kompis med någon som beter sig dumt? Well, jag är inte med han ofta alls, det är han som hör av sig till mig och jag har typ droppat kontakten med han i ett helt år men han fortsätter o höra av sig ändå. Haha.. asså han är rätt schysst ibland men i grunden lite smådum. FrankLampard Det där var ju kloka ord. Får ta modet till mig och säga som det är...........hmm