I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Födelsemärken!!!

Övrigt - Blandat

2007-11-15 18:41

Födelsemärken!!!

Jag har ett problem jag har fått en hel del nya födelsemärken den senaste tiden på magen,bröst och rygg o lite i ansiktet men jag undrar varför kommer födelsemärken jag trodde de var just födelsemärken när man fick dom i födseln??? hur uppstår dom och av vad isåfall?? jag brukar sola i solarie typ 1-2 gånger i månaden kan de vara pga av de tror ni?? E de någon som haft liknande problem??

Tacksam för svar

PS. Kan ej skriva i trådarna kan bara skapa dom så ja vill inte ha massa "smarta komentarer" skriv de som handlar om tråden annars skriv inget :)

MVH

2007-11-15 18:49
menar du leverfläckar?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-11-15 19:35
Tror verkligen det kan ha något att göra med att du solar solarium, avstå från det ett tag, ett par månader t.ex. Din hud kanske kan vara känslig mot sånt, jag vet inte. Men går det inte över tycker jag absolut du borde ta kontakt med en läkare som får titta närmare på vad det är.
Svårt att säga också när man inte ser dina "födelsemärken" om du kanske kan vara allergisk mot något också?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2007-11-15 20:24
Jag tycker att du genast ska söka upp en HUDläkare. dvs att du inte går till akuten eller någon inkompetent läkare.

Det kan vara hudcancer eller andra elaka grejer.

dom kommer inte utav sig själv om du nu har stort problem med dom.
Nån galen tjej bankade på min dörr hela natten inatt så till slut fick jag släppa ut henne.
Toastare

2007-11-15 20:29
leverfläckar är det och du får nya hela tiden.. jag har sån hudtyp som får mycket leverfläckar.
Men om du hittar nån som kliar, eller är ojämn i färgen, eller blöder så ska du söka upp hudläkare.

jag får några nya i veckan.. snart är jag nog jämnbrun.

Men det finns ett gammalt polskt ordspråk som är ungefär "ju fler leverfläckar, desto sötare"
Jag skyller allt på Emma!