Förslag till namn
Jag och min underbarade älskling ska ha barn i juni och nu så e de så att vi inte kan komma något namn. Vi har 2 förslag till om det blir en flicka och det är Nova eller Ängla, och blir det en kille så har vi tänkt på Liam, men vi att jag kan lita på er Whoare;) så skulle vilja höra eran åsikt om bra namn till både pojkar och flickor!MVH Den fulaste mannen i världen i lustiga huset!
Livet är en våldtagen röv i en dusch......
malak taus om det är en påfågel iaf. annars tycker jag att luftim och fittim är två fina iliriska namn.
Who be the first to catch this beatdown?
Ett namn ska man väll ändå komma på själv och inte fråna ngn onänd person på internet? känns ganska opersonligt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Qusay
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Jag tycker d e snyggare att stava Engla. Bara så ni vet.
matadåren Det har du rätt i
Livet är en våldtagen röv i en dusch......
Roxanna är fint. Madicken med. Melvin och Felix är också helt okey.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Fan va värdelösa namn ni kommer på, vill ni att ungen ska bli utskrattad direkt eller? Ta några vanliga namn istället, emma, frida, rebecka, david, simon anton.. listan kan göras lång.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Luthgr2n, grejen är ju att halva "vår generation" kommer flippa och döpa sina ungar till Engla, Stålman, Tindra och Stjärna medans den andra hälften kommer välja "vanliga" namn. Det bådar för grupperingar på dagis, men inte kommer hon/han/det bli utskrattad iaf.
Fint fornordiskt namn: Nman Etsaluf Snedlräv
åh det har blivit en sån grej med konstlade namn, tycker bara det låter påkrystat... men o andra sidan är det ganska tråkigt med malin, maria, linda osv... jag tycker evelyn och malcolm är sköna men vad min son eller dotter ska heta håller jag hemligt =)
Rahamadjan av GU-PA!
Seven ! It's a beatiful name for a boy or a girl, especially girl or a boy ! // George Costanza har sagt sitt ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha det avsnittet har jag sett
Ta ngt normalt men inte allt för använt , ha inte "Ängla" om ni inte vill att hon ska bli mobbad som liten, barn kan vara grymma
Henkish a.K.a ProNooB.
Sven-Glen
work some magic
Ängla låter rätt emo. Men men..
What I said, yo!
Blir det en tjej tkr jag att ni ska döpa henne till althea, det ska iaf min dotter heta. Blir det en kille så borde han heta Eskil eller Stig
om det blir tvillingar kan de ju heta ängla och jävla
http://www.kommandot.se/wp/
Nova får du inte ta, för det ska min dotter heta :)
G-Unit,
funkar ju på både tjej och kille :)
Känner några som heter, rambo, rocky, tarzan. (helt ärligt) Så gör som dom ta nån känd tv snubbe, like Terminator.
Jag har ingen personlighet
Toastare
2007-11-15 19:33
Nova, Ägla och Liam är så whitetrash för mig ..i alla fall när man ser de tre namnen i samma mening. döp henne iaf till Engla, det hette min farmor (Karin Engla Fredrika) och är den ursprungliga stavningen.
Jag skyller allt på Emma!
Man kan förstå om du inte vill ha ett "normalt" namn för att du vill att din son ska sticka ut lite. Men seriöst tänk på din son nu, tänk på hans framtid. Barn är inte snälla haha han kommer få ett helvete. Fast det du kan göra är att ge han ett "normalt" första namn och som andra namt nåt lite mer "galet" .. så kan han välja vilket han vill hålla sig till när han blir äldre.
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
supernova då. det är stort, tufft, unikt och lika fånigt som de flesta andra namn som listats. terminator tyckte jag iofs var ganska ball. robo-cop är också bra
Kille - Pontus Tjej - Pontusina
stellan eller stella.
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
Engla och Liam är väl rätt vanligt bland den generationen som föds nu, så utskrattad lär han/hon inte bli liksom.
döp ungen till asscrack vad det än blir för typ av männsika :)
min grannes unge heter luka!
haha my name is luka
Toastare
2007-11-15 20:45
Lebanner, brukar hon dyka upp i dina mardrömmar och sjunga "My name is Luka, I live on the second floor"?
Som bount-boo sa så låter åtminstone Nova white trash i mina öron. Känns lite för mycket dataspel.
Luka är ett nice namn. Han är engelsman så antagligen därför ni är så ovana med det!
Toastare
2007-11-15 21:01
Lebanner, nej Luka är ju ett tjejnamn.. som låten som jag precis reciterade... "My name is Luka" fast Luka är väl ett youguslaviskt killnamn också..tänker på han i cityakuten
Britt-kim eller häng-peder.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Såg i tidningen att några idioter hade döpt sitt barn till "Lillen".
asiwouldsay AHB AHB
Skivsamlare
2007-11-15 21:11
jag tkr Melwin är fint, det heter min systerson :) även Melwina är fint ^^
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
om ungen dimper ner svart, döp han till tupac
Procreate, receive compensation.
Om du vill vara komisk, så döp barnet till: va? Skit roligt när nån frågar: vad heter du då? Han/hon svarar: Va? Jag frågade:vad heter du? Va? osåvidare.
Jag har ingen personlighet
hahahahaha, math ^^
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Tjej: Liona eller Esmeralda Kille : Wilbur eller Gusten
Leker live eller?
Lebanner
Bor Luka på andra våningen och du under? Hur coolt skulle inte det vara
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
i killes 2 pac: Grattis för de första! Nova tycker jag är typ de namn man hör överallt idag.. Det är otroligt fint, men ja tycker det är för vanligt. Jag heter själv Maria och hatar mitt namn för alla andra också heter Maria :P Typ när barnet börjar skolan kommer de finnas en Nova A en Nova B en Nova C osv... :P Som Maria var när ja gick i skolan.. Men sen ska man såklart välja ett namn för att man verkligen vill ha det, oavsett om alla eller ingen heter det... jag å min kille ska ha barn i mars, och har nog bestämt oss för Ängla/Alfons. Jag har velat dom namnen sen jag var liten, men Ängla har blivti så jäkla modernt, så ja e lite osäker på om ja verkligen vill ha det. Helst av allt vill jag att den ska heta Chilla om det blir en tjej. Finns ingen i sverige som har det namnet, och jag tycker det namnet är helt undebart. Men min kille typ hatar det :P så jag har en svår övertalningsprocess framför mig om det ska gå igenom! :)
www.marysoul.com
Min lilla nyfödda dotter fick namnen Lydia Eva Rebecca. Eva och Rebecca är släktnamn då.. Sen är det himla svårt med namn också, vi hade planerat att hon skulle heta ett annat namn men när hon kom ut såg vi ju att hon inte alls var det namnet. Hon var en liten Lydia :) Lycka till med allt, du har en underbar resa framför dig.
Grattis! jag tycker det är svårt med killnamn. vi har funderat mycket på våra namn, men de flesta som finns nu klingar whitetrash ( melwin, kevin osv.) eller så är de helt enkelt fula ( Björn, Ivar). Något påhittat vill jag inte ha, för det låter för krystat. klassiskt och traditionellt gillar jag nog snarare. Vi har funderingar på både Adam och David för vår bebis om det blir en kille. Tjejnamn är lite lättare. Engla tycker jag låter som ett bra förslag. annars är Julia fint.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Kukendraruraj en hadduraj
Moderator
2007-11-16 13:02
ääh, bestämm att barnet ska heta ....Rolf-Marie...så slipper ni tänka på om det blir en tjej eller kille :D
//TW
Skivsamlare
2007-11-16 13:06