I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

trött på sveken

Övrigt - Blandat

2007-11-13 19:49

trött på sveken

kom tibaka

2007-11-13 19:50
vafan tagit tebaka bruden en 3e gång hon lämna mj igen idag...hatar att älska henne..var e alla snälla flicks
kom tibaka

2007-11-13 19:54
du kanske hade behövt tänka igenom ditt första inlägg innan du skrivit. släppa chocken lite.

men för att göra lite nytta av min post så delar jag med mig av det jag fick ut av ditt första inlägg;

kanske dags att gå vidare? jag lider med dig, broder.

2007-11-13 20:00
tack ok nu kommer historien om ni orkar läsa!först träffa tjejen var tisammans i över 2 år sen en dag lämna hon mj såg på mig åsa att hon inte var kär imig mera..hon blev ihop me min bästa kompis...ljög om allt men saker kommer fram,efter det har hon kommit tillbaka 2-3-4 ggr kanske bara för att svika mj o gå igen lessen sårad men kan inte säga nej,hon sa idag att hon ville vara singel sen snacka ja me han dära kompisen som sa att hon direkt hade rungit han å sagt att hon ville vara tillsamans med han igen å att hon inte ångra nått hon gjort mj.de var en underbar tjej de va min ängel som börja svika å blev en annan tjej...kommer aldrig hitta en sån tjej som hon var...hon har smyg messat till andra killaar varje gång hon varit me mj ..jaja hoppas nån förstår
kom tibaka

2007-11-13 20:04
Oooohhh SÅNT SVIDER! min bästa vän har gått igenom det där, jag likaså.

men, gå VIDARE. sätt ner foten, för fan! den bruden är inte så underbar om hon behandlar dig så.

vid närmare tanke så verkar den tjejen inte alls vara särskilt nykter i sitt tankesätt. sådana finns det gott om, och tyvärr verkar det vara så att oavsett hur underbar och bra en tjej är så har dom ALLTID en negativ sida som väger över allting och slår sönder förhållandet i spillror.

2007-11-13 20:05
summan av kardemumman är: dags att gå vidare, släpp det.

2007-11-13 20:18
knugen sa det...
"There's an apple in the pussy mouth..."

2007-11-13 20:26
bara att gå vidare.
Och om du menar att det inte finns tjejer som är som du påstår att hon var innan är du inte snäll. Alla tjejer är inte skitstövlar. Så deppa lite gå ner lite i vikt och sen på det igen !
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION

2007-11-13 21:12

ok förlåt flicks..ne men man blir så jävla arg ...nu förra söndagen kom ja hem då lå d ett brev där på soffan förlåt tomas vill komma tibaka till dig..ja är mig sj nu igen älskar dig typ vah??e du dumihuvudet du lr

kom tibaka

2007-11-13 21:15
ta tillbaka henne en gång och dumpa henne!

2007-11-13 21:15
kommer klara dehära fan....hatar den idioten intalar mj själv de iaf..på fre ska man ut hoppas då man kan finna en snäll flicka iaf att snacka me hmmm
kom tibaka

2007-11-13 21:16
varjen....mhhhh funderat på d ta tillbaka leka att allt e skit bra sen baraneeee du hej då...skulle vara oerhört skönt kan ja lova...man vill ju ge tillbaka
kom tibaka
Moderator

2007-11-13 21:17
Gör inte misstaget att tro att alla tjejer är sådär. Låt inte det här göra dig svartsjukt i framtiden. Det här rör sig om en tjej som är dum i huvudet. Hon är förmodligen underbar på alla sätt och vis. Men hon är fortfarande dum i huvudet. Eller dumt att säga så egentligen. Men hon har nog stora problem som hon borde komma över på egen hand.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-13 21:18
Du har lite brist på självrespekt skulle jag vilja påstå.
Det bästa är att prata med tjejen och verbalt bryta ned henne i delar så hon faller i depression. Det är en bra metod om man vill förstöra någon psykiskt.
We remember Køge Bugt!
Moderator

2007-11-13 21:19
Tjejen är väl förstörd psykiskt nog så det räcker redan?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-13 21:24
KaptenKrok P22
Jo antagligen, men jag skulle nog inte bry mig om det om hon behandlade mig på ett sådant sätt. Men å andra sidan är jag ganska komplex person och lite elak av mig. 
We remember Køge Bugt!

2007-11-13 21:25
". Alla tjejer är inte skitstövlar"

OH YEAH?
work some magic
Moderator

2007-11-13 21:29
Med all respekt för trådskaparen var LOKAs avslut ganska fyndigt. Väldigt opassande, men ganska kul.

Innan det kom hon dock med en bra poäng, alla tjejer är faktiskt inte skitstövlar.

mmm nåja mmmm vill ju få henne att må lika jävla dålit som ja mått pga henne...men de går no inte för shit va hon lurat mj å svikit mj,fan va folk kan förändras...åsen bor man på ett litet jävla ställe finns ju inga tjejer här fan..lr ahhh 1 å hon va ju totalt blåst...nåja e polare me handära igen iaf han som svek mj å va me henne bakom ryggen på mj..han sa idag att hon i typ 1 års tid försökt strula me han då vi vart å kalasat på samma gång vafan e de för stil...finns de nån snäll tjej som vill komma över me båten,hehe nenå hoppas detta fixar sig
kom tibaka
Moderator

T Tompi Att tro att alla tjejer är skitstövlar kommer bara göra dig bitter.

2007-11-13 21:31
menar hon sku ju kunnat göra slut me mig om ja inte duger ist för
kom tibaka

2007-11-13 21:32
ne klart inte alla e men mmm kommer få svårt att lita på en tjej igen....kommer bli problem,
kom tibaka
Moderator

2007-11-13 21:34
Ja så hade hon gjort om hon var en vanligt fungerande människa. Det är hon av någon anledning inte. Det är inte upp till dig att spekulera i varför. Du kommer må dåligt ett bra tag, men du kommer komma över det. Försök se framåt istället för bakåt.

När du sen träffar en tjej som mår bra så kommer du märka hur dålig den här tjejen var för dig. Men stressa dig inte till det.
Moderator

2007-11-13 21:37
Tror du inte det?

2007-11-13 21:38
Men vafan,skulle du kunna tänka dig att skriva ordentligt så man kan läsa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-13 23:17
Ere bara jag, eller har alla killar som klagar över sina relationer här svårt att stava? fan tänk på det fler gånger..

Kanske bara är för lacka för att orka skriva, vem vet

2007-11-13 23:32

Så tråkigt att en landsman också känner hjärtesorg! *Blivit dumpad nyligen*
Hon har uppenbarliga känslomässiga problem och så länge du tar tillbaka henne varje gång så kommer hon fortsätta sitt beteende. Hon får ju tillbaka dig så varför göra något så jobbigt som att ändra sig som person när det bara att köra samma "song and dance routine" (dvs. böna och be) som uppenbarligen fungerar på dig? Inse att hon inte är bra för dig och att du inte kan ändra henne, hon måste få insikt själv att hon har problem OCH göra något åt det. Så var inte velig och inkonsekvent, utan stå på dig och ta inte henne tillbaka, hur mycket hon än vädjar att hon ska "ändra sig den här gången". Kanske lär hon sig så småningom att man inte kan behandla folk illa och såra dem hur som helst.
Sedan bli inte fördomsfull och tro att ALLA tjejer är så för då kommer du bara att undermedvetet välja sådana tjejer som ditt ex och hamna i samma situation igen eller bli bitter ensamvarg. Jag har själv fått en rätt skev syn på killar men jag kämpar på för att ändra det synsättet! :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-11-13 23:59
stavfel i ett inlägg där man klagar på stavfel FTW!
du är kär i mig.

2007-11-14 00:05
gör så hära, ta "tebax" henne.. knulla henne hårt. kasta en "50:- Lapp" i ansiktet på henne och gå.
Be wise, Legalize!

2007-11-14 14:06
Du, det finns gott om såna killar med..
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2007-11-14 14:41
mm.stavfel vem fan bryr sj,mm hon ha messa att hon ångrar sj å hur hon varit mot mig,haha skojjjjaru me mig.?nå gott folk va ska man nu göra då?kan ju inte ta tillbaka igen heller!
kom tibaka

2007-11-14 17:29
gör som dom säger, banka på'na och sen be hene dra åt fan.
du är kär i mig.

2007-11-14 17:32
äh gör något annat. börja med nån sport eller nåt sånt. kärlek är inte allt här i livet och det kommer när man minst anar det.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-11-14 19:37

gick igenom skiten idag alltså.
im feelin' you bro.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-14 19:41
mmm hatar sånt här men har ju blivit dumpad av henne förut så de blir ju mindre jobbit,men hmmm shit hur kan man bränna alla sina chanser gång på gång,fattar inte hatar kalla kärringar utan skuldkänslor
kom tibaka

2007-11-14 19:55
hon är för ung och naiv.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-11-14 20:09
hon blir 18 i feb...hmmm men de är no en mognads sak dehära
kom tibaka

2007-11-14 20:16
18. hon är för ung och naiv.