I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

en fråga till alla tjejer!

Övrigt - Blandat

2007-11-12 16:47

en fråga till alla tjejer!

så nu är det så att jag blev av med oskulden i lördags och jag antar att jag blödde ganska mycket just då, fast det kan jag dock inte säga helt säkert för jag var ganska full... men grejen är den att jag blöder fortfarande. och blödde hela dagen igår också. :( har dessutom haft riktigt ont i magen hela dagen idag, känns ungefär som mensvärk fast jag ska inte ha min mens förrän om drygt två veckor så det stämmer inte riktigt...

någon som kan säga om det är normalt eller ska jag helt enkelt förbereda mig för döden? :(

2007-11-12 16:50
jag skulle definitivt kolla upp det, dock kanske det är mensen som spelar dig ett spratt man ser ju om det är mensblod elelr om det är blod från en skada.

2007-11-12 16:53
neee du ska inte förbereda dig för döden men du måste kolla upp det absolut.det e nog inget farligt vissa blöder mer eller mindre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-12 16:58
inge farligt, antagligen har du fått nåt/några sår inuti vilket är ganska vanligt. men som sagt, gå och kolla så det inte blir värre.

2007-11-12 16:59
(han var antagligen "hårdhänt", därav sår och att det gör ont kan bero på att han stötte hårt och djupt mot livmodern.)

2007-11-12 17:13
det dar later inte sa bra? du var kanske inte vat nog? kombinerat med hans ofrsiktighet. Jag skulle kolla upp det om jag var du
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-12 17:34
ja fyfan pallar inte med sånt här..............
Ring sjukvårdsupplysningen, jag försöker ha ett fungerande sexlliv här....
69 - Try it you'll like it

2007-11-12 17:46
hejhejokej F0

det är ett välkänt faktum att ett samlag kan sätta igång en mens för tidigt.
jag skulle alltså inte vara orolig. var killen inte john holmes så ...
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2007-11-12 18:00
gå till en gynekolog så slipper du vara orolig. Ibland kan man ha ofarliga cystor på insidan som spricker vid tryck. Inget farligt. Men som sagt, gå och kolla så kan du slappna av sen

2007-11-12 21:25

Sådär blev det ungefär för mig också, och när jag kollade upp det så visade det sig att jag hade en ofarlig cysta på min äggstock.

Som sagt, kolla upp det!

My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2007-11-12 21:27

edit: Den var rätt stor, och jag var tvungen att operara bort den.

My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2007-11-13 03:57
Eftersom att du var ganska full så kanske han var rätt hårdhänt? och att du har någon skada, jag vet inte hur det är för er tjejer men bör ju kollas upp
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-11-13 16:52
snorty; välkänt faktum? förrta gången jag hör det.....

hm nej men säger som dom andra, gå och kolla upp det.. inget jag varit med om eller hört om själv så.. =/
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2007-11-13 17:08
Så var det ungefär för mig med, slutade efter en dag typ så jag kollade aldrig upp det. Jag lever fortfarande, har aldrig haft typ besvär eller vad man ska säga efter det. Jag tror inte att det är någon fara meeeeen om det inte känns bra och du är orolig bör du definitivt kolla upp det. Alltid bättre att vara på den säkra sidan.

2007-11-13 17:16
flaaajjest F20

sorry jag är lite påverkad av mitt jobb på kvinnokliniken och vidare det tvångsmässiga umgänget med barnmorskor och gynekologer som kommit av detta. jag är down med samlagsmenstruationer, filmjölkskurer och det faktum att man alltid ska kissa efter sex.
det är kanske inte ett välkänt faktum, jag glömde för en sekund bort att många tjejer på allvar tror att de kissar genom slidan.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2007-11-13 18:55
snorty: Varför ska man kissa efter sex? är det för att blåsan har antagligen utsats för trryck? eller är det ara jag som låtsas vara allvetande..

2007-11-13 20:12
mellon: därför det minskar risken för urinvägsinfektion... baktierier och annat kan annars leta sig upp i div urinrör osv
http://www.kalvinhiphop.com

2007-11-13 20:23
ahaa.. smart. då lärde man sig nått nytt