I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min bil blev påkörd, nu vill jag hämnas!

Övrigt - Blandat

   

2007-11-05 22:51

Min bil blev påkörd, nu vill jag hämnas!

Igår så åkte jag och tankade min bil, kom hem och ställde den där jag brukar, på gatan utanför huset jag bor i. I morse när jag kom ut och skulle åka till skolan så ser jag en fet buckla bak på bilen (precis vid bensintanken), ingen liten fjuttbuckla utan en rejäl en, behöver måla om bilen t.o.m. Det är väldigt uppenbart hur bucklan blev till, våra grannar tvärs över gatans uppfart riktas exakt mot min bil och vinkeln på bucklan är så att den endast hade kunnat bli till genom att nån kör på bilen rakt framifrån. Alltså är det omöjligt att nån som kört förbi på gatan kört in i min bil, dom måste ha kommit ut från våra grannars uppfart för att bucklan ska bli som den blev. Dom har dessutom kört på en annan av hushållets bilar på samma sätt, men då blev det ingen större skada så dom sket i att säga nåt.

Jag gick och pratade med grannarna och frågade om dom visste hur bucklan blivit till. Får svaret "I know what it looks like, but I don't know anything", och sonen i huset sa att ingen hade varit där igår även fast både jag och min roommate hörde smällar från bildörrar utanför huset igår kväll.

Har redan pratat med polisen och dom sa att det också var uppenbart hur bucklan blivit till, men om grannarna inte vill sammarbeta så är det inte mycket att göra. (Polisen snackade med grannarna också)

Det som gör mig extra arg är att dom som bor där dessutom är stört rika, dom har typ 3-4 Corvettes i trädgården bakom huset, en BMV och typ 3 "pick-up trucks" framför huset . Och dom kan inte ens erkänna att nån som antingen bor där eller va där igår kört på min bil och ge mig cash så jag kan fixa min bil.

Eftersom dom inte tänker erkänna nånting så tänkte jag och min roommate hämnas på lite olika sätt, men vi vill inte göra nåt som får dom att kunna anmäla oss för nåt. De planer vi haft hittills är att ta hit lite folk som kan hänga utanför deras hus så dom känner sig hotade, bara vara allmänt otrevliga mot dom på olika sätt, och kanske planta lite glas/grus under däcken på deras bilar.
Men jag behöver fler tips på hur man kan hämnas utan att göra nåt direkt olagligt! Så droppa gärna lite bra tips på hämndaktioner!

Married to the money, fuck the world, that's adultery