Kärlek på Whoa
Finns det någon mer än jag som någon gång eller kanske till och med just nu har hittat sin kärlek här på whoa?Genom Whoa ;) Berätta gärna hur ! Va det genom någon typisk negg kommentar i nån tråd som ledde till diskussion etc etc ? lets here the storys =)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Jag har haft förhållande med två killar som jag träffat genom whoa, dock så bodde vi inte på samma ställe och avståndet och vissa andra faktorer kom emellan, är dock inte ovänner eller liknande idag =)
Ofta du, haha.. Har träffat och tydligen inte träffat en del tjejer från whoa, den gemensamma nämnaren brukar vara att det är ngt fel på dem, ^^ Lite halvt socialt missanpassade och ensamma. Fast det finns säkert undantag, har väl bara haft otur I guess. Var väl kanske inte direkt i raggsyfte jag råkade på dem heller iofs..
träffade ett ex genom whoa, höll väll i ungefär 1½ år (fan nu kommer hon döda mig nu när jag inte kommer ihåg exakt hur länge det varade...) vette tusan va det var som gjorde att vi klickade, va väll att båda var lika skeva och vi flyttade diskutionen vidare från nån nattråd till msn och sen tillslut en fika. har för mig det var nått i den stilen :)
JAg träffade nästan min samuel på whoa! hahaha Hej henkeeeee :P
va tillsammans med anikken ett tag. eller om han kallar sig anniken
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
har raggat stenhårt i snart ett år nu, och det enda ragget jag fått är kepish. haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jonka F18 tips, lägg upp en tråd med en kortfattad beskrivning i Köp&Sälj ;)
Jonka Hahah naww, du fick ju inte ens mig :P men det var trevligt att träffas!
här får du lite kärlek
"Säljes: Flickvän med stor gnutta självdistans. 600 kr eller till högstbjudande, kan eventuellt bytas mot mixerbord"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jonka F18 du borde kankse skriva också om du är i i obruten förpackning eller om du kankse är lite kantstött, så köparen vet vad han/hon får.
jo det är ju sant. använd endast ett fåtal gånger, nästintill nyskick. köparen betalar frakten också.
jo det är ju sant. använd endast ett fåtal gånger, nästintill nyskick. köparen betalar frakten också. lol..
Jonka F18 jo det är ju sant. använd endast ett fåtal gånger, nästintill nyskick. Låter ju som ett kanonerbjudande. Är du kompatibel med skamusik, och hur lång är leveranstiden till gbg?
haha, varför dyker alltid sånna här trådar upp på hösten? Är ni trötta på att vara ensamma i höstmörkter?
Beror väl på vad alternativet är? Finns väl ingen som inte hellre är singel än tar ngt trashalternativ? ^^ Klart det bara är naturligt att känna sig extra ömklig när den rövkalla svenska istiden inträffar och solen är på charter. Ska det vara så ska det dock fan vara bra, annars kan det kvitta.
Träffade min man i whoachatten. började prata - blev kompisar - blev tillsammans - flyttade ihop - gifte oss
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jag har inte direkt träffat någon genom whoa, men mitt ex-ex träffade jag på ett hiphopjam då han uppträdde och jag tyckte han var fin, så skrev jag något positivt om framträdandet i tråden om jamet - och ja, vi var tillsammans i ett par år. Mitt senaste ex träffade jag genom kompisar som jag träffat genom whoa, så att det är ju genom whoa indirekt.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Ingen som minns min gamla kontaksannons-trad? fick over 600 inlagg om jag minns ratt, och nagra sags. Var ganska lyckat. Ville bara skryta lite.
...och jag borde komma på ett sätt att ta betalt för den dating-tjänst vi faktiskt står för.
been there done that screw that
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Redaktionen
2007-11-06 09:44
hehe träffade min fästman här! av alla ställen, bah... hellre här än....eller jag vet inte! men han är ingen dryg sate iaf, och det är jag glad för. jag borde tacka brikha för hans basket- träffar, borde tacka min vän triandafilo för att hon fick mig lite små packad den dagen och så vidare men egentligen var det något halvår innan basketträffen som jag lärde känna honom via whoa... nattråden faktiskt! haha se hur det kan gå.
What I said, yo!
Redaktionen
2007-11-06 11:24
ja nattråden är lite magisk ibland...!
namaste
Varför finns det inte ett "Sex & Samlevnad" forum? Kom och tänka på det när någon nämde "Vi borde skaffa ett datingforum". Kanske det hade gott, kanske hade det blivit en flopp.
Blasta, missade du "freaky sex" tråden? Den räcker som argument MOT ett sex & samlevnads forum ;)
Jag träffade min pojkvän (d-beck som alla säkert redan vet) genom "Snälla-tråden". Vi snackade ett tag här på whoa och msn och blev jävligt bra polare, sen fick jag & ÅderpåleOne honom att komma ner till Vänersborg på en "Whoa-träff"... Alla var glad och fulla och vips nu har vi vart tillsammans i lite mer än 2 år, bor tillsammans och skaffade precis två kattbebisar tillsammans! : ) Han är mer än perfekt, så tack whoa och snälla-tråden! hehe.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag är ledig någon som vill träffas genom whoa?
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
åven jag behöver träffa någon, helst framtida vänner först och främst
, jag tycker att vi tar till ett whoa-party! jag står för ölen!
Now, Dance Everybody!
Jag kommer om det är gratis öl. Kommer bara jag får se människor.
Träffade mitt ex genom whoa =) som alla andra började man skriva smått, sen msn, telefon osv osv, det varade i över 1år! Lite kul när man berättar vart man träffades! iofs målade båda graffiti men ändå! YO thanks whoa !
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Redaktionen
2007-11-06 14:37
Natha Den som kan stå för ölen för alla whoas singelmedlemmar (med lemmar höhö) är nog whoas förmögnaste. Är du den? Annars så lycka till. ses inte där.
namaste
word med gratis öl
mästerkatten beror såklart på vilket fraktsätt du väljer, men frakttiden är ca 9h. jag står såklart för emballaget.
Producent
2007-11-06 16:23
jag har vart ihop med killar pa whoa, innan whoa fanns! jag är mest down!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
inte träffat någon här än.. förutom kepish som jonka! haha nah i kid
Follow the dao, right about....NOW!
jag lyckas jämt klicka runt på de gifta och "här är jag och min dotter" killarnas sidor. vart är alla snygga och sugna män?!
Yo! :)
Follow the dao, right about....NOW!
som fyra har jag iofs inte heller blivit eller varit ihop med någon under whoa tiden(tror jag) men jag är munk och bitter alkisgubbe så det är all good
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
finns det nån söt liten whoa-tös till mig eller?
rätt det finns väl bara söta tjejer på Whoa?!
ja, nästan.. men jag undrar om det finns nån åt MIG, alla andra killar skiter jag i ;)
fast du vet, jag är lite yngre (15) och har inte sett så fasansfullt många tjejer i min ålder här.
nej tyvärr finns det inga söta tjejer till paulo di canio fans :P
Whoapojkarna jag träffat var inget boyfriendmaterial. Och tur var väl det.
My heart lives in my vagina.
folk som använder ord som boyfriendmaterial får förhoppningsvis ingen lycka med sådant heller. det verkar rätt hemskt ändå för på backlash tiden var det i alla fall triangeldraman på det här stället varannan vecka . kul som såpopera fast kanske inte vidare hoppfullt för att skaffa sig en livs levande kärlek utan snarare dunka huvudet i tangenbordet och runka i garderoben med en snara
Kul för er som bor i sthlm och kan gå på whoaträffar och gifta er å sånt