I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Backpacker forum?+förfrågan

Övrigt - Blandat

   

2007-11-05 09:15

Backpacker forum?+förfrågan

Hallådär whoa, ni som är så beresta, jag vill först o främst få tag på några stora forum på nätet för backpackers- där man kan få tips på ställen, hostels, flyg, och kunna söka folk o åka med. Ska till asien, men vill gärna till ett större backpackerforum som sträcker sig över hela världen.

Sedan skulle jag vilja ha tips från er!
Helst de som rest inom de senaste två åren till asien- jag har en idé om vilka platser jag vill till, men kan ändra mig.

Alla tips mottages- vill gärna höra från folk som åkt mer eller mindre själv då jag troligen kommer åka själv stora delar av resan (nej, säger ni jag kommer hitta folk under vägen..men då vill jag höra om sådant, för jag är lite lagom antisocial i vissa lägen så tror inte jag direkt kommer ha ett posse. (Därför jag tänkte börja på forum, det söks alltid folk till resor på sådana forum, då har jag iaf någon o resa med planerat under en del av resan)


omdet här är lagt fel, kan ni placer aom tråden, men de är ingen som läser i "resor", får ju svar om jag lägger de i blandat.


tack för alla tips

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.