Gymnasie frågor te dig;)
1,vilket gymnasie går du på? 2, linje (ämne?) ? 3. vad kan du få jobb som? 4. vad kommer du söka jobb som 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? 5 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den sista sak vara en 6a:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Borgarskolan (Gävle) 2. Media 3. öhm.. Journalist, regissör, that kinda shit. 4. Vet inte än.. 5. Antagligen 6. Förhoppningsvis haha.
1,vilket gymnasie går du på? John Bauer 2, linje (ämne?) ? IT 3. vad kan du få jobb som? Nätverkstekniker, programmerare, diverse IT-inriktade jobb 4. vad kommer du söka jobb som Ingen aning, ingenting som har med IT att göra i alla fall. 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? -.- 5 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? -.-
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Hehe skriver väl om det man gjort då.. 2;hotell & resturang 3; kockN 4; kockN 5; ett tag, inte alltför länge 6; Hehe tjäna pengar litegrann iaf ;) haha peace
be the change
Graffare
2007-11-05 00:41
1. Infokomp 2. IT, Kommunikation och ledarskap 3. Allt möjligt, mest inom IT då det är 8~ datakurser 4. Grafisk designer 5. Fuck yes! kommer dock vandra uppåt! 6. jag nöjjer mig med 30 papp i månaden så länge jag får softa arbetstider
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
1,furuhedsskolan (kalix) 2, mix mellan media och handels 3. förhoppningsvis något med media 4. brandman 5. självklart 5 jag kommer förevigt leva på existensminimum
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
1,vilket gymnasie går du på? Westerlundska 2, linje (ämne?) ? Samhällsprogrammet 3. vad kan du få jobb som? Allt? 4. vad kommer du söka jobb som Inget 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? Nej 5 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? Bli stor, tjäna pengar!
http://www.herrbitter.blogg.se/
1. rudbeck 2. media 3. städare, barista, tiggare 4. typ butiksbiträde 5. inte så länge 6. haha nej, jag kommer få käka nudlar sju dagar i veckan :(
1,vilket gymnasie går du på? EUIT Liljeholmen2, linje (ämne?) ? IT, med inriktning reklam till våren3. vad kan du få jobb som? Allt från datortekniker, till webbdesigner, and so on.4. vad kommer du söka jobb som Vet ej.5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? Beror helt på, tjänar jag bra osv, så ja.6. Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? Beror på vart jag hamnar, och vad jag gör. Som t.ex datoringenjör lär jag tjäna rätt bra.
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
1,vilket gymnasie går du på? 2, linje (ämne?) ? H&R3. vad kan du få jobb som? Kock, servitör, hotellreceptionist, bartender, restaurangchef m.m4. vad kommer du söka jobb som är redan kock5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? hoppas på att klättra upp i karriärstegen och blir köksmästare eller restaurangchef 5 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? om jag får för mig att öppna eget om 5-10 år kanske
1. Vilket gymnasie går du på?
Vipan
2. Linje (ämne?)?
Media (expo)
3. Vad kan du få jobb som?
kanske modellbyggare, eller nä jag vet inte
4. Vad kommer du söka jobb som?
Allt..
5. om du får jobbet kommer du fortsätta som de?
Nä, jag ska bli frisör elelr tullare!
6.Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar, eller bara kunna försörja dig som det?
Jag ska tjäna pengar.. myyyycket pengar!
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
1, Västerås fria gymnasium 2, omvårdnad / bistånd 3. undersköterska/mentalskötare 4. -||- 5. ska knega tills jag är tillräckligt rik att aldrig behöve lyfta ett finger 6. orka tro att man är nått
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
1. GUC friskolan 2. Multimedia 3. webdesigner, grafisk designer, spelutvecklare osv 4. Vet inte. 5. Mjaeh 6. Jag kommer nog att vara asfattig.
This is horrible, and yet, strangely erotic
1,vilket gymnasie går du på? Lars Kagg,Kalmar 2, linje (ämne?) ? Media Åk 1 3. vad kan du få jobb som? Fotograf,Journalist,Regissör,Stuntman o.s.v 4. vad kommer du söka jobb som Inte en endaste anning... 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? Jag vet inte... 5 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar? Nej,verkligen inte... 6.Tror du att du kommer kunna försörja dig på det? Ja,men behöver ju dock inte vara ett jobb inom mediabranschen
1. Vilket gymnasie går du på? Hvilan, staffanstorp 2. Linje (ämne?) ? Naturbruk åk 1 3. Vad kan du få jobb som? Trädgårdsmästare, trädgårdsanläggare, Odlare osv 4. Vad kommer du söka jobb som? Vet ej 5. Om du får jobbet, kommer du fortsätta som de? Vet ej 6. Tror du att du kommer kunna försörja dig på det? Förmodligen om jag väljer något passande.
Medicc & Patten
Haha, acoolttt vara trädgårdsmästare,vad får man lära sig på naturbruk,plantera blommor?
Buddub P16 Ja plantera blommor gör vi det med :)
Annars lär man sig en hel del om hur man sköter om olika växter, växthusodling, maskinlära (ja traktor är en del...) och en del anläggning så som plattläggning och stensättning.
Medicc & Patten
1,vilket gymnasie går du på? kärrtorps gymnasium 2, linje (ämne?) ? naturvetenskapliga inrikting matematik/data 3. vad kan du få jobb som? ingenjör, doktor, forskare, it, you name it. 4. vad kommer du söka jobb som vet inte än 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? om jag gillar det ja. 5 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? det får vi se
1,vilket gymnasie går du på? GTI(Göteborgs Tekniska Institut)2, linje (ämne?) ? SamhällKultur3. vad kan du få jobb som? Man måte plugga vidare(?)4. vad kommer du söka jobb som Jag vill Bli GymnasieLärare...inom Psykologi, Filosofi & religion5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? Ingen anning...tar d som d kommer5 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? Vill inte tjäna stora pengar! Vill inte jobba endast för att kunna leva! Vill inte bli stor för att tjäna pengar!
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
1,vilket gymnasie går du på? Hulebäcksgymnasiet2, linje (ämne?) ? IT/Media. Ett samhällsprogram med media och IT-inriktning.3. vad kan du få jobb som? Öh, mediabranchen är hopplös om man inte har kontakter, men det har jag så det är bara gött. Annars vet jag inte, får samma behörigheter som en som läst samhällsprogrammet..4. vad kommer du söka jobb som Radiopratare maybe. 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? Inte vet jag, antagligen. Om jag inte tröttnar.6. Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? Haha, jag kommer nog bara kunna försörja mig som det. Är inte ute efter så mycket mer heller. tjipp.
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
1,vilket gymnasie går du på? st martin2, linje (ämne?) ? frisör3. vad kan du få jobb som? frisör.. 4. vad kommer du söka jobb som förmodligen frisör.. kanske plugga någonting att falla tillbaka på om allt går åt helvete innan. 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? till jag tröttnar6. Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? får se om jag orkar satsa eller om jag glider runt och har så jag klarar mig.
1,vilket gymnasie går du på? S:ta Ragnhildgymnasiet2, linje (ämne?) ? Naturvetenskapsprogram med naturvetenskaplig inriktning 3. vad kan du få jobb som? Allt typ...4. vad kommer du söka jobb som polis5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? Nej 6. Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? Något däremellan förhoppningsvis
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
1,vilket gymnasie går du på? Thorilsplans Gymnasium2, linje (ämne?) ? Teknik Industridesign års. 23. vad kan du få jobb som? Typ allt inom design4. vad kommer du söka jobb som Grafisk designer antar jag 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? Om jag trivs så6. Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? Cashen kan ju rulla in om man gör det bra. gillar pengar :)
vad heter du? jag går också på thorild,
1,vilket gymnasie går du på? vipan(lund)2, linje (ämne?) ? media->foto3. vad kan du få jobb som? inte ett smack skulle jag tro4. vad kommer du söka jobb som -5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? -6. Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? tjäna pengar.
Eldon Öh, vilken klass går du i?
1. Vilket gymnasie går du på? Bobergsgymnasiet i Ånge2. Linje/ämne? Specialutformat, SP/NV inriktning Språk3. Vad kan du få jobb som? Eftersom jag inte har någon yrkesförberedande utbildning måste jag hora mig till jobben. Eller plugga vidare. 4. Vad kommer du söka jobb som? Konst/tolk 5. Om du får jobbet, kommer du fortsätta som de? Till jag ledsnar antar jag 5. Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar, eller bara kunna försörja dig som det? Kommer nog få leva på skitlön resten av livet, känns det som.
1.hässelby gymnasium 2. media; kurser jag valt är ljudmedier A & B, & ljudteknik 3. Ljudtekniker, radiotekniker, producent osv. 4. ljudtekniker 5. får se 6. nej
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Media verkar vara ett populärt program:)...
luthgren john bauer norrköping?
1,vilket gymnasie går du på? Parkskolan (Örnsköldsvik) 2, linje (ämne?) ?Energiprogrammet - VVS-Montör 3. vad kan du få jobb som?Fjärrvärmeinstallatör, VVS-Service, Fastighetsskötare....U name it. 4. vad kommer du söka jobb somVVS-Montör 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de?Beror helt på hur man trivs 6 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det?Tjänar nog en hel del. Försörjer mig själv och får pengar över.
www.myspace.com/danielbylund
1,vilket gymnasie går du på? gick på sundstaälvkullen 2, linje (ämne?) ? samhäll med sam inriktning 3. vad kan du få jobb som? inget 4. vad kommer du söka jobb som, jobbar som personligassistent men sen ska jag läsa vidare. 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? pass 5 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? pass!
någon mer än jag som får ångest när man tänker på framtiden?
1. Cybergymnaiet, gbg 2. samhäll 3. 4. socionom ellr nått 5. antagligen 6.
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
1,vilket gymnasie går du på? Jag går på Wendela Hebbe gymnasiumet i Södertälje 2, linje (ämne?) ?Foto, film, grafisk design 3. vad kan du få jobb som? allt inom foto film o grafisk design... (om man har tur) 4. vad kommer du söka jobb som Jag kommer nog försöka att satsa lite på filmen... även om det är svårt 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de?Ja om jag får något bra jobb inom film där jag känner mig kreativ och happy kommer jag nog göra det. 6. Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? Kanske, men det känns som en lång uppförsbacke att ens kunna försörja sig inom filmen
Rahamadjan av GU-PA!
1,vilket gymnasie går du på? Nicolaiskolan (hbg)2, linje (ämne?) ? samhälle ekonomi3. vad kan du få jobb som? det är väl det mesta i guess..4. vad kommer du söka jobb som antagligen affärsbiträde.5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? jao, lär väl behövas om jag kommer starta eget.5 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? Hoppas på att det blir något stort av det men det vet man ju aldrig.
1.Lerums gymnasium 2.Estet/Bild 3.inga bra jobb 4.Donken 5.NAE! 6.jag kommer inte tjäna pengar = (
afro, tjena nästan-granne 1,vilket gymnasie går du på? Alströmergymnasiet, alingsås 2, linje (ämne?) ? media, radiooo 3. vad kan du få jobb som? radiopratare kanske? yeah right 4. vad kommer du söka jobb som elektriker tror jag 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? antagligen 5 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? nej, en vanlig snubbe
Hej nästan granne mer än vad du tror,för jag bor i Floda = )
norsesund represent!
YO! Flodisch representisch
gangstaplace det där.. ingared represent egentligen if you know!
1. Carlforsska (Västerås) 2. Estet (Musik)
3. Typ musiklärare eller studiomusiker.. nåt sånt. kanske free-lance
4. Kommer nog inte söka jobb alls faktiskt.. möjligtvis som musiklärare 5. Det beror på om jag kan bli bra musiker eller inte. 6. Vet inte, bryr mig inte. Pengar är en världslig sak.
fantastiskt
1. Bäckadal. 2. Plåt och svets. 3. Svetsare 4. Får Jobb direkt. 5. Hoppas jag. 6. Bullar.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
Redan gått ut, men ändå. 1) Fredrika Bremer.
2) NV- Matte-Data
3) Många antar jag.
4) Måste plugga vidare först isåfall.
5) MÅSTE PLUGGA VIDARE!!!
6) Bli rik och flytta till Lidingö.
1. Björknässkolan (Boden) 2. Estet Musik 3. Musiklärare eller nånting liknande 4. Ingen aning faktiskt :s 5. Don't think so. 6. Jag kommer vara fattig forever! =)
1,vilket gymnasie går du på?Jag gick på Kungsgårdsgymnasiet i Norrköping 2, linje (ämne?) ?Sam/sam 3. vad kan du få jobb som?Jag pluggar vidare som statsvetare just nu, men nån form av tjänsteman 4. vad kommer du söka jobb somPolitiskt sakkunnig i media vore soft, eller jobba på ett departement 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de?Ja, troligtvis 5 Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det?Det beror på, time will tell
DIF!
1.vilket gymnasie går du på? John Bauer 2. linje (ämne?)? IT/Media 3. vad kan du få jobb som? Jobb inom media. 4. vad kommer du söka jobb som? Fotograf förhoppningsvis- 5. om du får jobbet.kommer du fortsätta som de? Det får man väl se om man trivs. 6. Tror du att du kommer bli stor, tjäna pengar , elle bara kunna försörja dig som det? Jag kommer bli hur stor som helst.