Snygga vinterjackor. Hej! Nu är det så jag ska köpa ny vinterjacka till vintern. Jag har kollat och kollat och inte hittat något i min smak utan ifall det finns några snygga vinterjackor för killar! Och nej jag vill inte ha någon canada goose eller fjällräven för det har jag redan!Och smakar det så kostar det - så släng upp shysta vinterjackor nu!
Carhartt har väldigt snygga vinterjackor kan jag säga
Följande behövs i var mans vintergaberob:UllrockSkepparkavajParkasDuffelDen som verkligen vill kunna anpassa sig till modets nycker bör också införskaffa:TrenchcoatFlygarjackaOljerockVal av märke och modell är mest en fråga om pengar.
ska köpa en peak jacka iår.. denna: http://www.peakperformance.se/upload/products/_fw07/ts_m/_medium/expedition_parka.jpg
Kör på en snygg ullkappa, tycker jag.Nudie, The Stray Boys, Tiger of Sweden samt Filippa K har riktigt snygga saker för killar. Speciellt The Stray Boys.
Själv är jag tjej och köpte en ullkappa med dubbel knäppning från SAND. Det kan hända att SAND också har snygga saker för killar, vet att deras material är bra iaf och de brukar inte ha konstgjort material.
Måste instämma med kungkoopa. Penfield jackorna som säljs på Cali & Shelta är sjukt fräscha, varma och i super kvalitè.
Hade planer på att köpa en Penfield summit dock fanns den inte i min size :/ Så det blev en collabo jacka av Penfield/Wood Wood från Tyskland istället.