I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Största hotet mot ditt liv just nu?

Övrigt - Blandat

   

2007-11-04 19:58

Största hotet mot ditt liv just nu?

Ja, alltså, vad upplever du vara det största hotet mot ditt liv just nu? Vad tror du är den största faran som kan döda dig idag/inom en snar framtid.
   Jag talar inte om sånt som rent statistiskt alltid är farligast, såsom en trafikolycka eller så, ifall nu detta inte faktiskt är det som du fruktar just nu eller upplever kan vara extra farligt för dig nuförtiden.
   Spontaneous Self-Combustion? Psykos i närheten av ett gäng vassa knivar? Vilda djur? Fallande pianon? Om inte det så kanske något mer realistiskt, kanske en sjukdom som gått i arv efter att ha legat latent i flera år, mötande långtradare i fel fil d.v.s. din eller en riktigt våldsam brand som utbryter medan du sover? Vad kan det vara som du upplever vara sådär extra farligt igår/idag/imorrn/övermorrn?
   Alla upplever vi att vi är mer eller mindre odödliga och kan inte riktig sätta oss in i en situation där du står öga mot öga med döden, men något finns det alltid.
   För egen del upplever jag det ofta som, i dessa tider, att en tjurig björn med insomnia råkar befinna sig i samma område som jag av någon outgrundlig anledning råkar reta upp varpå den ger sig på mig och ger mig en redig hurvling vilket således blir min död.

Så, låt höra?

Intressepenisen hårdnar!