Största hotet mot ditt liv just nu?
Ja, alltså, vad upplever du vara det största hotet mot ditt liv just nu? Vad tror du är den största faran som kan döda dig idag/inom en snar framtid. Jag talar inte om sånt som rent statistiskt alltid är farligast, såsom en trafikolycka eller så, ifall nu detta inte faktiskt är det som du fruktar just nu eller upplever kan vara extra farligt för dig nuförtiden. Spontaneous Self-Combustion? Psykos i närheten av ett gäng vassa knivar? Vilda djur? Fallande pianon? Om inte det så kanske något mer realistiskt, kanske en sjukdom som gått i arv efter att ha legat latent i flera år, mötande långtradare i fel fil d.v.s. din eller en riktigt våldsam brand som utbryter medan du sover? Vad kan det vara som du upplever vara sådär extra farligt igår/idag/imorrn/övermorrn? Alla upplever vi att vi är mer eller mindre odödliga och kan inte riktig sätta oss in i en situation där du står öga mot öga med döden, men något finns det alltid. För egen del upplever jag det ofta som, i dessa tider, att en tjurig björn med insomnia råkar befinna sig i samma område som jag av någon outgrundlig anledning råkar reta upp varpå den ger sig på mig och ger mig en redig hurvling vilket således blir min död. Så, låt höra?
Intressepenisen hårdnar!
i am immortal, i have inside me blood of kings i have no rivals, no man can be my equal! just nu vet ja inte, men med farmor och farfar som har/hade cancer och en morfar som hade alzheimers så känner ja att generna nog sviker mig en vacker dag..
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Olycka i samband med alkohol eller cancer för det går i släkten. Min största skräck är att dö i en flygolycka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2007-11-04 20:12
Det finns anlag för canser i min släkt. Min mormor dog nyss i canser och min moster fick diagnosen bröst-canser för ett år sedan. Själv så röker jag sedan 10 år tillbaka, och nu de senaste 5 åren så har jag snittat ett paket om dagen. Så det jag fruktar mest är nog canser.
Största hotet mot mitt liv är livet.
Brutal fucking murder!
det jag oroar mig för oftast är yxmördare och olika sorters monstrum, men jag är väl nånstans medveten om att det inte är nån sörre risk egenligen, det hjälper dock inte så mycket.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
det jag fruktar mest just nu är att träffa någon jag tycker om, dvs flickvänsmaterial. skall ut och resa snart så jag vill verkligen inte ha någon här hemma som jag behöver tänka på titt som tätt. sjukdomar och olyckor mm är inget jag oroar mig för, om det händer nått sånt så händer det. inget man skall gå och tänka på.
egentligen så är det nog min klantighet, et under att jag inte svansat ut framför en bil för längesen.
asså jag e ju en s.k gangster, så mitt liv e jö alltid i fara om man tänker efter.. men jag försöker o inte tänka på de så mycket. men de största hotet e nog alla mina fiender hehehehe
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Nils P22? förstår inte.. är flickvän ditt största hot mot livet?
scrfmf F2 just nu är det väll det jag fruktar mest, att jag lyckas träffa nån och bli kär innan jag åker iväg och reser, för jag kommer nog inte kunna leva livet fullt ut på min resa om jag har någon hemma som jag är kär i.
visst så skulle det vara värre om jag blir överkörd av en bil i morgon och blir invalid, men det är lite långsökt och kommer förhoppningsvis ej ske.
Jaha ja.. nu fattar jag va du menar!
jag är det största anledning att ja skulle dö :) nej men vet faktiskt inte kanske får cancer för går i släkten men är inget jag är precis rädd för.. dör ja så dör jag :)
Sleep is the cousin of death
Det är nog mig själv...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag håller med Rolfi. På andraplats kommer naturligtvis cancer efter varannan generation i min familj åker på det, dessutom brukar jag alltid romantisera över en utdragen död genom hjärntumör och hur åkomman skulle påverka ens tankebanor/kreativitet.
Stress man kan dö av stress och jag stressar jämt .så om jag ej kan hitta på ett sätt att hantera stressen bättre så kommer troligen det leda till min död, ja.
DEN SOM OROAR SIG FÅR LIDA DUBBELT.
work some magic
Att festa med några av mina polare, de e helt jävla psyk emellanåt å kan ta sig till i princip vad fan som helst.. men det e en del av sporten antar jag. Det går att undvika med.. visst.. men det blir inte alltid så att man håller sig undan.
mama said knock you out
mån-tor, knivhuggen av knarkare nån natt på väg till jobbet fre-lör, alkohol söndag, självmord
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Många i min släkt har råkat ut för hjärtsjukdomar, så det är väl nåt sånt.
Cancer, tror fan att jag har det.
att jag ska dö i samband med förlossningen :S eller gå av på mitten.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
haha dr.kista
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Jag har sånt kontrollbehov att jag alltid går beväpnad för att ta mitt eget liv först om nån får för sig att försöka.
paranoid är jag också, men det behöver jag kanske inte berätta efter det där inlägget
Jonka F18 vad får dig att tro det?
Misery_chick det går i släkten. plus att jag har en obehaglig knöl i ena bröstet, och så tror jag att jag har äggledarinflammation som kan ge upphov till livmodercancer.
just nu olycka av något slag, troligast på fyllan, men är rätt bra på att t ex tankspritt vandra rakt ut i gatan nykter också.. har inga specifika hot mot mitt liv sådär..
spex apathy va? är det en sampling? isf vet du vad den kommer ifrån?
Jonka F18 att du inte kollat upp det då? känns som en väldig dum sak att gå runt och tro.
asså jag e ju en s.k gangster, så mitt liv e jö alltid i fara om man tänker efter.. men jag försöker o inte tänka på de så mycket. men de största hotet e nog alla mina fiender hehehehe Haha, klockren.
Vi är överallt!
Jag ändrar mig, jag tror jag kommer dö av hypokondri - jag har hört att det är obotbart.
Någon kommer att putta ner på spåren i tunnelbanan, det känner jag på mig.
Eller så dör jag av tristess.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
jag kommer lätt bli påkörd av en bil. har inga lysen på cykeln, har oftast ipodlurar i öronen och luva på mig när jag cyklar omkring på kvällarna...och självmord på söndagar såklart. word to dr. kista
Jag var bergssäkert övertygad om att jag skulle möta min rockstjärnedöd i Lars toalett inatt. Lyckligtvis för mig, hade jag fel. Obehagligt var det iallafall. Annars, någon full idiot kommer att köra över i min fil någon dag då jag småsömnig kör till jobbet.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
att nått ska sprängas, typ mobilen när man snackar i den eller rakapparaten ska explodera i nyllet och man dör :) inte så trovärdigt dock...
Haters gon' hate...
Typ vådaskott eller sprängd av en granat av misstag.
Alkohol och allmän psykisk ohälsa känns nog som det stora hotet just nu. Men det fixar sig nog... I övrigt har jag vad jag vet genetiska anlag för ett långt och lycklig liv. Gammelfarfar blev 97 år och ingen i släkten har haft cancer. Både farfar och morfar levde dock stressiga, arbetssamma liv och dog av hjärtinfarkt, så det kanske kan vara aktuellt. Det är å andra sidan ett av de minst smärtsamma sätten att dö.
att vilda fåglar hackar ut mitt hjärta? nä, men hur många tänker på sånt här? jag tyckte jag var en överanalyserare, men inte går jag o tänker "är det farligare o gå mot röd gubbe än att äta detta chipset?"
spontant snedsteg tillbaka till dåliga vanor följt av överdosering kanske...jag vet inte. känner mig bara hotad av mig själv och hur jag har varit egentligen. har dock inget som jag går och känner mig rädd för egentligen...tror att jag kommer att leva ett långt och lyckligt liv faktiskt
Man vet aldrig, min farsa var bara sjuk, inte dödligtr sjuk men han dog endå, livet suger
Jag har en dålig vana att balansera på trottoarkanten och jag brukar snubbla varje gång, väntar bara på den dagen jag snubblar framför en buss eller bil... sen finns ju risken att jag blir skjuten också, thats why i rock a west baby!
Klockor Till Salu!
[email protected]
Producent
2007-11-05 07:27
mitt största hot är cancer! har rökt i 13 ar och dom senaste 4 aren har jag rökt runt 20 om dagen. fast ingen i min familj har haft cancer, min farmor dog dock i kol pga att hon rökte.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Nummret 23. Damn you Jim Carey!
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Wasteapa: är björndrömmarna kanske relaterade till incidenterna på senare tid runt ikring länet?
/Este G -In Yo Area
varför ora sig över saker som inte har ägt rum än? Största hotet just nu är väl att jag har några snubbar efter mig, men dom har inte sökt upp mig än så varför ora sig i onödan... När man står där öga mot öga DÅ kan man ora sig Hur kan ni ha tid att ora er i onödan
MR-J varför har du snubbar efter dig då?