I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kommer tidigt..

Övrigt - Blandat

2007-11-02 17:48

Kommer tidigt..

Hej whoa! Har en lite frågor och det hade varit nice med svar från riktiga personer.

Jag förlorade min oskuld med min nuvarande flickvän, en månad in i förhållandet hade vi sex för första gången, oskyddat. Hon tog ett dagen efter-piller och det var inget mer med det. Men i alla fall..
Jag kom inte första gången, vi höll nog på i ca. 15 min och jag tror inte jag hade kommit om vi hållt på längre, jag kände mig inte ens helt styv osv, var nog nervösare än jag kände mig för jag hade svårt att få upp den lite i början osv. Men vi la av för att hon blev torr, det började göra ont då osv.

Men sedan hade vi sex igen 4 veckor senare, i förrgår, med kondom, då kom jag inte heller och vi slutade efter ca. 20min för att hon var torr och det gjorde ont för henne.

Båda gångerna har det vart mörkt osv i rummet, varmt osv, annan stämning. Vet inte om problemet beror på det, kommer till det.

Jag har hört att folk inte kommer första gångerna osv, kan varit så för mig. Iaf, vi hade sex igår morse och då kom jag jävligt fort, runt 2min, vi hade oskyddat sex då med, hon märkte inte att jag kom, "gömde det". Men jag skyllde på något annat för det var pinsamt, så vi slutade, men som sagt, hon märkte inte att jag kommit, hon var ändå tvungen att gå då. Men då var det ljust i rummet, det var morgon och hon var trångare än vanligt.

Så, vad tror ni det beror på? Var det omgivningen, stämningen? Var det att jag som några andra inte kom första gången? Var det för hon kändes trångare nu? För att jag kände mig lite kåtare nu och inte lika nervös för att inte få upp den osv?

I alla fall, två snabba frågor till. Är det normalt att tjejen blir torr på det viset? Och kommer jag typ bara palla 3min nästa gång eller mer? Borde vänta och se egentligen men vill höra från andra innan osv, skönt att veta. Det är väl individuellt men ändå skönt att höra från andra personer. Klarar man sig längre efter bara ett få antal gånger till osv?

Texten kan vara lite rörig, men tack för svar!

2007-11-02 17:49
Jag är född 90 och hon 92, fast hon är bara 16 månader yngre. Ska tilläggas.

2007-11-02 17:51

testa o ha en äggklocka brevid, så kan du fastställa rekorden mer exakt...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-02 17:52

När det är ljust så ser du mer tuttar o sånt, dessutom hade du säkert hjälp av morgonståndet?

Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2007-11-02 17:52
Var glad för att du kommer snabbt. Vänd dig om och sov, du har fått en gåva.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-11-02 17:53
Träning ger erfarenhet!

Men om du kom i henne så borde du nog berätta det innan hon berättar något för dig.
I live my life one videogame at a time.

2007-11-02 17:53
hiccory, hahaha..

Förspel! HA FÖRSPEL! För guds skull :) ..
be the change

2007-11-02 17:54

Verkar helt enkelt som att din bruds kåthet försvinner under sexakten. Snacka mer med henne...

2007-11-02 17:54

Tror att det är ett vanligare problem att komma för tidigt när man är ung och ska börja sexa.

2007-11-02 17:55
hiccory P22, anledningen till att jag nämnde det var att jag ville få fram att jag inte kom de första gångerna, dessutom har jag knappast gjort en ny användare för att skryta.

pointdexter P7, tack för ett seriöst svar.

2007-11-02 17:56
hiccory P22

Hahahahha, snacka om bulle i ugnen!
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2007-11-02 17:56
3fots_ninjan P21, jag kom på lakanet. Men hon skulle ta ett dagen efter-piller ändå sa hon, för säkerhets skull. Tack för ännu ett seriöst svar.

2007-11-02 18:01
Steevoo X2, okej. Tack! Vi har snackat om att fixa glidmedel också, borde väl hjälpa.

2007-11-02 18:02
Fan bara fortsätt sånt händer....du är ju ovan för fan
Graffiti is so last year dude!

2007-11-02 18:04
Prova sänka en bira eller fyra innan, du kommer inte lika fort..
I live my life one videogame at a time.

2007-11-02 18:04
2 Minuter!? då kan hon inte ha hunnit komma va?

Snacka me henne om de..fråga varför hon blir torr..alltså jag vet inte riktigt vad som är vanligt, men jag har aldrig upplevt att en brud blivit torr efter 15 minuter

2007-11-02 18:08
Rastasite P18, iofs kommer inte alla tjejer vid "vanligt sex". Hon har ingen direkt förklaring själv till varför hon blir torr. Vi pratar inte under akten heller, kanske behövs som någon sa.
Och jag har inte hört om det heller. Det ordnar väl sig..
DJ

2007-11-02 18:09
första gången kommer man ju efter högst 10 min, men hon kanske bara inte tycker om sex eftersom du sa att hon blev torr osv. testa lite förspel det hjälper säkert! :)

2007-11-02 18:12
Det enda jag har hört om man kommer fort ska man tänka på sin gammelfarmor precis när man ska komma, då hålls den in

sen fortsätter du

2007-11-02 18:12
Hehe. Det har ar det basta jag last pa whoa pa mycket lange. Vilka fragor. Jag var tvungen att ta en paus i mitt vardagliga liv for att skratta, jag har ont i magen av det nu.

Nu nar vi anda ar arliga. Forsta gangen jag hade sex sa kom jag direkt. In sprut. Inte in ut sprut. Det dar andrar sig med tiden. For mig var det val mest ett sant javla klimax av alla forvantningar som jag och mina vanner hade skapat. Det var som att springa i mal efter ett tre maratonlopp. Jag gor det, jag gor det! Och dar ar det over.

Nu ar sex inte sa spannande langre, ser hellre fotboll.

Och att tjejer ar torra vet jag inget om. Det ar val ganska individuellt antar jag.

Gillade det dar med att du gomde att du kom. Jag har sallan avslutat sex utan att komma. Det ar ju det naturliga avslutet. Vad gor man annars? Nej, horru, jag ar less, kan vi gora nat annat?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-11-02 18:20
Gör henne blöt innan, Förspel.
Det är inte hur länge du håller på, det är hur skönt det är för båda.
Typ tjejer gillar förspel, öva mycket (med henne såklart).
Jag tror man är så nervös första gångerna så man inte kan komma.

Fråga vad tjejen gillar oxå viktigt, bättre än att gissa.
Jag har ingen personlighet

2007-11-02 18:27
Tack whoa för åtminstone lite seriösa svar. Det löser sig med tiden verkar det som, och jag måste helt enkelt få reda på vad hon gillar för att hon inte ska torka ut, och ja, vi har lite förspel.
Tack, nu kryper jag in i mitt hörn igen. Men kollar ändå tråden efter fler seriösa svar.

2007-11-02 18:31
personligen tycker jag att detta var den gulligaste tråden någonsin.

hon kanske också var nervös, det är inte så lätt att bli våt då. det där löser sig allt eftersom grabben! men se till att skydda er istället för dagen efter piller. det ska inte ses som ett preventivmedel utan som en nödlösning.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-11-02 18:41

Förspela henne tills det rinner där nere på henne. Ligg och smek henne på innerlåren o sånt shit. Kyss henne lite här o var, och om du hittar nån plats som gör att hon spänner sig så får du memorera den platsen och använda fantasin lite. Testa att gå ner på henne o se om hon gillar det.

Det finns mycke du kan göra för att hon ska bli kåt. Dissa glidmedlet, skulle känna mig så patetisk om jag skulle få för mej att testa det.

Ord upp till Candide för övrigt :)

2007-11-02 18:45
Första gångerna jag hade sex hade 2 minuter varit rena lyxen!

candide:

Haha =)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-11-02 19:16
Ja.. kondom, skönare än klamydia ^_^
It's only gay if balls are touching

2007-11-02 19:43
Tack för svaren! Fimp, hon ska fixa p-piller så det är nog lugnt på den fronten så att säga.

Hazn_, hon vill inte att jag går ner på henne nu, hon tycker synd om kille säger hon och att hon inte gillar hur man ser ut där nere som tjej. Men hon vänjer väl sig, tack för inlägget!

Refused, tack! Ganska betryggande faktiskt.

Slängde iväg ett SMS nyss där jag skrev som det var osv, sanningen helt enkelt. Råkade slänga iväg det till "Mamma" istället för "Madelene", situationen blev plötsligt ännu pinsammare. Men det var ju ingen problem med tjejen nu, mamma har inte svarat men jag sa att det var till fel.
Tack för alla inlägg!

2007-11-02 19:58
hehe ja o som dom andra säger, slicka henne så kommer hon ju garanterat inte bli torr, iaf när du lärt dig hehe
Graffiti is so last year dude!

2007-11-02 20:09
Hon kanske blir torr för att hon är nervös och lite rädd att det ska göra ont, var snäll mot henne, avbryt mitt under det roliga, smek henne lite istället och mjuka upp henne igen, på så vis kommer du också hålla lite längre om du inte kör på som en maskin hela tiden.

F.ö så är det jättegulligt av dig att tänka på henne så som du gör, men använd kådis nästa gång, dagen efter-piller ska inte användas som preventivmedel!

2007-11-02 20:18
conspicuous F20

hon blev ju torr först efter 20 minuter, då måste hon varit våt innan?

provade ni några andra ställningar? hon tyckte väl det blev långtråkigt med missionären i 20 minuter?

2007-11-02 20:21
Råkade slänga iväg det till "Mamma" istället för "Madelene", situationen blev plötsligt ännu pinsammare. Men det var ju ingen problem med tjejen nu, mamma har inte svarat men jag sa att det var till fel.

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

2007-11-02 20:22
förlåt, sorry

2007-11-02 20:38
haha lät roligt haha hoppas det inte var några detaljer i det sms:et hahaha. lycka till
Var lyhörd så löser det sig. Sen kommer allt falla på plats..
Jag har ingen personlighet

2007-11-02 22:36
Grabben Grabben !

15-20 minuter dom första gången..
2 minuter andra.. Du ska vara nöjd..

Jag blev av med min oskuld för 3-4 år sen....
Och första gången kom jag DIREKT, och efter
20 sekunder kom jag en gång till... Helt sjuk..
Sen 2a gången kom jag direkt igen..

Sen fortsatte de med typ, 5 sekunder, 10..
Och en vacker dag blev de typ 15 min :D:D:D

Dessvärre har jag blivit kass igen..
Träffa en tjej förut, och jag kom ALLTID efter 1 mintut typ..
De sluta med att hon knappt orka ta av sig, för
att hon fick ju klä på sig snabbt igen !

Och hmm, kan inte påstå att jag kommit över den svackan än..
Men om tjejen säger något eller så, så brukar jag säga...

- Jag har väl knullat förr eller !

Peace..

Föresten, ge mig lite tips :D
Highfive anyone, anyone?

2007-11-03 12:32
conspicuous F20, tack! Men hon hade 5min på sig innan hon skulle gå och vi hade inget skydd, det var hennes önskan, lite dumt, men det blev så.

pointdexter P7, hon var våt innan ja. Men någon minut efter vi bytt ställning brukar hon vilja lägga av.

Niito P18, okej! Tack!

Mamma bara skrattade åt mig
För övrigt klarar jag mig härifrån, tack allesammans!
Breakare

2007-11-03 13:33
hehe....AHAHAHAHA
HERB, bust a cap in yo ass

2007-11-03 14:01
är det bara jag som tycker det låter som att de inte är redo för sex? vore väl egentligen den bästa och mest logiska förklaringen.

2007-11-03 16:21

varför envisas med att knulla överhuvudtaget? det är så sjukt överskattat. var glad om det tar slut fort.

och som några verkar tycka här. ni är för unga. vänta istället för att tvinga fram bara för att.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-03 16:50
Niito P18
Haha du är juh sjukt oskillad, vill man inte komma - så kommer man inte är min filosofi, liksom oftast är det du som reglerar tempot i sängen är då är det ju bara att anapssa tempo/ställningsbyte efter hur nära utlösning du är.

2007-11-03 18:49
Rastasite P18 : Kan bero på att du aldrig har haft sex i 15min...:P

2007-11-03 19:19
Anledningen till att du inte kom de första gångerna var för att du inte hade sex för din egen skull. Medan du knullade låg du och tänkte på
1 - Tänk om jag är dålig och hon inte gillar det?
2 - Hur ska jag berätta detta för att göra polarna maximalt avundsjuka?
3 - Är jag tillräckligt lik Brad Pitt?
4 - Undra hur lång tid det tar tills jag kommer?

Med allt det där i huvudet kommer man helt enkelt inte. Och antagligen hade din tjej samma ström av frågor i sitt huvud, därför blev hon torr.
Vid morgonknullet däremot hade ni inte satt upp en massa förväntningat eller krav på er själva. Ni hade 5 minuter över och försökte få ut så mycket som möjligt av dem. Du njöt helt enkelt av sex och följaktligen kom du rätt snabbt, eftersom du aldrig gjort det innan. Congrats, ni har kommit på hur sex ska bedrivas. Tidig utlösning är ett minor problem i sammanhanget.

2007-11-03 19:35
skippa p-pillren, de sabbar tjejens sexlust totalt i väldigt många fall.
så är det inte bra i övrigt att käka så mycket extrahormoner...

2007-11-03 19:39
Att komma snabbt ligger i naturen!

På så vis hinner man inte bli attackerad av andra rovdjur under akten ;)

Förövrigt är juh 2 minuter sjuuukt länge kan du inte skicka ett PM o lära mej hur man kan knulla så länge?
/Este G
-In Yo Area

2007-11-03 19:59

2007-11-03 20:11
På så vis hinner man inte bli attackerad av andra rovdjur under akten ;)

Hahaha bästa jag hört

2007-11-03 20:32
haha esteban

2007-11-03 20:37
Rastasite P18

haha.. Det spelar ingen jävla roll..
Jag tror att jag är så jävla överkåt..
Allt måste vara som i en porrfilm..
Eller ja, Trailer på en porrfilm :D
Highfive anyone, anyone?

2007-11-04 10:14

runka några timmar innan

It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S

2007-11-04 11:19
Jag tycker att ni ska prata lite mer med varandra, för ni verkar inte riktigt vara redo egentligen. Och ni verkar som sagt inte direkt prata med varandra.

Men låter mest som att ni inte riktigt är redo och i så fall finns det ju så mycket annat man kan göra istället!
What we do in life echos in eternity.

2007-11-04 12:42
Ni kanske ska testa på förspel!

2007-11-04 14:15
Är han född 90 så måste han väll vara redo.

Jag brukar byta ställning när jag håller på att komma, sen smeka henne nån minut sen är man fit for fight ett tag till.
Vi är överallt!