I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Din uppfattning om andra whoaiter!

Övrigt - Blandat

   

2007-11-01 22:16

Din uppfattning om andra whoaiter!

Well, man har ju ofta en uppfattning om de som är aktiva och syns här på whoa och jag tänkte det kunde vara kul att berätta vad man tänker o tror om ens medanvändare här på forumet :) Och kom igen nu, inga negativa och tråkiga grejer!

Jag börjar:
Nickemannen
Jag har en helt klar bild i huvudet av hur han ser ut! rätt kort och blondt hår, gillar rollspel och är den sympatiske pajasen i sitt umgänge. Har alltid något klurigt att tillägga i konversationer osv.

Misery_chick
Hon är intellektuell och har ett stort mått integritet. En rätt mystiska människa som är svår att läsa av och som säkert tänker länge och väl innan hon svarar på en fråga. Tror hon har en galen sida också, hon är nog ett riktigt partylejon!

Krossad_anka
Hon verkar hemskt gullig och vänlig! tror hon är supersocial och mycket trevlig att fika med!

Xavante
Ser honom framför mig som en sån där figur som fanns på det där jättegoda godiset när jag var liten...hm, kommer inte ihåg vad det heter! Hur som helst, tror han gillar rött vin och filosofi och är en sån där som har svar på alla ens frågor.


jaja,det får räcka for now, jag uppdaterar nog snart! jag har en massa små tankar om vilka många här på whoa är, hihi!

Hit me!

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se