chana_masala: bilden funkar inte :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller jo nu funkade den. HAHAHAHAHAHA FAN VAD FUL!!!1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2 polare som skakar på huvet.. haha så jävla fula :D
MEEIIEIEEEEEEEEH han till vänster ser ut som en hobbit lr något :P
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
props till er som lagger upp bilder som ar fula pa riktigt och inte javla mesigt jag ar jattesot aven nar jag gor en latsasgrimas eller hur!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Hittade en bild (av många) där jag ser jävligt dum i hövvet ut
HÄR är den
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
MisguidedAngel tog lätt hem priset! Ni kan sluta nu!
Kajjjj har en rätt ful grimas där
Din hojtlåda är tom.
haha kaj är också en kandidat
satan vilka trumpinnar...
shajjt hur fkk vågar ni, hahahahahahaha,
Sajjkziii yaoooo
saalam P20 varför inte?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
varför? asså man vet aldri vem som e inne på whoa.
Sajjkziii yaoooo
men ja måste errkänna att d har vart jävligt kul o kolla igenom
Sajjkziii yaoooo
saalam P20 kan inte riktigt komma på någon i hela världen som jag inte tycker kan få se några fula bilder på mig utan att det gör något. faktiskt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
saalam är en sån jalla som går runt med slickat hår o prada-knockoffs dygnet runt
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
du är ju lätt fulast
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Married to the money, fuck the world, that's adultery
GOGAKU HOW THE FUUUUCK?!?!?!?!? GALET
be the change
hahaha jag vill säga att jag är jävligt bra på att suga, men det kommer låta fel, så jag tänker bara säga att jag har väldigt bra kontroll över mina läppar :P
Married to the money, fuck the world, that's adultery
hahaha ganska roligt med de som sitter i web och poserar, och påstår att de gör en ful grimas.................
nils mer råtta o ko?
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Moderator
2007-11-04 22:49
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
snyggt fonky:P
be the change
nils var ju fan snygg, ville bara visa sig halvnaken
jag håller med jonka!! jättefina ögon tihi. Seriöst, mer fula bilder!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
här är jag på mitt bästa humör.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
lillfrida haha. var nånstans var det en grimas?
De blir alltid sött när man är full!
YO! höhö.
Konse''
My heart lives in my vagina.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
wow vissa här gör ju helt galna, crazy grimaser!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
*..emelie..* och Blasta är den enda som ligger på min nivå med grimaser. Ni andra FAILAR.
ja jävlar! visa tänderna litegran är ju det absolut tokigaste man kan göra. bra jobbat!
Din hojtlåda är tom.
Refused P27 , det är de närmsta en grimase jag kan komma som jag har på bild :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Th1ef: Du ser ut som en ledsen och upprörd dagisunge på den sista bilden. Plus i kanten! Den andra bilden ser det ut som om ni får kraftig kramp, du i din nacke, och din polare i ansiktet. hahah!
lillfrida: då får du ta en ny bild! jag utmanar dig att se mer mongo ut än jag gjorde. fast vissa av oss har iofs de genetiska förutsättningarna...
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
Moderator
2007-11-05 17:26
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Måste bara visa dom här bilderna på mig och min polare, haha. Vi gick in för det.
Länk Länk