I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hål i huvudet. HJÄLP!!

Övrigt - Blandat

   

2007-11-01 03:31

Hål i huvudet. HJÄLP!!

Jag behöver lite hjälp här. Jag blev nyss bjuden på halloween fest som äger rum på fredag. Givetvis ska det vara sånt där eländigt kostymtvång, eftersom det är torsdag idag och jag inte alls var förberedd på det här blev det lite panik. Dessutom har jag inte nån större lust att lägga ut nått märkvädigt kapital på det heller, dyrt nog med alkohol/krogen som det är.

Jag har dock en idé som jag tycker borde gå utan att bli för svår men jag är inte riktigt säker på hur man ska gå till väga.

Tanken är simpel, jag ska gå precis som vanligt i mina vanliga kläder men jag vill ha ett skotthål i bakhuvudet samt möjligtvis lite mörkare ringar under ögonen/blåar läppar eller nått åt det hållet. Eventuell sminkning lär vara rätt diskret dock, allt annat ser fult ut i mitt huvud. =)

Hur kan jag uppnå det här då? Nån slags gele och fakeblod i  bakhuvudet? Om inte jag kan få tag på fejkblod idag vad ska jag ta istället? Vad för nått bör jag använda mig av för att övrig "lik" effekt? Borde jag ha en id/lik bricka runt stortån? =)
Övriga förslag på nå små detaljer är ju hjärtligt välkommna. 

Tack i förhand för all hjälp.