Mcdonald's börjar med köttbullar?
Först och främst : Inga som helst diskussioner om huruvida Mcdonald's, MAX eller Burger King gör godast mat eller liknande i denna tråd TACK! Såg på reklamen nyss att det verkar som Mcdonald's ska börja sälja köttbullar! var inne på deras hemsida men där stod ingenting. Detta är ju helt sjukt. eller?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: vad skulle promoe ha gjort? Och sen gör jag det. - Stepfucced
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
lite förvånansvärt är det väl kanske. men att mcdonald's anpassar sig efter ett lands kultur för att tjäna mer pengar är knappast "sjukt". det vore dock sjukt om dom är godare än sibyllas...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
va inne på mcd i går då var dte en skylt med ett mcd M i köttbullar så stod det nyhet.
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Jag blev också väldigt upprörd när jag såg reklamen innan asså. Hur vågar dom? helt sjukt faktiskt
I just don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die
dom har ju börjat sälja kanelbullar. också en sån konstig sak.
What I said, yo!
Det är ballt ju, i frankrike har de ju "croisanger" osv
"Khadaffi sitt imperium på livets tre goda – kommunism, islam och kvinnlig värnplikt"
rhetoric jag undrar lite hur själva produktionen kommer att gå till. jag misstänker att köttbullarna levereras frysta, slängs sedan på grillen och läggs i värmeskåp i 20 min. Men jag undrar hur de ska hinna med detta i produktionssystemet som redan är allt för tight för att hinnas med till fullo. Sen uppfattade jag aldrig att det var bara i happy meal detta skulle erbjudas.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
croissanter och kanelbullar ligger inte alls i samma liga som en sådan här omställning.
värmeskåp i 20min? DET hade varit sjukt!! ne, det blir nog mikrobullar tror jag.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
rhetoric mcdonalds har ett värmeskåp där kyckling och fisk kan ligga i20 min. Burger King har kantiner där hamburgarna kan ligga iflera timmar, sibylla har kantiner där hamburgarna ligger hela dagarna osv. inget konstigt i det.
det sjuka är väl att reagera?
Johnny tycker inte att det passar in i mcdonalds koncept öht.
mer logiskt att använda sig av mikro, för som du sa förut verkar det lite krångligt med tillagningen. jag fasthåller att det är konstigt att använda sig av värmeskåp till detta ändamålet.
Det är ballt ju, i frankrike har de ju "croisanger" osv jag visste det! Jag borde flytta dit :s men all "ickespecialbeställd" mat har dom på värmning väl? dvs dom vanligaste rätterna.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
fimp: sitter du i styrelsen eller är det bara en önskan?
jennie-is-back nej , de har enbart kycklingfiléer och fisk samt nuggets i värmeskåpet. sen har de ett beställningsskåp där färdiga burgare får ligga ihögst 10 min.
Johnny mcdonalds styrelse? nej tack :P
fimp aha. :D tack. då vet jag.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
i lettland har de Mcbonde, man får väl anpassa sig lite om man nu har det utrymmet. jag tycker de är galant. äter gärna kanelbullar o köttbullar med mos på donken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nämen, vafan? Dom fuckar ju hela konceptet med köttbullar å skit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
peppis vad jag förstått så är inte mos något som de ska börja med. rastafarai ja! jag håller med!
det blir INTE microbullar.. dom hamnar i fritösen ;)
för mig är de dock bara med mos som gäller, kan de ta in köttbullar kan de ta in mos , sedan kommer french hotdog inom ngt år. sibylla byebye
ah precis, köttbullarna friteras. käka dock inte kött själv, men har hört att dom ska smaka som vanliga köttbullar fast med lite mer crunch bara.
crunch (läs: omalda äckligheter) tror inte mcdonald's har en chans versus sibylla när det gäller köttbullar.
eller ens hamburgare för den delen.
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
rhetoric- de hoppas jag verkligen inte heller, mitt inlägg bestod av stor del ironi.äter inte på donken om jag inte är full och sibylla äter jag dock desto oftare på. känns som ett mkt sundare företag o promota.
Peppis jag har inte ens läst ditt inlägg. men ok :)
ok för du svarade på mitt inlägg.
Peppis nej, som sagt.
jamen fucker läs mitt inlägg så fattar du vad jag menade. sitter inte o säger att du är besatt av mig o skrev ett svar till mig, jag säger att de blev ett svar om du följer tråden. men go ahead, be a dick.
den enda som beter sig olämpligt i denna tråden är du själv.
ALLA PÅ WHOA BETER SIG OLÄMPLIGT
Skivsamlare
2007-10-28 20:46
Hörde att dom ska serveras i happy meal med POMMES! köttbullar och pommes frites? Är det tänkt som en svensk version av fish'n'chips då eller
fair enough..
Hellre Mamma Scans asså...
på mcdonken där jag jobbar så är dem sjukt opopulära. dem smakar köttigare än mamma scans köttbullar typ. man får 5 köttbullar i en påse istället för hamburgare/nuggets i happymealet
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
Läste att de ska söka om alkoholtillstånd också.
Blasta - fast det var bara en restaurang vid arlanda.
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
Äh,förvånar mig att dom inte var mer tidiga med det här. Samma sak,platt som boll. Kött som kött fast i olika former :P
Wa wa wee wa!
kebab: Ok, du har säkert rätt. Det var nog där jag läste det också. :P
Ni sitter alltså och diskuterar McDonalds meny... Måste kännas bra.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
KOntrast - lämna tråden, du är för cool för den.
Förmodligen... För gammal också tycks det...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Den här tråden bevisar med all önskvärd tydlighet att oavsett vad McDonalds gör så kan man alltid förbanna dem för det.
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
det är sweet.. hoppas dem helt slår om till husmanskost
AIK
Jobbar på McD och har testat dom. Det är findus-köttbullar som värms i fritös som sagt. Smakar helt okej men har inte sålt så bra, än iaf.. Däremot har jag inte testat dom tillsammans med Pommes vilket jag kan tänka mig är rätt gött!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
I reklamen var det en jätteköttbulle, blev lite rädd där att det skulle vara en gigantisk bulle man skulle sätta i sig. :S Och det där om burgarna som ligger max 10/20 min, knappast att nån bryr sig om det där om inte typ högsta cheferna på besök..
Liqorice = Lakris minus u & t
nuggets vs. köttbullar, så jävla stor skillnad är det ju inte. så sluta gnälla. ingen kommer tvinga er att äta dom och dom kommer säkerligen försvinna inom en snar framtid. köttbullar kan man äta hemma.
Rehab is for quiters.