I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag behöver en skön stol. Ge mig tips!

Övrigt - Blandat

   

2007-10-23 00:25

Jag behöver en skön stol. Ge mig tips!

Just nu består min lägenhet av de allra mest elementära tillbehör man kan tänka sig. Vi pratar helt vanlig tv, stereo, stor skön säng, ett litet matbord och två små stolar. Utöver det kan man om vill hitta matta, lite porslin, några fotografier och en massa snusdoser.

Mitt problem som jag ser det är att jag saknar en riktigt skön sitt-produkt, där jag kan spendera åtskilliga timmar med en bok i handen eller bara sitta och glo på tv. Tidigare har jag framförallt rockat sacko-säck, vanlig stol eller bara använt min säng. Detta vill jag dock komma ifrån och jag letar efter lite mer exklusiva produkter som samtidigt kan spice:a upp min lägenhet.

Det jag funderar på är någon slags futuristisk anordning, helst helt i läder, där jag lugnt kan sitta utan att min rygg pajjas eller att jag drabbas av träsmak. Någon form av dryckeshållare eller inbyggt kylskåp hade varit fett, men i och med att min budget är något undernärd tror jag att jag får skippa det.

Så, alltså. Det som efterlyses i denna tråd är tips på stolar, sittanordningar, hängmatta-liknande prylar och allt annat tänkbart..

Släng upp en länk eller ge mig stockholms-relaterade vägbeskrivningar för att göra mig glad.

Har du en stol ståendes som du vill bli av med. Hooka mig..

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.