Moderator
2007-10-21 20:39
Hur vill du vara?
Hur skulle du vilja ändra på dig själv till det bättre? Vilka attribut skulle du vilja lägga till och vilka skulle du vilja ta bort? För även om vi alla älskar oss själva (eller alla borde åtminstone det) så är man ju sällan helt nöjd med hur man är. Jag skulle vilja: Vara bättre på att formulera intressanta topics Vara bättre på att formulera mig öht Vara med påläst Ha ett mål i livet Kunna dansa snyggare (dansar gärna och med inlevelse, men skulle vilja att det såg lite bättre ut) Ha lättare att ta tag i saker och få dem gjorda Ha lättare för att ta kontakt med nya människor Sluta vara konflikträdd Vara bättre på att ragga Ja det är väl några av de grejer jag skulle vilja vore lite annorlunda med mig själv. Så hur skulle ni vilja vara?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag vill vara smal.
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..
Skulle vilja vara mer övertygande mot folk så de fattar att jag har rätt och de fel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag skulle vilja vara mer ambitiös och mer motiverad till saker och ting. Och lite mer säker på mig själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja skulle vilja va snygg ja skulle vilja kunan tro på mej själv ja skulle vilja va mer social ja skulle vilja vara bäst osv osv MED andra ord så vill ja va någon annan... pz
Sleep is the cousin of death
bli frisk mot min panikångest ... haft skiten i snart ett halvår. Kan inte ens gå utanför dörren!
http://www.myspace.com/micman123
MicMan P2 låter allvarligt de mayn :O hahaha :D
pz
Vara socialare Vara smalare Kunna dansa Vara bättre på att rita Vara bättre på att fotografera Vara bättre på att redigera saker i photoshop Vara bättre på att formulera mig Inte vara rädd för att ta kontakt med folk
This is horrible, and yet, strangely erotic
shit B.N.B, tycker du det är roligt? micman är (antagligen) allvarlig och det är ju hemskt för fan
glömde skriva mitt... vill utvecklas inom mina intressen (matlagning och musik) vara mer social våga ta kontakt med folk lägga på mig lite muskler vara mer självsäker
Producent
2007-10-21 21:27
kapten jag tycker denna topicen är intressant iallafall :)) jag skulle ocksa vilja kunna ta tag i saker bättre, fast jag tror alla har det problemet! jag vill vara smalare och har bättre muskulatur pa benen jag vill ha snyggare bröst jag vill vara brunare jag vill vara mer skolad och ha ett bra jobb jag vill ha tjockare harväxt pa huvudet och längre har och sa vill jag vara en sadan person som kan säga ett ord för att vinna ett argument! fast jag är faktikst rätt nöjd med mig själv i allmänhet. det mesta jag har nämnt är bara plus i kanten och inget jag lider av.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Skulle vilja kunna spanska och franska någorlunda bra Mer studiemotiverad Mer påläst inom litteratur Piggare Ge ett seriöst intryck bla bla.
Jag vill vara full & go! och Lyckligt kär...
Men lika glad är jag för det!
Producent
2007-10-21 21:33
micman, jag har ocksa haft sapass grov panikangest, social fobi och agorafobi att jag isolerade mig själv under flera ar. idag älskar jag att snacka med okända människor, skaffa nya vänner, och gillar till och med att shoppa :)!! och har ingen panikangest mer det jag vill säga med vad jag skriver, är att det FINNS hjälp för att det är ett vanligt problem. och att du kommer bli bra med all säkerhet, om du vill! fast jag vet att det känns lönlöst och jävligt hemskt och att det känns som i en oändlig spiral. men jag lovar dig att du är stark nog att bli frisk! du far gärna PMa mig om du vill.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Det enda jag vill just nu är att veta vad fasiken jag vill göra för något.
jagvillocksåhaenblog.com
inget, eller kanske. Inte vara lika lat Ta tag i saker innan de blir allt för stora Vara riktigt bra på att göra musik (beats, spela gitarr etc.) Inte vara så svartsjuk Veta när jag ska ta en diskussion bättre. Blir ofta fel, jag har en egenskap att få folk att säga förlåt till mig även om jag har gjort fel.. det var allt :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Snygg. Bätrre på alla sätt!!!!!
Henkish a.K.a ProNooB.
jag vill kunna sjunga...bra alltså. annars är jag rätt nöjd. trivs med att inte vara bra på vissa grejer.
We call them winerbrods.
jag vill vara en uggla
Din hojtlåda är tom.
Toastare
2007-10-21 21:58
Bättre på ta tag i husliga saker, som städning, disk, tvätta fönstren och just nu rensa upp min ena garderob och flytta över sakerna. Självdiciplin med andra ord. Tro mer på mig själv och inse att jag faktiskt uppnått de mål jag satt upp för mig själv och jag är den enda som kan stoppa mig nu. Jag är duktig på det jag gör och jag kan det. Inte ha panikångest och förstå att jag är i kontroll i alla situationer jag befinner mig i. Dock har den blivit bättre de senaste året, vilket jag är glad över och gör att jag känner mig starkare. Jag inte det är nått ouppnårligt.. och jag mår rätt bra just nu. Jag njuter av vart jag har styrt livet och av vart jag är på väg just nu.
Jag skyller allt på Emma!
frankieLamps P0 nej men inte det , har han på msn och igår sa han att han va nere på stan o köpte ett nytt spel:P
df ja sa så!
MEN ja lider av sånt :O har inte vart i affärer o sånt på aslänge -.- :D
sen fan en sak ja verkligen vill är o kunna träffa nya människro :)
ppz
Jag skulle vilja vara lite sämre på allt så att jag inte skrämmer ivåg folk hela tiden med min uppenbara perfektion. Jag skulle vilja vara lite mer seriös med tillvaron, typ hitta ett mål och något produktivt att göra med livet.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
jag skulle vilja bli bättre på att samarbeta kunna formulera mina mina kloka tankar i ord =P ha tålamod kunna skryta mer om mig själv, fuck jantelagen.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Moderator
2007-10-21 22:20
Kunna formulera mina kloka tankar i ord vill jag också kunna. Det här med att formulera intressanta topics har ju lite med det att göra. Jag har någon fråga jag tycker är intressant, men jag kan inte formulera den på ett tillfredsställande sätt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2007-10-21 22:29
Och så vill jag vara en ickerökare.
Jag vill vara bättre på att kallprata
My heart lives in my vagina.
hade också velat vara bättre på att kallprata
önskar att jag hade varit en som tagit tag i saker jag var intresserad av tidigare..för sent nu, jag är så jävla gammal nu mitt liv är snart över :(:(:(
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
tråden är egentligen rätt värdelös om man inte lägger till "och vad ska du göra åt detta?" jag ska i alla fall tvinga mig att lyssna på folk när jag arbetar i grupp och inte bara köra på, öva på att skriva en massa, utmana mitt tålamod i situationer där jag inte kan bli galen och tala om för alla vad jag gör som faktiskt är grymt. Ni då?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
KaptenKrok P22 Vara bättre på att formulera intressanta topics Läs mer böcker.. Vara bättre på att formulera mig öht Läs mer böcker.. Vara med påläst Läs mer böcker.. Ha ett mål i livet skapa ett.. genom att läsa fler böcker Kunna dansa snyggare (dansar gärna och med inlevelse, men skulle vilja att det såg lite bättre ut) Läs en bok om dans... och känn rytmen Ha lättare att ta tag i saker och få dem gjorda sluta rök hasch Ha lättare för att ta kontakt med nya människor Sluta drick Sluta vara konflikträdd skapa inga konflikter i så fall.. Vara bättre på att ragga Koppla på charmen... läs en bok om raggning.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Moderator
2007-10-21 22:50
ZoO-Man Jag måste säga att jag uppskattar att du tog upp mina önskningar och kom med, en aning kortfattade men ändock, förslag på lösningar. Böcker läser jag redan, dock bara skönlitterära, inte faktaböcker. Det kanske jag borde börja med. Hur får jag ett mål genom att läsa böcker? Rytmen känner jag, men jag rör mig inte så snyggt till den :P Haschet har jag dragit ned som fan på och det har nog inte så mycket med det att göra, hade svårt för det innan jag började röka också. Det med att sluta dricka, ja du har nog en poäng med att jag skulle bli bättre på att ta kontakt med människor om jag inte drack varje gång jag skulle festa. Jag skapar inga konflikter utan försöker undvika dem, vilket blir ett problem eftersom jag istället tar konflikterna i huvudet vilket i sin tur gör att jag känner mig lite lätt personlighetskluven.
Håller med kallprata är sjukt jobbit,sen vill jag bli mer tolerant mot jobbiga folk att vara Hugh Hefner hade vart soft med
Att vara konflikträdd är ingen negativ attribut. Folk som inte är konflikträdda är ofta irriterande människor. Blä!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Jag vill kunna ta för mig O.o
Mikael Söderlund was here!
ja vill vara död också :) pz
Jag vill vara expert på något :)
Jag vill vara som nu, fast bättre, och det är ju på gång (hela tiden), så jag vet väl egentligen vad jag ska säga... :)
Mindre kall som person, mindre misstänksam och mer diciplinerad.
Delam tange barat
jag vill vara en mindre dryg person än jag är nu
Jag vill kunna brottas med björnar. Jag vill kunna fler svordomar. Jag vill leva utan samvete.
njut
Jag skulle vilja vara så som folk tror att jag är.
jag vill kunna så mkt mer, kunskap är nyckeln till allt (L) :)
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
mästerkatten tro mig, du vill inte vara som jag föreställer mig dig haha
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
_Bajsaren P7 Menade mer att mina vänner och min familj ofta har en bättre bild av mej än vad jag själv har.
Fast eftersom jag anser att du är idiot så är det väl egentligen en komplimang att du har en dålig bild av mig. Och vice versa=)
mästerkatten det kan omöjligt ses som en komplimang. Jag kan bara föreställa mig hur många böcker du läst, hur många finnar du klämt och hur få tuttar du smakat på. Du och apati (om man bortser från miser_chick) ger mig sämsta vibbarna på whoa, men skillnaden är att jag ser upp till apati som en kunskapsgud.
Toastare
2007-10-22 02:20
jag skulle vilja vara en morgonmänniska istället för en nattmänniska!
Jag skyller allt på Emma!
Jag vill bara vara fri...
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Jag skulle vilja ha ett lite mindre kontrollbehov bara tror jag.. annars äre rätt cool!
Shit vad folk vill förändra saker hos sig själva. Har man den självinsikten så finns det bara en sak att göra. Sluta vilja och börja ändra. Sen försår jag såklart att vissa lösningar är svårare att komma underfund med än andra, men allt har någon form av lösning.
Redline!
lite mer ambition skulle väl vara bra antar jag bättre disciplin också antar att det kommer med åldern ;)
Skivsamlare
2007-10-22 17:01
Jag skulle vilja: Slutföra alla småprojekt jag ständigt påbörjar.
fair enough..