en affär med överpriser?!
alltså, tempo där jag bor, ägaren måste vara totalt dum i huvudet. det finns aldrig några varor som är färska... och då menar jag INGA varor där är färska. alla priser är typ 10kr mer än vad det står i det bladet man får som reklam.. OM dom varorna finns överhuvudtaget. vad kan man göra åt saken? vart kan man ringa och be dom ta tag i gubbjäveln?:( plus att han i kassan kan inte svenska, så man får typ peka och visa honom, när man ska köpa cigratter och sånt, som finns bakom kassan.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
haha jobbigt läge =/ du får väl försöka få tag i gubbens nr ringa o skälla ut han o be han kicka snubben som sitter i kassan lr typ ta honom på lagret lr ngt :P kan han inte svenska så borde han ju inte sitta i kassan =/ peace!
Sleep is the cousin of death
handla inte där? easy as that.. eller ring immigrationsverket och hoppas de utvisar honom. fy fasa för folk som inte kan det svenska språket alltså.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Du måste ju vara helt jävla rasist. Man inte kasta ut folk för sånt
Hazn_ Hur mycket iq krävs det för att fatta ironi? ;)
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
rkellyone: Jävligt mycket, med tanke på att du tog mitt inlägg seriöst ;)
men shit, du bor ju i angola liksom.. hö hö
Hazn_ Hehe :P därför jag la till ;)
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
haha preem här i stan är värst iallafall dom satte eget pris på tidningar och sånt oxå :)
Konse''
Haha, så cleant.. Låter precis som Bilisten här.. Typ enda macken i byn och den ägs av nåra "utlänningar" Godis som man kan köpa på ica för 3 spänn kostar typ 10+ där och ingenting är färskt Hittar du nån bra lösning kan du ju slå en pling
Mikael Söderlund was here!
HAHA.. skön snubbe i kassan!
http://www.myspace.com/micman123
folk från andra länder, u know yo
Inte ett bra ord. Stor rasistvarning.
Det står icke-svenskar i kassan där
Mikael Söderlund was here!
MEN VAFAN! hahaha .. icke-svenskar var ji fan värre.
Skit i att handla där. Alla tempo butiker är svindyra.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Ofta man handlar på "vanliga" Tempo ens...
utsätt affären för brandattentat
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
eller svartskallar?
saaaru..
jag kan inte skita i att handla där, när det är enda affären som finns här :/
bor du i skåpet eller?
saaaru..
vadå, vill du flytta in eller jäla kebab?
stoppa maten i fickan, simple as that
jag trodde aldrig svampbob skulle fråga om jag var trög :( jag såg ditt maraton på nickelodeon imorse ;) fett grymt. nej men, jag har ingen lust att göra så som du skrev :(
om du är sådär jävla lat så förtjänar du att leva med att vara tvungen att handla i en överprisbutik.
Din hojtlåda är tom.
Chonbo var finner du latheten?
Hah dom tar typ 25:- för 2 månader gammal cola, och han i kassan är fett efter, varje gång man köper cigg så måste han typ leta efter märket, man får typ förklara vilken färg paketet har och sen efter ett tag får man paketet, men de är jättebra..
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
han påminner lite om lurch från familjen addams :(
faktiskt, så vet jag inte vart husby ligger :P men verkar som du iaf har samma problem :D
Kulturberikare är ett trevligt ord haha
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
Fidelista, haha tempo är ju en afärskedja.. axfood som har tempo! Kopiera, alltså afärskedjor får väl inte ta mer än vad det utsatta priset är? ägarn som lurar er och tar all drix i egen ficka=)
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
tempo är franchaise. kontakta huvudkontoret.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
tempo luktar.. skjut ägaren och baxxa en limpa cigg
Eller två limpor
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Kopiera, alltså afärskedjor får väl inte ta mer än vad det utsatta priset är? Jo det får de. Prismärkning och prisuppgifter i reklam är inte bindande anbud. Helt andra priser kan aviseras i kassan men som kan utläsas i den här tråden är det inget att rekommendera för den handlare som vill hålla sig väl med sina kunder.
Kopiera: Det är Tempo i Östberga va?? Riktig jävla skitaffär. 1 liter yoghurt, bäst före -1vecka sen - På med en stor röd lapp, REA 12kr. WTF!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
inte östberga heller :D men verkar som dom flesta tempo-ägare är dumma i huvudet, ser man nu :D
Tempo är fan riktig skit, har det vid mig också... ingen bra kedja någonstans.
Tempo är en riktig "tattaraffär" Jag har då aldrig besökt ett tempo som har varit jämförbar med Coop eller icas butiker, riktigt sunkig butikskjedja om du frågar mig. Alltid ostädat alltid kakor på golvet etc. Tvii, nä jag handlar bara på vivo, coop eller ica, där de åtminstone anstränger sig för att butiken skall se så fräsch ut som möjligt.
du skall vända dig till konsumentverket om du känner dig missnöjd/ lurad som konsument.. det bästa vore att sluta ge pengar å gubbfan å aktivt 'take your buissness elsewere'
Tror du mej inte? Fråga min mamma!