I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad säger man?

Övrigt - Blandat

   

2007-10-11 22:54

Vad säger man?

Det är en kille som har någonslags internetcrush på syrran över internet. Han verkar inte riktigt normal, och söker ständigt uppmärksamhet och har sagt flera gånger att han inte mår bra.
Han vill komma hit och hälsa på min syster å så.. har sagt det flera gånger och min syster pratar mest med honom av sympati.

Nu ikväll så loggade hans msn in och det stog:

*Jonas* säger:
Hej! Jag e Andreas en kompis till Jonas! Jag vill bara tala om att Jonas ligger på Sjukhus just nu. Han har försökt ta livet av sig verkar det som sa Polisen!



Men jag avslöjade hans bluff på diverse sätt eftersom att jag också brukar prata med honom.

Vi har hela tiden vetat att han inte mår bra åså.. men nu skriver han verkligen "jag ska dööö!" och låter verkligen desperat. Jag tror faktiskt att han bara söker uppmärksamhet men jag har lärt mig att alltid ta såna ord på allvar för att man kan aldrig vara säker.. Speciellt inte då man inte känner människan.
Han pratar med mig nu om att han vill dö osv, men frågan är..

Vad ska jag säga?

Vad ska jag göra?


Jag tycker verkligen inte om såna här situationer.. han vill ha uppmärksamhet, men jag kan ju inte bara låta bli att säga någonting.. Jag vill ju hjälpa killen som inte mår bra..

vad skulle ni ha gjort`?

"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning