En regning höstdag för ungefär fyra år sen, satt jag hemma i kallingarna, käkade corn flakes och lyssnade på hiphop. Av någon anledning blev jag skitsugen på lite internet-lattjande och begav mig bort till datorn. Med en enkel knapptryckning kickade jag igång det lilla livet och satte mig tålmodigt ner för att vänta på att alla processer skulle fippla igång. Efter fem minuters modem-brölande blandat med hårddisk-brummande var jag äntligen inne på den berömda internet-motorvägen och begav mig som vanligt iväg till Mokkamekka. Väl där inne var det någon som snackade skit om whoa och dess fattiga användare, och jag begav mig därför över till stället för att se vad all hubbubb handlade om. Det lilla smarta movet, har påverkat mitt liv på så många sätt. Jag har blivit flint, gått upp 20 kilo och hatar just nu alla i min omgivning. Dygnsrytmen, koncentrationsförmågan och kreativiteten, är nere på noll och är dessutom arbets- och framtidslös. Tack för kaffet..
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.