I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

värre blir värre

Övrigt - Blandat

2007-10-05 14:37

värre blir värre

hej skrev en tråd förut om att tjejen lämnat mj efter 2 år..kändes jävlit tungt,har inte gått över men blivit bättre,å ja trodde allt kanske kunde bli som förut..idag får ja höra att hon brukar åka omkring me min bästa polare å att dom har nått på gång...ahhh han som lova mj att aldrig försöka nått å att han inte alls var intresserad.......va fan ska man göra nu?så jävla sviken

kom tibaka

2007-10-05 14:44

Hitta bra vænner? Hur kan du kalla någon som gør så din bæsta polare?

We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2007-10-05 14:46
instämmer med jaquil .. :/
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-10-05 14:54
Det är inte värt att bli förbannad på honom. Ring honom och berätta vad du hört och att du känner dig ledsen och sviken.

Men vem vet, de kanske kommer vara tillsammans resten av livet, vill du verkligen vara den som förstör det på grund av personlig stolthet?

Mitt råd till dig är att ta ett steg tillbaka och se hur det artar sig. Ni kanske inte behöver bli ovänner på grund av detta, men det kanske tar ett tag innan ni kan umgås som tidigare...

Fan vad vuxen jag låter, tänk om jag kunde resonerat såhär fint när jag var i liknande situationer när jag var yngre :)

Däremot är den enda vän jag inte blivit förbannad på i en sån situation killen som sa det rakt ut, att han blivit tillsammans med mitt ex. Inget smygeri, fick inte höra det av någon annan, det var respekt. De var kära och blev tillsammans helt enkelt.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2007-10-05 18:23
vilket svin till polare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-05 20:35
sku saker komma fram sku d vara lugnt...nu sitter ja å super å blir bara mer å mer arg...hoppas han e hemma ikv å inte på krogen...sviken förlorar allt på samma gång...
kom tibaka

2007-10-05 20:36
ahhhh.hur kan folk svika sååå!!!
kom tibaka

2007-10-05 20:38
sånt är livet, skratta åt att idioterna funnit varandra och hitta på något bättre. Bättre skratta än gråta
Follow the dao, right about....NOW!

2007-10-05 20:38
Du borde ju avvakta och se. Kan vara något missförstånd att han håller på med ditt ex
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2007-10-05 20:40
nej..ahhh så jävla lessen...varför...allt börja bli bättre sen kommer dehär
kom tibaka

2007-10-05 20:41
Dude, släpp det bara, kontrollera din hjärna bara, så enkelt e det att gå vidare, fuck em bastards.
Follow the dao, right about....NOW!

2007-10-05 20:43
folk säger att de går över men nej de gör de ju inte....alla e så kalla fan
kom tibaka

2007-10-05 20:44
tack iaf alla som skriver behöver de...flickvänen å polarn sviker..tack era fittans idioter
kom tibaka

2007-10-05 20:47
mayn ta de chill o när din polare kmr fråga han vafan han håller på me o att du känner dej jävligt svikt o sånt så kmr de fixa sej e han en bra polare så skiter han i henne o har kvar dej som vän om han e en keff polare så slå skiten ur idioten o släng han blodig i en container!

peace!
Sleep is the cousin of death

2007-10-06 02:44
det kunde varit värre...det kunde varit din fru som lämnade dig med sju barn för din 20 år äldre bror som bor i en halvt nersjunken husvagn i en förort till en Haparanda förort.
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2007-10-06 02:46
Ett hett tips är att lyssna på: Baby Blak - Friends

2007-10-07 15:45
tjo alla...nåja va fan dom finns inte i mitt liv mera...synd att man bor på ett så jävla litet ställe..vill ju slippa se idioterna
kom tibaka