I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flygfrågor

Övrigt - Blandat

   

2007-10-03 13:42

Flygfrågor

Har fått mina stand-by biljetter ner till Libreria nu. Jag bodde i Monrovia i ett år, hann få många fina vänner och träffa en person som är helt underbar. Det är definitivt värt att flyga ner bara för att träffa alla men jag e så extremt flygrädd. Inte för själva flygandet men alla frågor som kommer är; om man nu är på väg att krascha hur stor är chansen att man överlever? finns det något "sätt" som fungerar bättre än andra? om man överlever men typ hamnar i värsta mangroveträsket kan man klara sig tills dem hittar en?? slutar dem leta?? och om man nu inte skulle klara det, hur "förbereder" man sig på att aldrig få skratta med syrran igen, eller krama pappa/mamma...??

Jag vet att chansen är 1 på 11 miljoner att man skulle förolyckas i ett haveri men det e inte det some grejen, utan OM man nu skulle förolyckas...hur ska man tänka? ska man inta en inställning om att överleva eller ska man bara ge upp och hoppas allting sker så smärtfritt som möjligt??

hjälper åksjuketabletter för er som e rädda?

Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...