I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dust dirt of my shoulder

Övrigt - Blandat

2007-09-30 12:46

dust dirt of my shoulder

Vad betyder det när man gör detta tecken till någon??

jag hittade denna förklaring på rapdict men min flickvän säger att det betyder fuck you?

vad tror ni?

:::The Iranian Stallion:::

2007-09-30 12:48
get, that, dirt off my fingers ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-30 12:57

fyllefinne:

Om du syftar på Jay-z:s låt så sjunger han Get, that, dirt off your shoulder och inte fingers.....

2007-09-30 12:59
Jag undrar lite stillsamt varför din flickvän tror att det betyder fuck you?

Förklaringen du hittade på rapdict är helt korrekt.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2007-09-30 13:02
för hon såg på ett program att det är ett sätt att visa fingret men på ett mer stilfullt sätt.
sen var hon på nattklubb och en kille stötte på henne så hon gjorde så och han kände sig dissad och hans kompisar skrattade åt honom.

2007-09-30 13:10
Iran P22

sen var hon på nattklubb och en kille stötte på henne så hon gjorde så och han kände sig dissad och hans kompisar skrattade åt honom.

- Ja, det är ju inte gesten man längtar efter direkt, men att det betyder fuck you tycker jag är att ta i. Killen är i detta fallet dirt (alt. dirtbag, douchebag) och hon borstar bort honom från sitt liv genom att demonstrativt köra move:et..
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2007-09-30 13:14
då va ju han som stötte på henne dustet som hon tog bort från sin axel! så dissad vart han ju, frågan e hur stroppig hon såg ut att va, men d e en annan sak
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2007-09-30 13:20
Metaforiskt menat representerar dammet, som inte existerar, personen i fråga som blir dissad.

Fjantiga lekar, tills man plockar upp en riktig pistol och skjuter sig själv i benet på dansgolvet...

DÅ kan de borsta av damm om de vill likzåm!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-30 14:03
skulel väll kunan betyd att man inte bryr sig, bara. om nån bråkar så borstar man dammet från axeln och drar.

man är the bigger man så att säga.
Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!

2007-09-30 14:05
ok fattig teori, men jag kollade upp det på urban dictionary istället
http://www.urbandictionary.com/
Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!