I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Homosexualitet en genetisk defekt?!!

Övrigt - Blandat

   

2007-09-25 21:43

Homosexualitet en genetisk defekt?!!

Måste bara berätta om dagens psykologilektion, aggrade loss nåt så fruktansvärt på min lärare att ja måste dela med mig av det.
-----------------------
Det var som så att vi av en slump gled in på ämnet homosexualitet. Min lärare tutar på fullt allvar i oss att denna "defekt" är en genetisk missbildning som uppkommer i fosterstadiet - att det hos homosexuella människor inte har skett en delning av kromosompar 22 som i vanliga fall skulle ha skett hos ett "normalt" heterosexuellt foster. Sedan drar den jäveln liknelser till mongolism och Downs syndrom?!! Han låter oss även få veta hur tråkigt han tycker det är att det blivit ett så vanligt förekommande fenomen att barn föds  som bögar och flator.

Och medan jag sitter och lyssnar på denna skit så sitter nästan hela min blåsta klass och suger i sig skiten, antecknar till och med det han säger. Ingen reagerar på vad han just sagt förrän jag konfronterar honom, och sedan uppstår det en vild diskussion.

Sen så fortsätter han sin redogörelse och markerar noga att bisexualitet absolut inte möjligen kan existera eftersom vi alla föds till vår sexualitet. Plus att alla som senare i sitt liv känner sig lagda åt det motsatta könet bara har levt sitt liv i förnekelse.
När vi dessutom berättar om våra teorier så slår han bort dom och säger att vi har fel!?
----------------------------
Får en lärare ens bete sig så här? Enligt svensk lag så får han väl inte vara partisk eller dömande i en sån här fråga. AAAaaaaargh, jag är arg. Förlåt för eventuella stavfel var tvungen att dela med mig av detta.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.