I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Speciell tjej och min bästa vän..

Övrigt - Blandat

   

2007-09-25 19:57

Speciell tjej och min bästa vän..

Det är såhär, jag har mycket historia mmed en tjej som jag älskade mycket, hon gillade mig jävligt mycket men det blev aldrig nåt pga alla sprang runt och sa massa skit och höll på. Jag skrev texter om henne osv och jag dumpade en tillfällig tjej för att jag inte kunde sluta tänka på henne.

Sen träffade hon min bästa vän, jag brydde mig inte så mycket men sen nu har jag börjat med det. Jag sa att det var ok att han fick ha henne och jag la in mycket goda ord till henne om honom för han är min bästa bästa vän.

Har blandade känslor, men det är typ jobbigt om vetskapen honom och henne. Blir det alltid såhär när man typ är på extjejer eller tjejer som har stor plats i det förflutna? känns bara jävligt konstigt. Inget jag ska säga, eller han vet om det men det är typ mitt eget fel att jag sa. Hon har haft massa kräk på sig så jag kan inte tänka ut en bättre pojkvän för henne än honom.

Svårt och komma över detta. Känns som han kommer dissa oss mycket för henne. Ville bara typ skriva av mig lite.

att ha vatten i örat gör en bra i magen..