hur mkt mosar ni @ Mc Donalds?
japp vill ba kolla om det anses onormalt att kunna trycka 3 x Big Mac 1 x Fiskburgare 6 pcs nuggets 1 x cheese 1 x stor strips till middag... svara snabbt jag aer verkligen orolig vad mina vanner tror om mej :(
/Este G -In Yo Area
Producent
2007-09-23 09:12
om du är tjock sa tycker dom nog att du är en tjockis. annars är det väl rätt normalt att killar käka sa mycket dom kan
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Inte för att jag ätit på McDonalds på typ tio år, men vad jag kan minnas så låter det där helt stört mycket. Såvida inte burgarna är skitsmå. Eller va fan, det är asmycket ändå. Om du vore min kompis skulle jag tycka att du var lite vrickad och lite äcklig, men inte så att det skulle påverka vänskapen. Min motsvarighet är en snubbe som till lunch med enkelhet kan äta en kebabrulle, ha pommes i kebabrullen, och äta en fiskburgare till efterrätt.
jag tycker det låter rätt onormalt. usch.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Aldrig förstått mig på folk som käkar mer en 1 meny alt + en cheeseburgare. Så hungrig blir i alla fall aldrig jag och så god är inte deras mat heller. Styr upp en Thai buffé eller nått om du är sådär utsvulten, bättre mat och betydligt billigare.
haha och jag som tyckte jag var over the top när jag tog en liten cheese till mina nuggets
skriv kort, helst inte alls
Låter som att du är en tjockis.
Aldrig förstått mig på folk som käkar mer en 1 meny alt + en cheeseburgare. Så hungrig blir i alla fall aldrig jag och så god är inte deras mat heller. Styr upp en Thai buffé eller nått om du är sådär utsvulten, bättre mat och betydligt billigare. Ord upp F-Bear!
Look with your own eyes - See with your own mind
riot_starter: Han kan kan röka mycket cannabis med Esteban_Globe: Är du en stoner? Då är det förståligt.
Låter helt normalt, faktiskt. Känner en hel del (relativt smala) grabbar som kan trycka i sig det där, och mer t o m. Sen att McDonalds hamburgare har krympt sjukt mycket under de senaste åren är en annan sak.
•pave paradise•
att KUNNA trycka är väl ingen grej, att BRUKA göra det ofta är en annan.. vilken menar du? Som sagt, är du stor och hungrig är det väl inget fel på det. Personligen tycker jag deras menyer är alldeles för små, och jag är verkligen inte stor. Men det jag är mer fundersam över är priset, det måste ju kosta dig upp emot 200kr, typ 400 om du tar menyer? För de pengarna kan du käka nåt finare, godare och nyttigare.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
"samt att de finansierar Palestinas ockupation"
Va?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Du är medveten om att det är franchise restauranger?
som nån sa: burgarna måste ha krym nåt otroligt. köpte en big mac för några veckor sen, och det var typ som en 10kr-hamburgare med lite mer sallad och dressing. Förstår inte varför folk äter där öht, ska ni ha burgare så gå till Max eller Sibylla eller liknande, då får man i alla fall valuta för pengarna då måltiderna kostar lika mycket. Deras pommes är också ett skämt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller med SunTzu. Det är ren fakta att burgarna krympt, och i min mening är det fakta att Max har riktigt jävla kickass burgare.
•pave paradise•
Ontopic: Brukar du skyffla i dig det där så kan det vara lite oroväckande, men om det bara händer ibland så spelar det ingen roll. Offtopic: SunTzu P22 Har ju helt rätt. Jag blir aldrig mätt på Mcdonalds i mer än tio minuter. Max är fan så mycket bättre, men bäst är ändå hemgjorda.
Annars e de kanske vi som har blivit större??
prefix for death.
Det är faktiskt ganska roligt att folk som är typ 20, och alltså har vuxit ganska mycket de senaste 5 åren, tycker att McDonalds-burgarna har krympt de senaste 5 åren. Fast som sagt, jag har inte ätit där på väldigt länge. De kan mycket väl ha krympt.
Men dom har jo iofs blivit väldigt väldigt små.
prefix for death.
Eksem: Burgarna HAR blivit väldigtväldigtväldigt mycket mindre.
•pave paradise•
jag är rätt fet o de gånger jag äter på donken tar jag alltid 2 cheeseburgare och en stor pommes, utan läsk. så ja. de låter extremt mkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är en svår fråga. Jag anser att det inte är svårt att kunna trycka i sig den mängden McDonaldsmat. Däremot ifrågasätter jag varför man gör det och hur ofta. Det är inte nyttigt på något sätt och du får i dig så mycket salt, fett och kalorier att om du gör det där relativt ofta så är du antingen skitfet eller så håller din kropp på att ruttna inifrån. Usch, inte nyttigt.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Peppis F24 "Jag är rätt fet"
Dessa jävla kvinnor. Kolla på din bild & säg det igen.
=/
be the change
Jobbade med en kille förut som alltid käkade två Big Mac meny+ till lunch. Ibland så blev det nån cheese efter det också..
Hur mycket blir det där på din lista, typ 230 spänn? Sick säger jag.
jack---du ser mitt ansikte på bilden? vad vet du?
kan sätta en 5a på att jag väger mer än dig. "dessa kvinnor"...my ass
Jag skulle bara skratta å säga att du e suk om ja va din vän haha.. sen skulle jag nog försöka äta mer än dej haha
God is a part of us all.
Peppis F24 Man ser mycket på ansiktet, Asså det tror du, ha inte så dåligt självförtroende för fan.
be the change
Hade du varit "tjock" hade inte du haft någon hals.. & Det har du.. + man ser inga dubbelhakor osv, allt möjligt. Dont try it babe :)
be the change
Jag har träffat många tjockisar som ser skinny ut på ansiktet, så don't judge! Jag tror att peppis ser ut som en bowling-kägla. Det trodde jag iofs aldrig att jag skulle kunna säga och vara på hennes sida...
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
heheh jag väger som sagt troligen mer än lille jack. är 1.70 lång o väger 85 kilo+ om de nu hjälper ngt. jag tycker det är absurt att jag inte får säga att jag är fet i en tråd som handlar om hur mkt mat man äter på donken utan mothugg bara för att jag är tjej. men whateva.
handlar inte om självförtroende- är bara fakta liksom... tänder inte på små skinny boys så de spelar liksom ingen roll sådära.
tycker bara det ser patetiskt ut... liksom mcdonalds e inte ens speciellt gott o för det andra så ser det mest ut som att du försöker skryta lite med att du åt mycket där.. tss... det var inte ens mycket :P
Omae wa jowai
haha "lille jack" :DD Visst du :)
be the change
jack- så jag är fortfarande en skinny bitch med dåligt självförtroende på 85 kilo då? well ok then.
sjukt att folk fortfarnade käkar på mcdonalds när alternativ som frasse's och max finns
eeew. det där är lätt över 2000 kalorier = över dagsbehovet. låter fruktansvärt äckligt och onormalt.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
lät lite väl mkt bukar själv köra med: Big tasty+morötter(tål inte pommes)+lightcola+cheeseburger
http://felidae-music.com
sjukt att folk fortfarnade käkar på mcdonalds när alternativ som frasse's och max finns Sjukt att vissa verkar tro att man äter hamburgare för att bjuda smaklökarna på en fest. Ibland är man hungrig, har inte tid att ta sig till ett Max eller whatever, eller bry sig särskilt mkt. Man går dit där man får mat, snabbt och billigt (relativt).
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Käkade nyss En QP två Cheeseburgare HUR MÄTT SOM HELST! WAAARGH!
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
jag kan ata mega menyn med extra chiiisburgare... 2 bigmac stor pommes stor dricka extra cheseburgare.
för att bli mätte måste jag äta en big tast +meny och 1-2 cheese ... kanske liter mer... ^^ jag är ändå 187 oo ganska smal.... men biff!!
Get Random!
Management: det känns verkligen meningslöst att äta på mcdonalds om man inte gör det för man tycker det är gott. men whatever floats your boat.
McDonalds är svårt o bli mätt på =/ Bättre o käka en redig pizza istället :)
be the change
ska praoa där i 2 veckor och kommer käka den skiten varje dag jag är där... "/
Get Random!
hehe jag åt 2 big mac, en big tasty, två stora strips och en cheeseburgare, två fruktpåsar och två stora läsk.. men jag var hungrig då
Lookin at you through the glass..
ja ni... 1. NEJ hamburgarna har inte blivit mindre 2. thaibuffé är alltid nyttigare 3. ja det låter lite väl mycket. jag menar 3 big mac och 6 paket nuggets? plus en massa annat? varför vill man äta så mycket? f.ö tycker jag att max gör äcklig mat, men sibylla är gott. kampen står nog mellan bk och mcdonalds men då väljer jag mcdonalds , trots att jag jobbade där dagligen i två år!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
oj.... 2. thaibuffé är INTE alltid nyttigare
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced