I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Handen sover, handen sover...

Övrigt - Blandat

2007-09-22 22:56

Handen sover, handen sover...

Min högerhand verkar inte riktigt ha vaknat med mig imorse, den sover nämligen fortfarande och det sticks lite lätt i den och den känns helt stor trots att den är precis som vanligt. Så har det varit sedan imorse och det visar inga tecken på att avta. Trots lyckan att äntligen kunna göra "strangers" på mig själv så vill jag gärna att handen vaknar och slutar stickas. Befarar att det är karpaltunnelsyndrom vilket verkar lite jobbigt. Någon som varit me dom nåt liknande och har några tips eller information överhuvdtaget om en konstant avdomnade händer? :S

Intressepenisen hårdnar!
Producent

2007-09-22 23:22
zax hade det sa för nagra ar sedan. hans ben domnade helt plötsligt av! och han gick till doktorn. det var tydligen rätt vanligt att det hände. nagot med nerverna i kläm eller sa. det blev bra efter en/nagra dagar.

oroa dig inte, savidare det inte börjar göra asont! eller haller i sig länge (typ en vecka)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-09-22 23:26
Men karpaltunnelsyndrom kan man inte ha i benen ju. :S
Intressepenisen hårdnar!

2007-09-23 00:54
njut, skulle döda för att ha den känslan i mina händer nu.
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..

2007-09-23 00:55

Stranger?

Intressepenisen hårdnar!

2007-09-23 00:57

pröva på lite random shit medans, om de bara är tillfälligt.

2007-09-23 01:20
jag har haft problem med mitt vänsterben i nästan ett år, det blev svagare och domnade alltid bort när jag hade kört ett pass (taxi) efter kanske 4-5 timmar. så tillslut fick jag sjukskriva mig och det är jag fortfarande men det börjar bli bättre nu, jag går på sjukgymnastik och har fått massage och träna. så jag ser ljus i tunneln.

det kan vara musklerna som är överansträngda,typ inflammerade eller så kan det vara nerver i kläm svårt o säga.
shimmy shimmy yo

2007-09-23 01:47
sit on your hand til the hand get numb
then you jerks yourselves of until u ...

2007-09-23 11:14
Ja hadde samma problem i benet. Gick i 4 månader utan att skiten gick bort. Fick nån emg undersökelse (nån elektrochockgrej). gjorde skitont men det blev inte bättre. Å ramlade typ hela tiden, för att ja inte kunde lyfta foten medans ja gick. den sat typ fast, men till slut gick det bort av sig själv. :D
prefix for death.