I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Erbjudes: Gratis formgivning för skivomslag/flyers/affischer etc!

Övrigt - Blandat

   

2007-09-18 13:37

Erbjudes: Gratis formgivning för skivomslag/flyers/affischer etc!

Varför?: Jag har för tillfället väldigt lite att göra med kurser, inga ideer för egna projekt och behöver hålla igång mina kunskaper i program såsom Illustrator, Photoshop & Indesign.

Hur?: Skicka mig ett PM med dina ideer. Specificera så mycket du kan. Svara gärna på frågora nedan. Ifall det låter intressant kontaktar jag dig. Vi går igenom utförligare mera exakt vad du vill ha gjort över exempelvis mail,msn eller liknande.

Bakgrundsinformation:
Produktinformation:
Kontaktinformation:
Tryckmetod:
Deadline:


När?: Här kommer den kluriga biten, som det ser ut nu har jag väldigt lite att göra, det kan dock ändras väldigt kvickt och jag kan bli tvungen att skjuta på "jobbet" någon vecka/dag beroende på vad som händer framöver. Jag har en tenta planerad inom en vecka så innan den kommer jag inte påbörja något.

Portfolio?: En riktig onlineportfolio kommer dyka upp längre fram, tills dess får ni nöja er med en zip-fil med diverse alster.
Det var från början tänkt att jag skulle ladda upp varje bild för sig med imageshack, photbucket eller liknande, men oturligt nog så är det något fel med bildkomprimeringen.
(Är du inte helt övertygad så skicka ett meddelande, jag valde enbart ut det jag tyckte visade prov på mångsidighet)

Det här är en engångsföreteelse!
Jag kommer inte svara på meddelanden till om gratisförfrågningar gällande din demo utskrivet på din hemmaskrivare i fortsättningen. Det ger mig inget.