I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

FUCKING PARANOID

Övrigt - Blandat

2007-09-14 00:00

FUCKING PARANOID

asså shit ja blir dum i huvet på rigtit snart asså. ja blir rädd för allt, men asså inte för att skryta men asså jag var den som dela ut käft smellar så fort de va bråk typ. sen kom de en snubbe som bara gav mig en örfil han va säckert 21, asså ja va säckert starkare än han om dampa loss rigtit. men han har KONTAKTER men allt är löst nu så de e inge problems men efter de så är ja nästan rädd för allt ja har alltid med mig någon kniv eller något. hjärtat dunkar i 180 jämnt

vill bara säga de här med

ja dricker jämnt på helgerna då blir ja inte rädd för nått de är lixom en falsk trygghet

GE MIG TIPS JAG BLIR GALEN

2007-09-14 00:03
Tips? Sluta slåss och lägg undan kniven. Råkar du använda den kommer du hamna i bra mycket mer skit och må ännu sämre.

Slutar du slåss kommer folk märka det ganska snabbt. Slutar du slåss kommer du sluta vara rädd.

Det spelar ingen roll hur mycket du tror att du klarar av när du dampar loss ordentligt, för jag lovar dig att du någon dag kommer träffa någon som plockar dig hårt.

Kan vara en bra grej att sluta dricka också...
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2007-09-14 00:31
Klox har exakt samma upplevelser..ehm problem..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-09-14 00:40
Precis, lägg undan kniven och kanske ta avstånd från kretsarna där du känner dig otrygg?
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2007-09-14 08:14
mm.. fucking ovärt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-14 09:03
alla tror väll att dom e "störst bäst vackrast" på fyllan

alla har väll vart där man skulle ju va så jävla ball

men som nån sa tidigare så kommer man till slut träffa fel snubbe

spelar ingen roll hur mkt du dampar

2007-09-14 10:58

Klox P0

you aint got the nervs then you aint cut out for this! börja plugga läs böcker hitta ett intresse håll dig undan problemen. så slipper du stressen. träna e också bra!

"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change

2007-09-14 14:22
Det handlar förmodligen om att växa upp och börja inse konsekvenserna av sitt handlande. håller med alla ovanstående.

så kan det kanske vara en idé att undvika situationer där det blir bråk också... det finns tusentals andra grejer att få kickar av.

2007-09-14 15:09
tack alla

2007-09-14 21:53
Raderade diverse trams, som vanligt, tänk på:

Innan du trycker skicka!
Säger du verkligen något vettigt i ditt meddelande. Det är INTE en regel på whoa att man måste skriva nåt i alla trådar man läser. Så skriv inte inlägg i stil med "Ok", "Cleant", "Ball", "Dra åt helvete", "Du suger", osv osv. Utan har du inte något vettigt att säga som tillför diskussionen något så låt bli att skriva nåt.

/Mod
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.